Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Obsessie.

U leest om dit moment het verhaal Obsessie gepost door Emma K. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Emma K
Gepost op: 2010-5-8

Verhaal:

Obsessie
Het geluid werd steeds harder, één van mijn hardste nummers uit mijn media speler speelde. Ik probeerde het zachter te zetten, maar er gebeurde niks, het volume ging alleen maar omhoog. Ik besloot mijn volume uit te zetten, maar nog steeds ging het door. Ik dacht aan mijn broertje, die doodziek op bed lag, in de kamer naast me en gek zou worden van de herrie.
Maar ik hoorde geen stemmen, en niemand vroeg of het wat zachter mocht. Ook mijn vader, die het liefst eeuwige stilte had in huis, kwam niet naar boven rennen. Ik snapte het niet.
Mijn hoofd knalde bijna uit elkaar van de muziek, en denken kon ik bijna niet meer. Mijn laatste hoop was de computer uit zetten, maar het had al geen enkel nut om de volumeknop uit te zetten, dus had ik de hoop al opgegeven. En ik had gelijk, nadat ik de computer uit had gezet, ging de muziek gewoon door. Ik concentreerde me heel even op de muziek, en bedacht dat het nummer al bijna was afgelopen. Het was tot een paar minuten geleden, nog mijn lievelingsnummer, maar nu was het een nachtmerrie geworden. En die nachtmerrie werd nog groter, het nummer begon opnieuw. Nog harder, en ik begreep het nog steeds niet.
Op dat moment kwam mijn vader de kamer in, ik hoopte dat hij vroeg of het wat zachter mocht, maar dat deed hij niet. Ik kon hem niet eens verstaan.
‘WAT?’ schreeuwde ik.
‘Je hoeft niet zo te schreeuwen,’ het leek alsof hij fluisterde.
‘Kom je eten?’ hij articuleerde goed, dus begreep ik hem toen wel. Ik knikte maar wat. De muziek speelde nog steeds, maar nu begreep ik waar. In mijn hoofd, ik was bezeten door mijn muziek. Ik werd gek.

Aantal keer bekeken: 3468
Waardering: 7.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online