Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Oma op de parkeerplaats 1.

U leest om dit moment het verhaal Oma op de parkeerplaats 1 gepost door Peter Bakker. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Peter Bakker
Gepost op: 2009-9-2

Verhaal:

Oma op de parkeerplaats 1
Oma op de parkeerplaats 1

Het was een druilerige natte dag ergens in maart 2009 dat ik, van 8.30 – 11.00 uur, voor een vergadering in Beverwijk moest zijn. In de middag had ik een afspraak in Zaandam om 14.00 uur. Had er al over lopen denken hoe de tussenliggende tijd te vullen maar nog geen goede oplossing bedacht. Door dat er een paar mensen hadden afgezegd voor de ochtend vergadering bleek dat ik al om 10 uur het gebouw weer kon verlaten. Nog een uur meer “pauze” dus, en nu??
Ik had weinig zin om steeds maar heen en weer te rijden en was ook nog behoorlijk moe en duf. Daarom besloot ik om maar even een beetje te “spijbelen” en het er even lekker van te nemen. Ooit was ik al eens een keer bij Spaarnewoude geweest en had daar gezien dat er een leuke parkeerplaats was waar ik vast en zeker wel even een lekker tukkie zou kunnen doen in de auto. Dus ik trok de stoute schoenen aan en stuurde de auto maar die kant op. Daar aan gekomen was ik de enige die op de parkeerplaats stond. Het motregende een beetje toen ik mijn slaapstoel in de slaapstand zette en vervolgens mijn ogen sloot met de deken over me heen die altijd in de auto ligt.
Een klein uurtje later werd ik wakker, nog redelijk duf zette mijn stoel recht en keek eens rond. Een meter of 8 bij me vandaan stond nu een mooie blauwe Volvo stationwagen met een hondenhek achterin. Waarschijnlijk was er dus iemand zijn of haar hond aan het uit laten. Ik constateerde dat het inmiddels droog was en dat het er buiten iets beter uitzag. Toen ik rond keek zag ik in de verte iemand aankomen wandelen met een hond aan de lijn. Kon niet zien of het een man of vrouw was, het was een persoon met een fel gele regenjas aan en bijpassende laarzen. Toen de persoon dichterbij kwam zag ik dat het een vrouw was omdat ze de muts van haar regenjas af deed.
Ik besloot om maar even buiten de auto te gaan roken. Terwijl ik buiten stond en mijn shaggie aan het draaien was kwam de vrouw bij de auto. We groeten elkaar vriendelijk en ze deed de kofferbak open zodat haar hond naar binnen kon springen. Vervolgens trok ze haar regenjas uit en kon ik zien dat het een dame was van ergens achter in de vijftig. Ze zag er prima verzorgd uit en droeg alleen een rok met een blouse er boven die een stukje open stond waardoor ik duidelijk kon zien dat ze van boven goed geproportioneerd was, een grote borstpartij was zichtbaar met een mooi decolleté.
Ze gooide haar regenjas achter in de auto bij haar hond, opende de achterdeur van de auto en pakte het jasje behorende bij haar mantelpakje uit de auto. Ze stond voorovergebogen en ik keek tegen een prachtige kont aan, een beetje breed maar lekker bol. Tijdens mijn tukkie had ik lekker liggen fantaseren en was daardoor al enigszins opgewonden. De aanblik van haar kont liet me dus niet geheel onberoerd. Toen ze zich oprichtte en omdraaide zag ik dat er nog twee knoopjes van haar blouse waren losgesprongen, blijkbaar was ze zich er zelf niet van bewust maar ik had een heerlijk uitzicht, mijn kruis bevestigde dit. We wisselden nog wat woorden over en weer over het weer en ik kon het maar niet laten om naar die grote tieten te kijken, een zwarte kanten BH met uitpuilende blanke stukken huid aan de bovenkant. Mijn broek begon aardig krap te worden in mijn kruis.
Ik stond nog steeds met een sigaret in mijn hand toen de dame een paar zwarte schoenen met een klein hakje uit haar auto pakte. Ze ging op de achterbank zitten en bukte voorover om haar laarzen uit te trekken. Ik werd spontaan bloedgeil, de heerlijke grote, slappe tieten hingen bijna in vol ornaat voor mijn ogen. Bij het uittrekken van haar laars schommelden ze heerlijk heen en weer. Eén laars was uit en ze boog opnieuw voorover om haar schoen aan te doen, weer hingen die tieten uitnodigend in mijn gezichtsveld. Vreselijk geil werd ik hiervan. Hetzelfde herhaalde zich vervolgens met de andere laars, ik hield het bijna niet meer, mijn lul was stijf als nooit tevoren. Een paar schaamhaartjes zaten klem waardoor ik mijn lul wel even goed moest leggen in mijn broek. Toen de dame haar tweede schoen aantrok duwde ik mijn hand in mijn broeksband om mijn stijve lul goed te leggen. Op dat moment keek ze op. Een schittering ging over haar gezicht toe ze me daar met mijn hand om mijn lul in mijn broek zag staan. Ze keek met aan met een vragende blik en zei: “Ga je lekker?” Ik antwoordde haar “ Je maakt het me ook wel heel erg moeilijk met dit geweldig uitzicht, dit prachtig stukje natuur zorgt voor een natuurlijke reactie bij mij”. Ze zag me naar haar borsten kijken en schrok zich wild dat ze er zo gekleed bij zat, haar hoofd werd knal rood en ze kwam omhoog om snel haar blouse te sluiten. Haar handen gingen naar de knopen maar ik riep snel “Doe dat nu niet, het ziet er zo lekker uit en ik sta er heerlijk van te genieten”. Haar handen stopten, ze had de panden van haar blouse inmiddels een klein stukje gesloten. Ze keek me aan, vervolgens naar mijn kruis waar mijn hand nog steeds rond mijn lul zat. Nogmaals keek ze me aan, ze leek even na te denken en nam in een fractie van een seconde blijkbaar een besluit. Ze schoof de panden van haar blouse weer opzij waarbij ze me aan bleef kijken. Vervolgens trok ze de rest van haar blouse uit haar rok en begon de resterende knopen los te maken. Onze ogen hadden elkaar gevonden, we bleven elkaar aan kijken, ze opende haar blouse helemaal voor mij, ik bedacht dat ik nu niet achter kon blijven, keek om me heen of we nog steeds alleen waren en ritste mijn gulp open, maakte mijn knoop los en haalde mijn stijve lul uit mijn broek. Ze keek met geile ogen naar mijn lul die ik heel voorzichtig een beetje aan het aftrekken was. Haar handen gingen achter haar rug en ze maakte haar BH los, ze tilde hem aan de voorkant op en er vielen een paar grote slappe tieten op haar buik, ze waren zo groot en slap dat haar tepels bijna op haar knieën lagen. Jezus, wat was ik geil op deze dame, ik schatte haar leeftijd op een jaartje of 60, zelf ben ik 52 maar in mijn hele leven heb ik nog nooit zo’n geile situatie meegemaakt.
Ik kon niet meer blijven staan waar ik stond en liep met mijn stijve in mijn hand naar haar toe, zij speelde met haar tieten en keek met grote ogen naar mijn naderende lul. Toen ik vlak bij haar stond stak ze haar hand aan en vroeg met zwoel stem “Mag ik hem aanraken?” “Ga je gang” was mijn reactie, heel voorzichtig streelde ze mijn lul en vervolgens pakte ze hem in haar hand en begon langzaam te trekken. Daar stond ik dan met een vreselijk stijve lul in de hand lag van een rijpe dame die met haar open blouse en haar heerlijk hangende slappe, grote tieten op een parkeerplaats. Voorzichtig ging mijn hand naar haar borsten, direct stak ze haar borst naar voren en sprak tegen, “ja jongen, pak ze maar lekker, speel er mee, knijp in mijn tepel. Ik heb al zeker 7 jaar geen lul meer in mijn handen gehad, zelfs geen sex gehad en ben nu bloedgeil. Mag ik je zuigen?”
Ik knikte terwijl ik haar rechterborst optilde, het gewicht voelde. Ik streelde die borst en kneep in haar tepel. Haar mond ging naar mijn lul, eerst een paar likjes over mijn eikel en vervolgens schoof ze hem naar binnen, HEERLIJK. Ze pijpte voorzichtig, een beetje onwennig misschien maar het voelde goddelijk. Doordat ik zo vreselijk geil was voelde ik al snel een orgasme opkomen maar ik wilde zeker nog niet klaarkomen. Ik duwde haar hoofd van mijn pik, ze keek me aan en op dat moment drukte ik mijn mond op de hare. Onze tongen vonden elkaar en een tijd lang zoenden we elkaar. In de tussentijd masseerde ik haar beide borsten en trok ik lekker aan haar tepels die geweldig lang waren, heerlijke zuignippels en die wilde ik dan ook graag even in mijn mond nemen.
Ik boog voorover maar kon er zo niet goed bij en inmiddels begon het ook weer te regenen. Ik duwde haar verder de Volvo in, ze lag languit op de achterbank, haar borsten zakten langs haar lichaam opzij. Ik kroop bij haar en begon heerlijk met die geile tieten te spelen. Beide tepels kon ik stuk voor stuk bewerken maar als ik haar slappe tieten naar elkaar toebracht kon ik in 1 keer beide tepels gelijktijdig likken. “Ga door jongen, je maakt me zo vreselijk geil, ik wil dat je me neukt, al 7 jaar ben ik weduwe en zolang sta ik al droog. Had nooit gedacht dat ik op mijn 63 ste nog zoiets mee zou maken, kom neuk me”
Ik was nog niet zover, mijn broek hing inmiddels wel op mijn knieën en zijn had mijn lul gepijpt en afgetrokken maar ik had nog niet 1 keer tussen haar benen gevoeld. Ik stapte weer gedeeltelijk buiten de auto, schoof vervolgens haar rok omhoog en haar onderbroek trok ik uit. Een grote haardos schermde haar kut af maar toen ik haar benen spreidde zag ik een zeer natte en vochtige kut. Ze droop van het geil. Ik streelde even met mijn hand over haar kut maar ik wilde haar proeven. Snel ging ik voorover en kuste haar buik, haar liezen, haar benen om vervolgens bij hij druipende kut te komen. Ik likte voorzichtig over haar klit zoog er aan en dat was al voldoende voor haar om heerlijk klaar te komen. Een golfje kutgeil stroomde naar buiten terwijl ze al krampend kwam. Ik stopte heel even om vervolgens, toen ze een beetje tot rust was gekomen, verder te gaan met het verkennen van haar kut. Ik likte haar heerlijk, ze smaakte zalig. Een vinger verween in haar kut die echt super nat was. Niet lang daarna zaten er 4 vingers van mijn rechterhand in haar kut. Ik pompte op en neer en vingerde haar terwijl ik nog steeds haar klit likte. “Oh jongen, wat doe je met me, nog nooit heeft iemand me daar gelikt, wat is dat lekker, ik kom alweer klaar”, dat laatste schreeuwde ze bijna uit. Ze had haar lichaam niet meer onder controle en schokte alle kanten op waarbij haar buik wel leek te verkrampen. Jammer dat ze al zo lang geen sex had gehad want ze wist zeker wel klaar komen. Ik hield het zelf niet meer en was ook toe aan een orgasme. Toen ze bij kwam uit haar orgasme duwde ik in 1 keer mijn lul bij haar naar binnen. Ik viel over haar heen, kneep in die geile tieten van haar en zocht met mijn mond haar tong. Terwijl we lekker lagen te zoenen liet ik me al na een paar keer op en neer te zijn gegaan helemaal gaan. Ik spoot haar kut vol met mijn zaad, vele keren bleef ik spuiten en denk nu dat ik toen waarschijnlijk het lekkerste orgasme van mijn leven heb gehad. Samen bleven we even nahijgen en bijkomen.

Wil je het vervolg lezen? laat het me weten via peter_bakker55@hotmail.com


Aantal keer bekeken: 26170
Waardering: 7.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online