Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onderdanige SM..

U leest om dit moment het verhaal Onderdanige SM. gepost door Evelien S.. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Evelien S.
Gepost op: 2011-1-22

Verhaal:

Onderdanige SM.
Dit is echt gebeurd!
20 jaar was ik.
Ik weet het nog als de dag van gisteren. Ik vierde mijn verjaardag eerst bij mijn ouders. Daarna gingen mijn vriend en ik naar een hotel.
IK had voor die dag nieuwe laarzen gekocht, bij mijn ouders had ik ze omgeslagen. Toen we bij het hotel aangekomen waren, checkten we in.
Mijn vriend had de bruidssuite gereserveerd. We liepen de lift in, op naar de hoogste etage. In de lift kreeg mijn vriend een sms. Tijd om mijn omgeslagen laarzen op te trekken tot aan mijn dijen. Hij had het niet door. Toen we de hotelkamer binnen kwamen gooien we onze koffers neer en vielen neer op het kingsize bed. Toen viel het mijn vriend op. "Schat, had je de hele tijd al van die geile laarzen aan?" Vroeg hij. "Ja, speciaal voor deze gelegenheid aangetrokken". Antwoorde ik. Ik zag dat zijn piemel al begon te groeien. "hmmm, lekker schat!". Hij begon me een hele lange tongzoen te geven.
Na een tijdje maakte ik me los en verzon een smoes: "blijf jij even hier schat? Ik moet zo nodig plassen". Ik nam ongemerkt mijn koffer mee naarde badkamer, draaide de deur opslot en begon me uit te kleden. Als verrassing had ik een SM pakje gekocht. Dat was al heel lang een fantasie van hem.
Het was een strak latex jurkje, zonder onderbroek, die met een rits aan de voorkant helemaal open kan. Verder had ik mijn lange laarzen aan. Ik pakte mijn 'vers gekochte' zweep, handboeien,bitje en halsband en draaide zachtjes de deur open. Mijn man had zich inmiddels uitgekleed en lag in zijn onderbroek op bed wat tv te kijken. Hij had mij gelukkig niet door. Ik liep heel zachtjes naar hem toe en begon hem te kussen in zijn nek. Hij wendde zich van de tv af en deed zijn ogen dicht. Ik pakte mijn kans en deed snel een handboei om en bond die vast aan het bed. Voordat ie doorhad wat er gebeurde had ik ook zijn andere arm best strak vast gemaakt. Hij kon geen kant op. Hij keek me verbaast aan waarnaar ik de halsband omdeed en tenslotte voor hij kon vragen wat dit was zijn bitje. Daarna liep ik terug naar de badkamer en pakte 2 stukken touw. Daar bond ik zijn voeten mee vast. "Zo, begon ik. Jij denkt dat jij een beetje de baas kan zijn over mij he? Nou niet dus want dat ben ik vanaf nu, jij bent mijn slaaf. Jij doet alles wat ik zeg en anders zal je daar flink voor straffen. Er zijn wat regels; Jij noemt mij meesteres. Je praat alleen als ik je wat vraag!". Ik zag dat mijn man zijn piemel wat begon te groeien en de blik in zijn ogen geiler werd. Zo, we gaan is even kijken hoe het met je vriend is hier. Ik scheurde zijn onderbroek uit en ging op het bed zitten. Precies in standje 69 alleen net zodat hij alleen naar mijn natte kutje kon kijken. Ik begon hem te likken rond zijn eikel. Daarna volgde de rest van zijn Piemel en daarna ook zijn ballen. Na 10 minuten voelde ik dat hij kwam. Hij spoot alles in mijn mond. Ik hield het in mijn mond en kotste het uit in zijn gezicht. "Hoe durf je!". Ik gaf hem een klap in zijn gezicht. Ging van het bed af en begon rondjes om hem heen te lopen, ondertussen begon ik klappen op zijn lichaam uit te delen met de zweep. Ik hoorde hem zachtjes kreunen. "Wat had ik nou gezegd? MOND DICHT". Ik liep weer naar het bed en haalde zijn bit eruit. "Zo, zei iken nou likken!". ik stopte mijn vinger in zijn mond. Daarna volgde mijn hak. Daarna maakt ik hem los en boeide hem op zijn rug. "Zitten op de grond!, ik pakte een stoel en ging erop zitten en begon mezelf te vingeren. En wat zeg je dan?". "Okee, zei hij". "Nee riep ik, ja meesteres!" "Het spijt me meesteres". Zei hij zachtjes, te zachtjes voor mijn doen.Ik trok hem aan zijn haar naar beneden naar mijn inmiddels vochtig geworden kutje. "En voor straf ga je me nu likken!" Hij begon voorzichtig te likken. Steeds harder en sneller. Totdat ik mijn orgasme bijna had bereikt. Ik duwde hem achterover en zette de stoel boven hem. "Mond open!" Kreunde ik van genot. Ik lied al mijn kutsappen gemengt met wat pis in zijn mond en gezicht lopen. "Zo, dat gebeurt er met slaven die niet luisteren". Zei ik. Hij zei: "sorry meesteres, u heeft gelijk meesteres". Ik pakte een riem uit mijn koffer en maakt die vast aan zijn halsband. "Zo we gaan even een stukje lopen." Hij knielde en kroop achter mij aan. Bij het ronde bubbelbad aangekomen ging ik op de rand zitten. "Erin, nu!". "Ja meesteres". Hij ging erin zitten. Nu kon ik het toch niet laten, ik moest ook zo nodig. Ik piste over hem heen. "En wat zeggen we dan?". "
Ik weet het niet, meesteres!". "Dankuwel meesteres".Ik dipte mijn vinger in de pis en zei "aflikken, nu!". Nadat hij het zorgvudlig afgelikt had zei ik "Jij gaat met mij mee". Nog nat van de pis kroop hij weer achter mij aan. Ik bond hem weer vast op bed en liep weg. "Zo, ik ga even lekker in bad". Ga jij nog maar even nadenken over wat je allemaal fout hebt gedaan. Je bent ook een afschuwlijke slaaf!". Ik liep trots en voldaan weg. Die nacht hebben we nog heerlijke sex gehad. Sindsdien doen we vaker SM spelletjes en rolspellen. Echt iets om aan te bevelen.

Aantal keer bekeken: 16095
Waardering: 7.91 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online