Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ondeugend op de tribune.

U leest om dit moment het verhaal Ondeugend op de tribune gepost door Pieta Derksen. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Pieta Derksen
Gepost op: 2008-10-18

Verhaal:

Ondeugend op de tribune
Ik ging sinds lange tijd naar het voetbal, Ajax tegen Groningen. Samen met een vriendin zou ik gaan. Zij heeft net als ik een praktijk en beiden zijn we single. Eenmaal in het stadion belde. Ze had een spoedgeval en kon niet komen. Ik was al binnen en besloot alleen te gaan kijken. M'n hakken zaten wat strak en mijn rokje was wel wat koud, maar in het stadion zou het wel warmer zijn. Achter me kwam een stevige knul met mooie blonde krullen. Ik werd er een beetje warm van. We hadden staanplaatsen en het werd tijdens de wedstrijd toch wel koud. Zo meissie, heb je't koud. Ja, zeg dat wel. Moet je bij mij in mijn jas, hij is groot genoeg voor 2. Inderdaad was zijn jas groot genoeg, maar bij hem in zijn jas kruipen ging me toch te ver.

Het was een leuke wedstrijd, maar begon te verkleumen. Ik keek nog eens achter mij en het werd toch steeds verleidelijker. Kom maar meissie, zei Johan, zoals hij heette. Hij deed zijn jas open en ik zag zijn gespierde armen en borst door zijn t-shirt. Hij deed z'n armen uit de mouwen en stopte de mijne erin. Samen in 1 jas met een vreemde man. Geen rare dingen he zei ik nog.
Ajax scoorde en we juichten. Ik voelde dat we tegen elkaar aan schuurden en werd bloedgeil. Gelukkig was er steeds rumoer en ik ontdooide, werd zelfs lekker warm. Warm he meissie. Ja, heerlijk zei ik. Ik merkte dat hij ook tegen me duwde als er geen aanleiding voor was. Eerlijk gezegd genoot ik ervan en begon wat terug te duwen. Lekker he, fluisterde hij in mijn oor. Hmmmm zei ik. Promt paktij hij mijn billen vast en begon ze te masseren. heerlijk verwend worden in een stadion. Langzaam voelde ik dat mijn rokje werd opgestroopt. Alles werd nat en ik kon geen weerstand meer opbrengen. Ik deed mijn handjes naar achteren en opende zijn broek. Nu hoorde ik hem zeggen, hmmmmmmmmmmm.
Hij had ondertussen 1 hand onder mijn t-shirt en 1 hand in mijn slipje en vingerde heerlijk mijn natte kutje. Ga door fluisterde ik in zijn oor. Pak hem lekker beet, zei hij en ik trok hem langzaam af. Trok z'n velletje diep achterover en telkens gaf hij een kreuntje. Zo'n grote stoere man onder controle hebben is toch heerlijk. Toen wilde ik hem helemaal, opgegeild als ik was, nat en gewillig. Ik wil je helemaal zei ik en trok zijn penis naar mijn kutje toe. We stonden midden op de tribune en niemand zag het dacht ik. Toen ik opzij keek zag ik een oudere vrouw van ca. 50 en zij knikte me goedkeurend toe. Ze wist blijkbaar wat we aan het doen waren en het maakte me nog geiler. Hij stopte zijn penis in mijn kutje en begon me heerlijk te neuken. Ajax scoorde weer en Johan bleef mij scoren. Ik was supergeil en vroeg hem me te blijven neuken. Kom ook met je vingertje aan mijn kutje en neuk me, neuk me. Ik smeekte hem om door te neuken.
Toen voelde ik alle sappen stromen en ook zijn eikel nam een omvang, waarna ik alles voelde spuiten.
Zo'n bloedgeile wedstrijd had ik nooit eerder meegemaakt.

Aantal keer bekeken: 3731
Waardering: 7.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online