Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Nooit pijn.

U leest om dit moment het verhaal Nooit pijn gepost door Meisje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Meisje
Gepost op: 2005-5-11

Verhaal:

Nooit pijn
Nooit had ik echt pijn gevoeld. tot die ene avond. mijn ouders waren weg naar een wedstrijd van mn zus kijken. ik zat achter de computer te msnen. naast mij stond de laptop van mn vader.

de laatste tijd was mijn vader erg veranderd en vertrouwde hem niet helemaal meer. ik ben op zijn laptop gaan kijken want die stond aan. ik hoefde dus geen wachtwoord intetypen. ik ging zoeken in zijn mailbox en jah hoor...daar vond ik meeltjes van een andere vrouw! ik wist niet wat me overkwam ik was zo geschrokken..
ik heb die meeltjes op een floppy gezet en uitgeprint. daarna heb ik mijn vriendin gebeld om te vragen of ik daar kon slapen.
nadat ik mijn spullen had gepakt heb ik een brief aan mn moeder geschreven. die brief heb ik op tafel gelegd met de e-mailtjes er naast...die avond is zoveel gebeurt...
het is zo moeilijk voor me om er op deze manier achter te komen...voor mn moeder vind ik het ook zielig mn ouders zijn zoveel jaar bij mekaar..
mn vader weet niet wat hij wil of die bij ons blijft of naar die andere vrouw gaat. mijn moeder wil dat hij bij ons blijft...nu nog steeds na al die maanden is het een bende in m'n hoofd ik kan me moeilijk concentreren op school en haal steeds slechtere cijfers.

mijn vader is fout geweest en ben ontzettend boos op hem..maar toch hou ik nog van hem...ik ebdoel als iemand 1 fout maakt betekend het nog niet dat die gene helemaal fout is die gene heeft ook goede dingen al kan je dat je soms niet voorstellen.
mijn vader is nu voor een tijdje ergens anders wonen om na te denken.. en ik mis hem en ben boos tegelijk het is allemaal zo raar.. ik hoop dat het ooit goed kom.
nooit had ik pijn gevoeld tot die ene avond!

(dit verhaal is echt gebeurt en is nog steeds bezig)

Aantal keer bekeken: 5007
Waardering: 7.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online