Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ongetemde gevoelens.

U leest om dit moment het verhaal Ongetemde gevoelens gepost door Gaga. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Gaga
Gepost op: 2011-8-30

Verhaal:

Ongetemde gevoelens
Selyn was 26 jaar oud en een aantrekkelijke jonge vrouw in de bloei van haar leven. Maar niet alles kwam aanwaaien voor haar. Ze had in haar puber jaren erg geworsteld met haar jeugd trauma. Ze werd misbruikt als zes jarig meisje door een goede vriend van de familie. Dat heeft haar getekend en als opgroeiend kind. Ze was daardoor erg stil en verlegen. En vooral erg onzeker bij mannen. Het was dan ook moeilijk en heerlijk tegelijk hoe mannen naar haar keken toen ze uitgegroeid was tot een mooie vrouw. Nu had zei haar schoonheid om mannen onder haar duim te houden. Daar genoot ze ook van. Het kwam ook goed van pas bij sommige situaties.
Hoewel ze geen aandacht tekort kwam, had ze nooit echt een serieuze relatie gehad. Haar vriendjes waren meestal snelle liefdes die alleen haar leven voorbij kruisden. Ook gaf ze zichzelf nooit bloot eigenlijk met de angst om weer pijn te leiden door een man. Maar dat alles veranderde toen ze Vaughn leerde kennen.
Vaughn was een goede vriend van haar toenmalige vriendje David. Vaughn had alles qua uiterlijk wat ze zocht in een man. Hij had diep groene ogen waar je in kon verdwalen. Zijn kort geknipt licht bruine haar met zijn droog gespierde armen deden haar ogen geen genoegen en verlangden naar wat onder zijn strak zwarte shirt nog meer te bewonderen was. Daar zat ze dan te dag dromen terwijl David haar slaapkamer binnen wandelt. Ze schrikt en gaat recht op zitten. David groette haar en kust vluchtig haar voorhoofd."He! Hoe is het?" vroeg hij."Ja, z'n gangetjes allemaal." antwoordde ze koeltjes. Ze realiseerde zich opeens dat hun relatie nu op een laag pitje stond en dat ze het liefst alleen wilde zijn op het moment. David was daar ongevoelig voor, hij vond alles best. "hum Vaughn komt zo deze kant op. Mag hij blijven eten?". Ze voelde hoe haar hart een diepe val maakte en haar buik verkrampte. Ze probeerde haar licht paniekerigheid te verbergen door naar haar teennagels te kijken.
"Is prima hoor, maar jij zorgt voor het eten dan." zei ze. Hij omhelsde haar en drukte zich tegen hem aan, streelde haar rug en kuste haar innerlijk op haar lippen. Ze probeerde zich zachtjes los te maken uit zijn greep."ik ga even alvast het toetje klaarmaken" onderbrak ze hem.

De deurbel ging. Nu begon haar hart opeens sneller te kloppen. David deed de deur open en liet Vaughn binnen. Hij had een donker blauwe spijkerbroek aan met een donkergroene shirt, zijn haren waren nat van de regen buiten. Ze voelde haar hele lichaam zachtjes trillen toen hij haar vriendelijk groette.


rest komt later

Aantal keer bekeken: 9482
Waardering: 6.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 29 bezoekers online