Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Oma en haar Biker.

U leest om dit moment het verhaal Oma en haar Biker gepost door Omian. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Omian
Gepost op: 2008-10-26

Verhaal:

Oma en haar Biker
Laat ik me eerst een klein beetje voorstellen.
Ik ben een oma van 68,en heb geregeld sex met een kerel van 40.
Hoe dat zo gekomen is doet er niet toe.
Biker, zo zal ik hem noemen, is een sportief man.
Zo gaat hij bv.vaak joggen of met zijn mountenbike rijden.
Zo was het dus ook deze ochtend.
Een berichtje van biker deze ochtend: ik kom even koffie drinken oma, is dat goed.
Natuurlijk was dat goed,wat dacht je.
8.15 de bel,en daar was hij.
In zijn strakke fiets uitrusting zag ik zeer goed wat hij te bieden had.Ik had alleen mijn ponnetje aan.
In de huiskamer nam hij me op en legde me op tafel, en begon hij me heftig te beffen.
Zalig was dat, hij doet dat werkelijk fantastisch.
Daarna naar de slaapkamer,en we namen standje 69 aan.
hij befte en ik zoog tot we alle twee een geweldig orgasme hadden.
Maar om dat hij een gezonde man is werd zijn 22 cm. grote staaf niet slap.
Hij vroeg me op mijn knieën te gaan zitten, wat ik graag deed natuurlijk.
Hij ramde zijn harde lul diep in mijn kutje, zo diep dat hij tegen andere organen aan ramde.
Het was wat pijnlijk en toch ook zeer lekker.
Schokkend kwam hij voor de tweede keer klaar, en ik voelde zijn warme sperma naar binnen schieten.
Ik bleef op mijn knieën zitten en hij begon zijn sperma uit mijn kut te zuigen, en op die manier kwam ik al spuitend klaar.
En nu zei hij ga ik fietsen hahaha
Al met al een zeer heerlijke zondagochtend.
Omian





Aantal keer bekeken: 3764
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online