Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Oh buurman wat doet u nu.

U leest om dit moment het verhaal Oh buurman wat doet u nu gepost door Geil teefje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Geil teefje
Gepost op: 2009-9-14

Verhaal:

Oh buurman wat doet u nu
Zeer waarschijnlijk kent u allemaal wel het fragment van Tatjana Simiæ als Kees Flodder die in de garage van de buurman door hem wordt genomen op de motorkap van zijn auto.

Ik heb zoiets dus laatst meegemaakt. Het was alleen niet de buurman maar mijn 'schoonvader'.
Hij 10 jaar jonger dan mijn schoonmoeder en niet de vader van mijn vriend.

Het is een heel vriendelijke vent die van klussen houdt. Hij doet veel in en om het huis, maar vindt sleutelen ook erg leuk.

2 weken geleden liep ik langs hun huis nadat ik boodschappen had gedaan. Ik zag dat de garage open was en liep de tuin in. Normaal was er op dit moment van de dag niemand thuis en ook nu zag ik in eerste instantie niemand. Ik stond in de opening van de garage en riep: " Hallo!?". Ik hoorde wat vallen en zag vanachter de auto mijn schoonvader omhoog springen. "Hoi, wat gezellig dat je langskomt", zei hij. Hij begroette me met drie zoenen.

Ik vroeg hem wat hij eigenlijk thuis deed, maar hij bleek een vrije dag te hebben van werk. Hij vroeg of ik wat te drinken wilde en liep naar de keuken om het voor me in te schenken. Ach waarom ook niet? Ik was wel toe aan een pauze, want mijn tassen waren erg zwaar. Ik had het er nog warm van en deed daarom twee knoopjes open van mijn shirt. Hij kwam terug met een groot glas drinken en ik zag dat ie even naar mijn borsten keek die nu beter zichtbaar waren.
Ik ging op een stoel in de garage zitten zodat we gezellig konden kletsen terwijl hij verder sleutelde.

Hij was een ouwe cabrio aan het opknappen. Ik vertelde dat ik nog nooit in een cabrio gereden had. Hij stelde voor om een ritje te maken, als hij klaar was. Na een tijdje legde hij zijn gereedschap weg. Ik dacht dat we dan nu wel even een stukje zouden gaan rijden en ik liep dus via de voorkant van de auto naar de bestuurderskant.

Ik zei dat ik de auto mooi vond glimmen, en dat ik wel hield van glimmende dingen. Hij zei toen met een knipoog en een brede grijns op zijn gezicht dat hij ook wel iets glimmends had. Ik werd rood van verlegenheid, maar toen dat zakte vroeg ik plagend of ik dan mocht zien wat er nog meer zo glom. Hij liet zonder pardoes zijn broek zakken en ik kwam oog in oog met een glimmende harde paal. Een tinteling ging door mijn lijf. Ik voelde mijn kutje nat worden. Dit kon echt niet, het was een ongeschreven regel die werd geschonden, maar oh zo spannend en geil.

Ik probeerde nog nonchalant te vragen hoe het nou zat met dat ritje, maar hij kwam met zijn broek op zijn knieen naar me toe en zei dat we een heel ander ritje gingen maken. Zijn lul kwam tegen me aan. Hij pakte me vol bij mijn tieten en zoende me op mijn mond. Wilde ik dit wel? Ja, want mijn slipje was doorweekt en mijn kutje wilde niets liever dan door die pik gevuld worden. Ik gaf me over aan mijn en zijn lusten.

Ik pakte met mijn hand zijn lul en begon hem af te trekken. "Ooooh, lekker!" kreeg hij nog net over zijn lippen. Tegelijkertijd trok hij bij mij mijn shirtje en bh behendig uit. Hij masseerde mijn borsten. Toen graaide hij een ijsklontje uit het glas waar mijn drinken in had gezeten en cirkelde hiermee om mijn tepels waarna hij ze in zijn mond nam om eraan te zuigen. Ik slaakte een gilletje van sensatie. Ik masseerde zijn ballen en lul nog steeds. Dit was zo fout maar zo lekker. Ik wilde meer!

Ik zakte op mijn knieen en gaf kusjes op zijn schacht. Met mijn tong gaf ik kleine likjes over zijn eikel. Hij smeekte me bijna hem te pijpen. "Pijp me asjeblieft". Zijn handen woelden door mijn haar. Ik opende mijn mond en pijpte hem met kleine rustige halen. Hij bewoog mee, omdat hij wilde dat ik zijn penis dieper in mijn mond zou nemen. Ik stopte even, keek hem aan en met een snelle beweging schoof ik mijn mond om heel zijn lul heen. Hij slaakte een kreun. Nu werd hij gek. Hij greep me nu bij mijn haar en neukte zo mijn mondje. Toen hij bijna klaar kwam stopte hij ineens.

"Nu ben jij aan de beurt, doe je broek uit". Ik deed wat hij me zei. "Ga op je rug op de motorkap liggen". Ik twijfelde even, maar hij zei: "Schiet op!" Hij leunde over me heen en met een vinger schoof hij van beneden naar boven door mijn lippen. "Ahhh, je bent lekker nat!" Vervolgens stopte hij 2 vingers in mijn vagina en pompte zo in en uit. Met zijn duim beroerde hij mijn clit. Dit voelde zo lekker. Hij keek me diep in mijn ogen aan. "Ik ga je net zo gek maken, als jij net bij mij deed". Hij gaf me een zoen en verdween vervolgens tussen mijn benen. Met zijn spitse tong ging hij hard over mijn clit heen. Hij stopte even om zijn vingers af te likken om daarna in plaats van 2 nu 3 vingers naar binnen te laten glijden. Ik speelde met mijn tepels. Ik hou er van als een man hard en snel kan likken en mijn schoonvader kan dat als de beste. Ik gaf aan dat ik bijna ging klaarkomen en ik was dan ook een beetje kwaad dat hij abrupt stopte met beffen.

Ik moest me omdraaien, mijn handen op de motorkap zetten en werd zoals dat fragment uit de Flodder serie geneukt. Vanachter werden mijn tieten gekneed en met mijn kont fier naar achter voeld ik goed hoe diep zijn grote opgezwollen penis in me ging. Ik vingerde mezelf. "Sla me op mijn kont", riep ik en dat deed hij. Hij noemde met geile slet en daar werd ik nog hitsiger van. Het ging niet lang meer duren. Hij riep allemaal hete dingen naar me. Dat hij me vaker wilde neuken en dat ik zo'n lekker kutje heb, dat hij hoopt dat ik zijn zaad ooit doorslik of dat ie een keer op mijn gezicht wil klaarkomen. Ik zei dat ik bijna ging komen. Daarop voerde hij het tempo op en ineens kreunde hij hard. Aan het samentrekken van zijn lul te voelen, spoot hij me helemaal vol met zijn zaad. Dit wetende bracht mij ook over het randje en schokkende kreeg ik mijn orgasme.

Hierna zijn we gaan douchen en hebben we elkaar nog een kus gegeven en ben ik met mijn boodschappen naar huis gegaan. Ik kan niet wachten totdat we weer een ritje gaan maken OP zijn auto.

Aantal keer bekeken: 26251
Waardering: 6.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online