Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

OPHOUDEN MET DAT GEPEST!!!.

U leest om dit moment het verhaal OPHOUDEN MET DAT GEPEST!!! gepost door Julencia slamet. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Julencia slamet
Gepost op: 2011-4-30

Verhaal:

OPHOUDEN MET DAT GEPEST!!!
Ik(stacy)ruim me tafel op.Weer zo'n rotdag met die meester van Frans.Me tafel staat vol met pennen extra huiswerkblaadjes en 3schriften vol aantekeningen die IK alleen kreeg.
Sacha een populaire meisje van me klas is een pestkop.Meester van Frans trek haar ech voor.
Sacha hoeft nooit briefjes te gaan halen en altijd begrijp ze de een en ander nieuwe leerstof.
Ik zuch diep.Ik loop het lokaal uit.OP naar lokaal 2c.Ik ben 2minuutjes laat.Ik ren naar mijn kluisje en gooit mijn Frans spulletjes in en neemt snel wiskunde spullen.Ik ren naar lokaal wiskunde.Mevr D.Koenen is heel lief dus geen briefje.
"Stacy heb je weer extra huiswerk van die Klootzaak gehad"vraagt ze lachend.
Ik knik maar "ja."
IK loop langs de plaats van Sacha en die roept meteen"O gemenerik"
"Sacha van Gaarne moet u weer schreien"vraagt Mevr D.Koenen.
"Maar Mevr Koenen Stacy trapte op me pas schoongemaakte hakjes"slijmt ze.
"Oooh slijmbal denk ik dat ik JOU ga geloven"zegt Mevr D.Koenen ook op een slijmerige toon.
Sacha blijft stil.Ze haatte Mevrouw Koenen vreselijk.
De les duurde 2uurtjes en we zijn al klaar.
In de pauze is het weer slaan en uitschelden.
Ik ben verliefd op Jurius.Hij is heel knap en mooi.Maar hij heeft al met Diana(een van die achetrvolgers van Sacha).Maar ik had allereerst met Jurius,maar omdat ik voor een dag even naar het ziekenhuis moest heefr Diana hem gepakt.
Ik weet niet hoe maar hij had 't uitgemaakt.
Ik huilde zo erg.
Ik voelde me leven vallen.En vanaf die dag is het gepest erger en erger.
Ze hadden Fabian,Jurius,Kelly en Magdavie van me afgepakt.

TRIIIIIIIIIINNNNNNGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!
Ik ren naar mijn kluisje pak m'n aardrijkskundeboek en schrift en rent naar lokaal....
Oewww welke lokaal weer denk ik.
Ik ren weer naar mijn kluisje zoek mijn boekje waar ik al mijn lokalen schrijft.
O,ja Lokaal 2B.
Ik ren naar Lokaal 2B.Voor het deurtje staat Taallokaal.
Ik schrik.
Maar nu is toch aadrijkskunde bij Mevr.De Vliet.
Ik ren weer naar mijn kluisje en pakt mijn agenda.Daar is Aadrijkskunde uurtje weggestreept ernaast staat ZIEK VERMELD.
Ooww vergeten...What a BULSHIT dach ik bij m'n zelfe.
Ik zoek naar mijn taalboekje en schrift.Nog wat extra kladjes en blaadjes meenemen voor het geval van huiswerk.Want ik moet weer in die lokaal van Meneer A.Kabou(een franse+nederlandse leerkr).
Ik haat Frans als nederlands.
Ik ren snel de trap op en loop het lokaal binnen.
Sacha is er nog niet.
Ik ga helemaal in een hoekje zitten.
Aan het einde van de les schrijft Meneer A.kabou aantekeningen.
"Kinderen dit hoeven jullie niet over te nemen"zegt hij.
Ik haal opgelucht adem.
"Maar jij wel Stacy"gaat hij verder.
Hey niet weer denk ik.
Nog maar ook huiswerk verwachten.
De aantekeningen waren zoveel dat ik met me Blackberry een foto maakt.
Dan kan ik thuis sneller overnemen.
Ik loop het gangetje af en gaat op een bankje zitten.
Ik haal mijn blackberry eruit.
Ik ping met Zuurtje_honey.Dat is Jenne.
Zuurtje_honey:Hallo meid whazz upp??
Stacy_Kurt(mijn volledige naam is Stacy Kurtney Irine):Meid Ik ben alone.
Zuurtje_honey:speel dit liedje.
Stacy_kurt:Maar Jen..
Zuurtje_honey:Neem Jurius terug.
Stacy_kurt:Duh eg niet.
Zuurtje_honey:En???Is je kans..
Stacy_kurt:K heb al met Mario..
Zuurtje_honey:Oow wat Bunneyy..
Stacy_kurt:Plaag hem niet..
Zuurtje_honey:zing dit liedje en dan houden ze op met dat gplaag.
Stacy_kurt:Owkie stuur et vo me.
Zuurtje_honey:Je pakt ze af.Maar dat is nit genoeg.Ik weet et wel dat ik van je ben...Maar niemand kan mij aan zoveel heb ik voor jou gedaan.
Ik hou vol ik doe alles hoe ik 't moet doen.
Sacha die plaagkop zal het lerennn...
Nu voelt ze het niet.Plagen doet pijn vooral als jij 't zelf moet zijn.
Ze pakt jou af(wijs naar Fabian)ze pakt haar af(wijs naar kelly)..Ze is ook een mens..Ik ben geen alien.
Ik hou van iedereen....Maar niemand van mij.Ik wil jou hebben als me beste vriendin.
Hou op met plagen Sacha,hou op met plagen Diana,hou op met plagen Meneer A.Kabou.....Hou op met plagen hou op!!!!!!!!!!...
Stacy_kurt:is dit 't??
Zuurtje_honey:Jah hoor....
Stacy_kurt:hoe moet ik het doen..
Maak briefjes en plak ze op de schoolmuren.
Stacy_kurt:Owkie dow...
@stacy oflinee....

Ik pak me tas en fiets naar huis.
Iedereen is al naar huis.
Ik ben thuis en er staat op de ijskast:
Dag liefje
Ik kom laat thuis doeiiiII..

Dat komt goed uit.....
Ik loop naar mijn kamer en schrijf op een stukje papier over alles van mijn liedje.
Ik leer het uit het hoofd.
Ik zoek in mijn klerenkast naar een broekje en een bloesje.
Ik krijg een skinnyjeans en een T-shirt.
Dat zal me staan.
Ik word al gauw moe.
Ik val in slaap.

Om 7:30 ben ik al op school.
Ik plak het voor de ingang.
Na de ochtendbel ga ik zingen.

TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNGGG!!!!!!!!!!

Ik zing het liedje.Sacha is boos en is geschorst en Meneer A.Kabou ook.
Ik heb nu een gelukkig schoolleventje.

XXX.....Heel lang en vol FOUTEN!!!!

Aantal keer bekeken: 3513
Waardering: 4.78 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online