Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ochtend fantasie.

U leest om dit moment het verhaal Ochtend fantasie gepost door flevoman1962. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: flevoman1962
Gepost op: 2009-3-15

Verhaal:

Ochtend fantasie
Ochtend fantasie

Traag rolde hij zich op zijn rug. Ging wat gemakkelijker liggen en hield zijn ogen dicht. Dat uitslapen werd toch niks, besefte hij snel. Sloom krabe hij in zijn kruis. Hij voelde de harde stoppels op zijn huid. Hij moest zich weer scheren. Een kale zak en pik voelde altijd lekker aan.
Hij had wel zin in een lekkere ochtendwip. Het bed nast hem was leeg, zoals jaren al het geval was.
Een pijp fantasie dan maar. Plots herinerde hij een foto van een meisje in een mannen blad. Hij stond op en zocht het blad op. Met het blad stapte hij weer in bed.
Hij bladerde door heb blad heen tot hij haar vond. Ja, type studente. Slank, lang donker haar, bruine ogen.licht bruine huid. lekkere tieten, draagt roze lingerie en zit op haar knieen op bed, klaar om te pijpen.
Hij schatte haar op een jaar of 19. God, ze kon zijn dochter zijn. Nee, dacht hij, in fantasie is er geen plaats voor rationaliteit.
Hij zou haar "S" noemen. S van Sandra, Simone, Saskia, Sletje.
Hij voelde aan zijn pik, die begon er ook zin in te krijgen.

"S"ging tussen zijn benen zitten. Ze begon hem langzaam en zacht af te trekken, precies zo als hij het lekker vondt. "Ik ga je pijpen, straks. Dan zuig ik je af, neem die paal van je in mijn mond met mijn tongpiercing ga ik je hele maal gek maken." S zoog aan zijn ballen, likte over de harde schacht naar boven en kuste de eikel. Haar bruine zaad vragende ogen bleven hem aldoor aan kijken. "zeg", vroeg S, "weet je al hoe je wilt klaar komen. In mijn gezicht, in mijn mond of zal ik je lekker over me heen laten spuiten en je daarna schoon zuigen"? Ze trok hem wat sneller af, nu. Haar warme adem streelde zijn pik. Haar haar viel over zijn buik heen. Zonder op antwoord te wachten nam ze, zijn pik in haar mondje. Gelijk zette ze een lekker ritme in gang. Haar hoofd ging op en neer over zijn staalharde lul. Met haar handen masseerde ze zijn ballen en een vingertje gleed brutaal richting zijn kont.
Ze stopte met pijpen, pakte zijn pik in haar vuist vast en trok hem af. Ze ging recht op zitten. Een vinger hield ze voor zijn ogen om hem daarna in haar kutje te laten glijden. Ze haalde de vinger uit haar kutje, hield die even onder zijn neus zodat hij het vocht kon zien en de de geur kon ruiken. Ze nam hem op nieuw in haar mond. Dieper nu tot in haar keel. Hij voelde haar tong om zijn eikel cirkelen. Zacht zoog ze aan zijn eikel. Hij voelde haar vochtige vinger tegen zijn poepgaatje. Voorzichtig drukte ze door. Hij draaide zijn lichaam zodat ze er beter bij kon en toen vingerde ze hem in zijn kont.
Dit ging hij niet lang volhouden, voelde hij.
Zijn wangen werden warm, hij begon overal te transpireren.

S zoog harder. "Je bent mijn prive zaadsletje,........ mijn prive hoertje". Zijn stem klonk stroperig en zwaar. Een teken dat hij geil was.
"Ja, ik ben je hoertje". S keek hem aan met haar geile blikken. "Ik ga je geil slikken." Een hand omvatte zijn zak en met de andere trok ze hem af. Haar geopende mond hing boven zijn eikel."En als je over me heen hebt gespoten mag je, ga je me in alle gaatjes neuken. In me kontje, mondje en kutje. Ik ben je geile, kleine, prive hoertje. Kleine meisjes neuken daar wordt je geil van he." Met lange halen likte ze zijn staaf. Zijn buik spieren werder hard. Nog even nam ze hem in haar mond toen voelde ze dat er geen weg terug was.
Hij wist het ook. "Ik ga over je pijp bekkie spuiten, in je hoeremondje, ..ooh ooh.."
Snel ging ze op haar knieen zitten, haar hoofd achter over, mond geopend en haar ogen dicht. Hij stond voor haar, trekkend het moment nog rekkend. Genietend van haar geile bekkie. S. Schoof wat naar voren, haar mond in de richting van zijn lul, ze stak haar tong uit en legde die tegen zijn eikel aan. "Spuit over je hoertje heen......." Met haar handen duwde ze haar tieten omhoog.

Hij pompte aan zijn lul en sloot zijn ogen. "oohh.oooooh..ooooooooh.." Bij elke spiertrekking kreunde hij. De eerste twee zaad stralen kwamen in haar haren. De volgende over haar kin en de laatste op haar tieten. Ze nam zijn hand weg van zijn lul en trok hem verder af. Met haar ogen in die van hem geboord zoog ze zijn paal naar binnen en zoog hem tot de laatste druppel af. Ze slikte alles door. Daarna likte ze haar vingers af en ging naast hem liggen. "Straks pijp ik je stijf en gaan we neuken.Nu ga ik eerst me even schoondouchen. Als je wilt mag je me insoppen en uitspoelen.

Eerst even rust dacht hij. Dan ronde twee. Ze gleed van het bed. Hij deed zijn ogen open. S was weg. Op het dekbed. laken en kussen was sperma gekomen. Hij voelde zijn lul op zijn buik na druppelen.
Het blad lag op de grond. Vanaf de pagina's keek ze hem aan. Een spottende lach lag op haar mond.

Hij klapte het blad dicht.

Aantal keer bekeken: 7963
Waardering: 4.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online