Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onderweg.

U leest om dit moment het verhaal Onderweg gepost door Alexander X. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Alexander X
Gepost op: 2009-7-31

Verhaal:

Onderweg
Ik had een lange dag achter het stuur gezeten, toen ik net na Neurenberg van de snelweg afsloeg om het ‘Gasthaus’ te vinden dat ik eerder al in mijn gidsje had gevonden. De volgende dag zou ik doorrijden naar Boedapest, voor een kort zakelijk bezoek. Het dorpje en ook het hotel waren snel gevonden: een typisch zuid-Duits huis, met veel hout en balkons. Eenmaal geparkeerd werd ik aan de balie opgewacht door een wel zeer struise dame. Ze was reuze vriendelijk en gaf me een kamer aan de achterkant. Het bleek een eenvoudige maar frisse kamer, met balkon, uitkijkend over wat velden en een bos. Heerlijk rustig.

Toen ik me wat had opgefrist ging ik naar beneden om te kijken of er iets te eten zou zijn. Tot mijn verbazing bleek het restaurantgedeelte van het hotel in korte tijd al aardig volgelopen – zo te zien en te horen voornamelijk met lokale gasten. Gelukkig schoot er nog een tafeltje over, een beetje achteraan. Het was eigenlijk voor vier mensen bedoeld, maar dat vond de dame van de receptie, inmiddels in haar rol van kelnerin, geen bezwaar. Ik bestelde vast een biertje en bekeek de kaart. Toen mijn forse bier werd gebracht vroeg ik om de dagschotel: knoedels met stukjes vlees.

Ik had mijn bord nog niet gekregen of de gastvrouw kwam weer langs, nu met een jonge vrouw achter zich aan.

- Dit is Mevrouw Kroon, zei ze – vindt U het niet erg als ze erbij komt zitten, ze is ook Hollands, weet u.

Omdat er verder geen plaats meer was in het restaurant kon ik er nauwelijks bezwaar tegen hebben, en ik nodigde haar dan ook uit te gaan zitten.

- Dank u wel, zei ze, ik ben wel aan iets te eten en drinken toe.

Ze stelde zich voor als Ilse, Ilse Kroon. Ze was ook net per auto aangekomen, alleen in haar geval in een wat oudere, zonder koeling. Ze had daarom met open ramen gereden en haar lange donkere haren waren enigszins verwaaid. Ook had ze het duidelijk warm gehad: haar donkerrode shirt plakte aan haar lijf en toonde natte zweetvlekken onder haar oksels. Door haar vanille-achtige parfum heen rook je een lichte zweetlucht. Ze zag er overigens goed uit: zo’n vijfendertig jaar, slank met smalle heupen maar met stevige borsten in waarschijnlijk een sportbeha, een halflange spijkerbroek en gympen. Een ovaal gezicht met volle lippen, een kleine neus, enigszins wippend, sproeten en groene ogen – heel vrolijke en nieuwsgierige ogen.

Ik stelde mezelf ook voor:

- Jack Bervoets – onderweg naar Boedapest voor introductie van nieuwe software in een filiaal van ons bedrijf daar.

Ilse – zeg alsjeblieft Ilse, zei ze, ik ben pas drieëndertig hoor - kwam uit het midden van Nederland en was onderweg naar Wenen, voor een bezoek aan een oude schoolvriendin. Ze kreeg ook een grote bier en ik bestelde mijn tweede.

- Vind je het echt niet erg dat ik erbij zit, vroeg ze. Je zit vast niet op zo’n doorreist type te wachten aan tafel.
- Ben je gek, zei ik, terwijl ook zij de dagschotel kreeg aangereikt, ik vind je er prachtig uitzien en het is een genoegen de toevlucht voor een vermoeide reiziger te zijn.
- Dank je wel, zei ze nog eens, terwijl ze een beetje bloosde.

Omdat haar lange krullende haar in haar eten dreigde te hangen, greep ze een haarclip uit haar handtas en bracht beide armen omhoog om haar haar hoog op haar hoofd samen te houden en de clip erin te doen. Ik kreeg een ongestoorde blik op de natte plekken onder haar armen en zag dat er donkere haartjes uit de korte mouwtjes van haar shirt kropen – ze had duidelijk ongeschoren oksels. Ik verbaasde me erover dat ik het een opwindend gezicht vond.

Ze had me kennelijk zien kijken, want ze keek me met grote ogen verontschuldigend aan en zei:

- Sorry, maar ik geloof niet in het scheermes – vind je het erg?
- Nee hoor, zei ik snel, iets te snel misschien, ik hou van natuurlijke vrouwen. Er zijn er zoveel die doen of ze kleine meisjes zijn ……
- Precies zei Ilse, ik ben gelukkig geen klein meisje.

Ze bestelde nog een bier en we praatten verder over van alles en nog wat. Ik vertelde getrouwd te zijn maar liet merken dat het huwelijk zijn beste tijd wel had gehad, terwijl zei aangaf een paar maanden geleden een relatie van enkele jaren te hebben beëindigd en dat ze sindsdien niks vasts had – daarom had ze ook de vrijheid om een tijdje naar haar vriendin in Wenen te gaan. Een vriendin, zo zei ze, waarmee ze in haar studententijd zelfs een relatie mee had gehad, mij daarmee aangevend kennelijk ook op vrouwen te kunnen vallen.

We namen allebei nog een koffie, waarna ik zei maar eens naar boven te gaan. Ja, zei Ilse, ik zal ook naar mijn kamer gaan. We liepen naar boven, ik achter haar aan, zodat ik haar strakke billen in de spijkerbbroek kon bewonderen terwijl ik me afvroeg of het daaronder ook ongeschoren zou zijn. Vanille en een lichte zweetlucht hing als een opwindend parfum achter haar aan – onopvallend probeerde ik het diep op te snuiven.

Op de eerste verdieping bleek ze de kamer naast mij te hebben.

- Goed dat ze nog wel een kamer voor me hadden, grapte ze, anders had onze gastvrouw me misschien ook wel daar bij je geschoven!
- Tja, jammer, grapte ik terug, je kan niet alles hebben!

Lachend en groetend stapten we onze kamers in.

Eenmaal binnen wilde ik, voordat ik een douche zou nemen en naar bed zou gaan, nog even genieten van de uitdovende warme dag en het uitzicht over de velden en het bos. Toen ik op het balkon stapte zag ik dat Ilse kennelijk hetzelfde idee had gehad, want ze stond over haar balkonrand geleund, met een biertje in haar hand.

- Hoi, zei ze, kom je ook van het uitzicht genieten?
- Dat doe ik zeker, zei ik, terwijl ik haar lachend aankeek.
- Wil je een biertje, vroeg ze, ik heb er nog een stel in mijn koelbox.
- Nou lekker, zei ik.
- Stap dan over het hek, zei ze; hier staat een bankje, kunnen we zitten.

Even later zaten we samen op haar balkon, op een wel erg smal bankje. Niet dat ik dat erg vond: onze heupen duwden tegen elkaar aan en opnieuw kon ik haar bedwelmende geur in me opsnuiven.

- Lekker hè, zei ze, zo in het avondlicht. Al mocht het wel wat koeler worden, het blijft waanzinnig heet.
- Ja, zei ik, ik denk dat ik mijn flanellen borstrok vannacht wel uit kan laten!
- Nou, antwoordde ze, ik slaap sowieso altijd naakt en ik kan niet wachten mijn kleren uit te gooien.
- Laat mij je er niet van weerhouden hoor, zei ik.
- Oh nee, zei ze, terwijl ze me van dichtbij – we zaten nog steeds dicht naast elkaar – doordringend aankeek.

En in één beweging greep ze haar shirt bij de randen beet en trok het over haar hoofd. Ik keek van enkele centimeters afstand in haar harige natte oksels, terwijl het shirt over haar hoofd ging en in de hoek van het balkon belandde. Kennelijk keek ik enigszins verbouwereerd naar het resultaat: Ilse in haar bh welke haar stevige borsten goed tot hun recht deed komen, met duidelijk tegen de zachte cups aanduwende tepels.

- Ze zei: bevalt het je niet?
- Ja, jawel, haastte ik me te zeggen, ze zijn prachtig, ik bedoel, je bent prachtig.
- Ok, zei Ilse, dan wil ik ook wel wat te bewonderen hebben, doe dat hemd eens uit.

Omdat ik het steeds warmer kreeg sprak dat me wel aan! Snel maakt ik de knoopjes los en gooide mijn overhemd over het balkonhek.

- Mmmm, zei Ilse, niet gek, terwijl ze met haar rechterhand over mijn borstharen streelde, lekkere haartjes!
- Jij hebt ook lekkere haartjes, flapte ik er zuchtend uit.
- Vind je, zei ze, wil je voelen?

Ze deed haar linkerarm omhoog, zodat ik met mijn gezicht op enkele centimeters van haar linker oksel zat: vol licht krullende natte donkere haartjes. Ik streelde erover en rook toen aan mijn vochtige vingers: een zalige licht prikkelende zweetlucht.

- Geil je daar wel een beetje op, fluisterde ze, terwijl haar rechterhand over mijn borst bleef kroelen.
- Jaaah, hijgde ik.
- Mmmm, kreunde ze zacht, ze keek me diep aan en haar mond naderde de mijne. Ik vind het ook lekker…..

En terwijl ze dat zei raakten onze lippen elkaar. Direct duwde ze haar tong tussen mijn lippen door en begonnen we een wild spel terwijl we elkaar verder betastten en streelden. Ze werd steeds wilder en ik liet me ook niet onbetuigd. Achter haar rug maakte ik haar bh los en ik trok de bandjes van haar schouder. Het kledingstuk volgde haar shirt op de grond. Ik nam even afstand om haar borsten nu in volle glorie te bewonderen: twee prachtige stevige tieten met grote donkere tepels die keihard naar voren priemden. Lachend deed Ilse allebei haar armen omhoog, zodat ik volop van de natte bossen onder haar armen kon genieten.

- Jezus wat geil, riep ik uit, en streelde erover, opnieuw en opnieuw.

Met mijn natte vingers begon ik toen over haar harde tepels te strelen, er zachtjes in te knijpen en aan te draaien. Ilse kreunde van genot en sloeg haar armen om me heen, terwijl onze monden elkaar weer opzochten en onze tongen weer wild tekeer gingen. Hard zoog ik de hare naar binnen, waarna ik de mijne zo diep mogelijk in haar mond duwde, haar heerlijke lucht opsnoof en haar probeerde leeg te drinken. Ze greep haar bierflesje en probeerde het bier in onze beide monden te gieten. Dat lukte maar half, maar we wisselden de paar slokken uit: eerst in haar mond, dan de mijne, en zo heen en weer. Het meeste bier liep tussen ons door, over mijn borst en over haar tieten. Ze wreef ze tegen me aan, en ik liet me zakken om ze zo schoon mogelijk te likken, sabbelend en zuigend op haar tepels, likkend over de zalig bollen. Door het bier heen proefde ik haar zilte zweet.

- Oh, nu ben ik helemaal nat, sprak ze, knipogend. Wat nu?
- Nu moet de rest van je kleren ook wel uit, zei ik schor.
- Ja zei ze, kom maar mee, en ze pakte me bij de hand en trok me haar kamer in.

Daar knoopte ze snel haar broek los, liet hem zakken een schopte hem uit. Een eenvoudige witte onderbroek, passend bij haar verdwenen bh, kwam te voorschijn. In het halfduister zag ik hoe donker de onderbroek doorscheen.

- Koms eens, kreunde ze, terwijl ze weer mijn hand pakte, nu om hem op haar kruis te leggen.

Het donkere waren niet allen haar schaamharen, bleek me al snel, ze was inderdaad kletsnat. Met beide handen stroopte ik het broekje naar beneden. Mijn God wat een heerlijk gezicht: een dikke bos donker haar, een volle driehoek vanaf halverwege haar navel naar beneden, die het zicht op haar schat verborg. Haar overvloedige natheid kon echter niet verborgen blijven: haar bos glinsterde van het geil, en als je goed keek – wat ik graag deed – kon je de al ruim uiteen wijkende grote schaamlippen zien glinsteren door het bos. Ik aarzelde verder niet en dook met mijn gezicht in haar kruis. Ook hier snoof ik weer die gekmakende geile lucht van haar zilte zweet op, nu vermengd met de zeker zo lekkere zoete lucht van haar kutsappen.

- Jezus Ilse wat geil, stiet ik uit, en begroef mijn gezicht in haar kut.

Woest begon ik op en neer door haar spleet te likken. Ilse slaakte een gilletje en begon toen te kreunen:

- jaah, lekker, God, wat geil, ga doooooor.

Dat deed ik. Met mijn handen duwde ik haar dikke roodgezwollen kutlippen uiteen en stak mijn tong zo diep mogelijk in haar kletsnatte grot. Ik slurpte het geil eruit – het leek wel te gutsen zoveel was het. En jezus, wat lekker. Ik kon bijna niet hard genoeg likken. Toen ik mijn tong verving door twee vingers van mijn rechterhand, en mijn tong zich concentreerde op haar klit, leek ze nog harder te gaan stromen. Terwijl mijn vingers in en uit haar gleden vond mijn mond haar gevoelige knopje – of eigenlijk moet ik zeggen knop, want ze had een flink grote kittelaar, die brutaal uit zijn hoesje stak, felrood en gezwollen. Wanneer ik hem direct met mijn tong aanraakte slaakte Ilse een schorre kreet en kronkelde onder me. Ze viel als het ware om, op haar bed. Dat maakte mijn heerlijke karwei zelfs iets makkelijker. Mijn vingers sopten door, zo diep mogelijk, in en uit, in en uit. Mijn tong cirkelde om haar klit heen, af en toe plaaglikjes erover gevend. Terwijl twee vingers van mijn rechterhand haar kutje bleven neuken, ging mijn linkerhand voorzichtig door haar bilnaad heen en weer. Ik wist niet of ze dat lekker vond, maar toen ze haar heup iets kantelde zodat ik er beter bij kon, begreep ik dat ik op het juiste spoor zat.

Haar bilnaad was inmiddels ook kletsnat, van haar kutsappen en mijn gelik. Ik voelde dat er ook daar haartjes groeiden, en al glijdend door haar bilspleet maakte ik rondjes over haar anus. Vanwege al het geil kostte het me geen moeite er het vingertopje van mijn wijsvinger in te stoppen. Een diep gegrom zei me dat het werd gewaardeerd, en ik gleed mijn vinger er dieper in, en nog dieper, tot aan mijn hand.

- Jaah, gromde Ilse weer, godverdomme ja, stop ‘m in mijn kont……

Zo aangemoedigd trok ik mijn vinger iets terug, alleen om hem er weer in te duwen, nu met mijn middelvinger ernaast. Ook samen gingen ze er makkelijk diep in, en zachtjes begon ik ze op en neer te bewegen, erin en bijna eruit. Mijn duim van dezelfde hand liet ik in haar soppende kutje glijden, en ondertussen likte ik door over haar grote schaamlippen, sabbelde op de kleine en bleef plaaglikjes over haar klit geven. Ik had zo nog lang door kunnen gaan, maar het bijna beestachtige gegrom van Ilse nam in toonhoogte toe, en met een gierende uithaal gilde ze:

- oh god, oh god, ja, ja, jaaaaah, oh jezus ik kom, god ik kom zo lekker klaaaaaar……

En schokkend duwde ze haar harige onderlijf tgen mijn gezicht en vingers. Ik voelde haar kut zich samentrekken om mijn duim, terwijl haar kontgat zich als een klem om mijn vingers leek vast te zetten. Ze schokte nog wel een minuut na, waarna ze me omhoog trok, over haar heen, en me hijgerig weer begon te tongen. Daartussen door zei ze steeds:

- jezuschristus wat godsdallejezus lekker was dat, god wat lekker.

Tussen ons in sopte haar zweet, dat bijna een riviertje tussen haar tieten doortrok, tieten die ze hard tegen me aan wreef. Haar oksels waren nog natter dan eerst en ik ging er vol met mijn hand doorheen, kroelend door haar okselharen.

Inmiddels had ik al geruime tijd een waanzinnig stijve pik, die echter nog steeds zat opgesloten in mijn broek. Een nattige vlek had zich gevormd aan de top van de harde bobbel die die tegen het katoen aanduwde – mijn voorvocht had al lekker gestroomd. Ilse duwde me nu op mijn rug op bed en nam enige afstand om het te bekijken; ze wreef wellustig over het natte katoen, en kneep plagerig door de stof heen in mijn lul. Ik kon een kreun niet onderdrukken…..

- Zo Jack, zei ze, zullen we daar wat aan doen?

Eerst beet ze nog eens voorzichtig door de stof in mijn pik, en toen maakte ze mijn riem los en trok de rits naar beneden. Ik droeg een aansluitende lichtblauwe boxer, maar op de plek waar mijn stijve zich ertegenaan duwde was-ie donkerblauw gekleurd van mijn voorvocht, en ook tussen mijn benen zag hij donkerblauw, van mijn zweet. Ilse trok broek en onderbroek gauw naar beneden – ik trapte ze uit. Meteen pakte ze mijn lul beet, bekeek hem eerst goed, trok het laatste stukje voorhuid dat nog niet vanzelf naar achter was gegleden van mij eikel af en stopte toen mijn eikel zonder omhaal in haar mond. Ze begon direct te likken en te zuigen als een dolle, en opnieuw ontsnapte er een schorre kreun aan mij. Ze snapte de hint en deed het iets rustiger aan: langzaam trok ze met haar rechterhand mijn voorhuid heen en weer, terwijl ze zacht over mijn pisgaatje likte. Met haar linkerhand voelde en kneedde ze zacht mijn zak en ballen. Ze kroelde door mijn schaamharen, die op en rond mijn pik, ballen en kont vrij overvloedig groeien, en liet haar vingers door mijn zweterige bilnaad glijden. Ook ik voelde ineens een vinger tegen mijn anus. Ilse leek echter te aarzelen, want trok hem terug. Ze leek hem in haar mond te willen stekken om hem met spuug te smeren, maar bedacht zich toen en maakte haar hele hand zo nat mogelijk onder haar eigen oksel. Daar gleed ze haar hand weer tussen mijn billen en duwde een vinger in mijn kont, vrij diep al direct. Ik slaakte een zucht. Ze begon me toen ritmisch met die vinger in mijn kont te neuken: een goddelijk gevoel, zeker omdat ze ondertussen doorging om zachtjes mijn keiharde paal te blijven verwennen, likkend en zuigend, me zacht aftrekkend. Na enige tijd zakte haar mond af; ze likte mijn paal en toen mijn ballen, nam ze om de beurt in haar mond en sabbelde erop. Toen graaide ze een kussen van het bed en propte dat onder mijn billen, waardoor ze vol zicht had op mijn harige kont, waaruit ze juist haar vinger had getrokken. Toen gaf ze me toch zo’n zalige rimjob, echt waanzinnig. Haar tong trok de heerlijkste sporen door mijn holnaad, en boorde zich regelmatig in mijn kontgat, ik had het gewoon niet meer. Tot slot stopte ze twee vingers, nat gemaakt met haar spuug en mijn zweet, in mijn kont en draaide en duwde die daar langzaam heen en weer.

Toen kwam ze omhoog en ging op me liggen.

- Je bent geil Jack, zei ze, en je smaakt zalig. Ik zou je overal willen likken, alles van je proeven. Vind je mij ook geil?
- Je bent echt waanzinnig, antwoordde ik, en je smaakt ook heerlijk.
- Ja, vind je, zei ze, is mijn kutsap lekker?\
- Goddelijk! Net als je zweet, je kont, ik lust je helemaal….
- Oh, zei ze, proef dan – en ze liet een sliert speeksel in mijn mond lopen, die ik verzaligd doorslikte.
- Ik wil dat je me neukt Jack, hard en diep, maar eerst moet ik effe pissen – wil je kijken?
- Ja, graag!

Ze sprong van het bed en liep naar de badkamer, ik volgde haar, nog steeds zichtbaar opgewonden. Ze liet zich op de WC zakken, hield met haar linkerhand haar schaamlippen uit elkaar en liet een stevige stroom pis ontsnappen, terwijl ze me verwachtingsvol aankeek. Ik stond vlak voor haar, bewonderde haar gretig en trok me langzaam af bij het geile schouwspel. Toen de gele straal ophield en ze naar het papier rijkte zei ik schor:

- Laat mij maar, ga es staan …..
- Mmmmmmm, was alles wat ze zei,

en ze stond op, spreidde haar benen en presenteerde me haar kut, nog steeds haar lippen uiteenhoudend. Zonder woorden knielde ik neer en begon haar hele spleet schoon te likken, van haar kontgat tot aan haar klit. Rond haar pisgat sabbelde ik extra goed en proefde de wat scherpe urineresten. Voor mij was het nectar. Toen ik weer overeind kwam omhelsden we elkaar opnieuw, lang en innig, en proefde ik weer haar dronkenmakende speeksel en zoog haar hemelse geur in me op. Onze lijven wreven zweterig tegen elkaar, haar borsten pletten zich warme tegen mijn borst, mij paal duwde tegen haar buik en trok daar natte sporen van voorvocht, en haar harige oksels maakten mij nat bij ieder opwindend contact.

- Neuken, nu, Jack, god ik wil je in me!

Struikelend liepen we naar het bed en lieten ons er samen op vallen. Zonder aarzeling trok Ilse haar benen op en spreidde opnieuw haar kutlippen, nu met beide handen. Dronken van geilheid liet ik me op haar zakken en duwde mijn staalharde pik in één keer diep in haar soppende kut, tot aan mijn ballen. Even lag ik daar stil, terwijl ze haar benen om me sloeg en we elkaar diep aankeken. Toen begonnen we ritmisch te neuken; ze omklemde mijn paal krachtig met haar kutspieren, waarmee ze me een intense genot bezorgde en ik als in een strakke handschoen in en (bijna) uit haar gleed. We voerden ons tempo op en grommend en kreunend, gillend soms, meukten we elkaar zo hard en diep mogelijk. Ik weet niet meer hoe lang het duurde, wel hoe goddelijk het was, zonder enige terughoudendheid, elk uit op het meest intense wederzijdse genot. We kwamen bijna tegelijkertijd klaar, Ilse net iets eerder. Haar nog sterker samenknijpende spieren gaven mij ook de laatste impuls en met een kreet kwam het over me, terwijl zij nog lag te schokken. Wel vijf of zes hete stralen zaad spoot ik diep in haar buik, waarna ik me badend in haar en mijn zweet op haar liet zakken. Mijn pik hield ik diep in haar, mijn ballen plakkerig tegen haar schaamhaar. Zo zijn we wel een kwartier blijven liggen, nahijgend. Toen floepte mijn verslappende lul uit haar. We omstrengelden elkaar en vielen in een korte slaap, Ilse bovenop me, terwijl alles aan ons droop en plakte; ik voelde hoe ze haar kut tegen mijn dijbeen aanduwde en ons vermengde zaad en geil eruit liep, over me heen. De lucht in haar hotelkamer was zwanger van de heerlijkste geuren: vanille, zaad, geil en zweet.

Na enige tijd, ik weet niet hoe lang we sliepen, werden we wakker. Onze handen gleden over elkaars lichamen, voelend en nagenietend, strelend, zoenend, wrjvend. Ik voelde hoe haar tepels alweer hard werden. We besloten samen een douche te nemen. Onder de douche sopten we elkaar helemaal af, en maakten gebruik van het glibberige sop om opnieuw tegen elkaar aan te rijen en te glijden. Ik voelde haar harde tepels tegen me aan schuren en kreeg prompt weer een stijve. Ilse omvatte mijn paal en ballen met beide handen en begon me langzaam te masturberen. Mijn voorhuid trok ze helemaal naar beneden, tot het bijna pijn deed, en met de andere hand, glibberig van het sop, gleed ze op en neer over mijn paal en over de donkerrode gespannen staande eikel. Ik dacht dat ik gek werd en kreunde het uit.

- Mmmm, die is weer goed wakker, fluisterde Ilse; ik wil dat je me nog eens neukt, maar nou in mijn kont.

Ik was perlex over zoveel geile directheid, deze vrouw was onovertroffen.

- Jaah, kon ik slechts schor uitbrengen, draai je maar om.

Dat deed ze, ze bukte en trok haar billen uiteen. Met behulp van het overvloedige sop masseerde ik haar anus en leit er eerst één en toen twee vingers in verdwijnen, draaiend en daarna heen en weer schuivend. Zoals ik al eerder had gemerkt moest Ilse enige anale ervaring hebben, want ze ontspande zich goed en het koste me geen moeite haar kont met mijn vingers te penetreren.

- Nou je pik, kom! Maande ze me.

Ik pakte mijn inmiddels echt weer keiharde paal vast met mijn rechterhand. Ilse trok haar billen uiteen en met mijn linkerhand als hulp duwde ik eerst voorzichtig mijn eikel in haar aars. Ilse gaf een schokje en duwde zich naar achteren – met één beweging schoot mijn pik door haar sluitspieren en voelde ik me voor het grootste deel door haar kont omsloten. We hijgden even, waarna ik met kleine bewegingen heen en weer ging bewegen. Na een aantal keren rustig heen en weer gaan ging mijn lul tot aan mijn ballen in haar kont. Het was een heerlijke sensatie, strakker nog dan haar kut, waarvan ze toch haar spieren zo goed kon spannen. Ilse steunde tegen de wand van de douche en deed de kraan dicht. Ze bewoog zich mee met mijn neukritme en begon zichzelf te masturberen. Ik kon het natuurlijk niet zien maar wel voelen, hoe ze haar eigen vingers diep in haar ut op en neer bewoog, afgewisseld met het wrijven over en langs haar klit. Ze bleef er niet stil bij ook, maar kreunde, moedigde mij aan – alsof ik dat nodig had! – en sprak zalig opgeilende woorden:

- Jezus Jack, ja, neuk me, neuk mijn kont, god wat lekker, ik wil je diep in me, ja, ja, ga door ….
- Ilse geile teef, ik neuk je helemaal stuk, god wat ben je een heerlijke slet, ik neuk je diep in je darmen, jezus ja, hier, pak aan, dieper, dieper, oh god
- Ja Jack, doe het, woon me uit, doe het, spuit me helemaal vol, oh god, ik ga alweer komen, ja, ja, ja, jaaaaah ….

En terwijl ze gierend in een orgastische kramp leek te schieten pakte ze mijn ballen tussen haar benen door beet en duwde die tegen haar schokkende kut. Ik voelde haar aars zich om mijn paal klemmen en dat was het laatste zetje dat ik nodig had. Met een schorre kreet kwam ik ook klaar en spoot een opnieuw grote lading zaad diep in haar darmen, straal na straal. Ilse kwam overeind, waardoor mijn nog harde pik uit haar kont schoot. Ze draaide zich om en liet zich direct op haar knieën zakken. Ze pakte me bij mijn ballen en stopte mijn lul zonder aarzelingen in haar mond en begon hem helemaal schoon te likken en te zuigen, totdat mijn laatste kloddertje sperma was verdwenen. Ze keek me geil aan en kwam omhoog voor een lange en diepe tongzoen, waarbij ik mijn eigen zaad duidelijk terugproefde …..

Na nog een korte douche zijn we weer naar haar bed gegaan, waar we tot in de vroege morgen ‘lepeltje-lepeltje’ tegen elkaar aan hebben geslapen. Bij het wakker worden, zo rond zessen in de ochtend, hebben we nog een keer langdurig maar rustig geneukt, eerst ‘klassiek’, waarna Ilse me als afscheid een waanzinnige pijpbeurt gaf en al mijn zaad verzaligd doorslikte. We wisselden onze gegevens uit met de belofte dit ooit nog eens ergens te herhalen, en na een lange tongzoen pakt ik mijn kleren bijeen en stapte schielijk over het balkonhek, terug naar mijn eigen, onbeslapen, kamer. Na me te hebben gewassen en aangekleed ging ik naar beneden voor een ontbijt. Ilse bleek al te zitten eten en ik nam een tafeltje schuin tegenover haar. De waardin van de vorige dag serveerde ons ontbijt en lag het nou aan mij of wierp zij naar ons beiden beurtelings een veelbetekenende blik? Hoe gehorig zijn die vakwerkhuizen eigenlijk?


Aantal keer bekeken: 17115
Waardering: 8.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online