Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ongewone opdracht....

U leest om dit moment het verhaal Ongewone opdracht... gepost door Ansootje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ansootje
Gepost op: 2006-9-5

Verhaal:

Ongewone opdracht...
Het was vrijdag. Ik was op kantoor en ik was me klaar aan het maken om naar huis te gaan. Het was een rustige dag geweest. Donderdag was er een nieuw hulpje aanvaard, en die deed zo zijn best dat ik niet veel te doen had. Gelukkig maar, want ik voelde me moe en suf, bijna uitgeput. Klaar om te gaan, ging ik naar de vestiaire en nam mijn jas. Plots komt mijn baas naar me toe. Hij vraagt me iets heel opmerkelijks, iets wat ik nog nooit moest doen. Een belangrijke klant had zich aangemeld. Veel geld, veel aandelen, er stond veel op het spel. De rijke klant had mijn baas gevraagd of ik naar zijn huis wou komen, voor een ontmoeting met de firma. Raar, vond ik, want daar hebben we toch vertegenwoordigers voor? Nuja, ik kon bijna niet anders, want blijkbaar had de rijke man enkel zin in een ontmoeting met mij, anders ging de deal niet door. Ik had hem eens ontmoet, die rijke man, in een vlucht. We hadden even oogcontact. Het was een oude man met een baard en een snor, wat aan de grijze kant. Hij droeg wel een lekker geurtje.

De afspraak was Zondagavond. alles was al geregeld, dus ik kon geen neen zeggen.
Zondag in de vooravond begon ik mij klaar de doen voor de afspraak. Ik lied het bad vollopen, enkele pareltjes erin, een goed geurende badolie. Ik nam mijn tijd. De badolie was zo glad, dat ik mijn weerspiegeling in mijn benen kon zien. Rustig schuim ik mijn benen in, mijn bovenlichaam, mijn borsten. Ik hou ervan om van kop ton teen ingeschuimd te zijn, het voelt zacht aan, het doen me zin krijgen in... Even denk ik aan de douchestraal..lekker warm en zacht. zou ik? Neen, ik heb geen tijd. Ik kruip uit bad, droog me af, even langer tussen mijn benen. hmm, het voelt wel zalig aan. Ik bekijk mezelf in de spiegel, ik voel me sexy, zou ik? Ik ga naar de kamer en haal mijn lingeriesetje uit, net gekocht. een half-string, half-slipje. Lichtblauw, kant, halfdoorzichtig. Ja, dit wordt het. Niet veel tijd meer, ik maak me op, even een lekker geurtje, en ik vertrek.
Ik kom toe in de straat, en zie dat er werken zijn. Ik parkeer mijn auto en zoek naar het adres. Verstomd blijf ik staan. Een groot herenhuis staat me op te wachten, met twee fonteinen vooraan, prachtige belichting. Het heeft iets mysterieus. Ik bel aan, een butler doet open, en begeleid me naar de wachtkamer. daar krijg ik een drankje. ik wacht, en ik wacht. Een kwartier, een half uur, een uur. ik neem nog een drankje, en nog een drankje... Ik denk aan de tijd toen ik in het bad was, waarom nam ik niet even die douchekop en... Hmm, ik kreeg er wel zin in. Maar, dat kon toch niet, nu, of wel? ik kijk rond, niemand te zien. Ik zet mij even goed in de zetel, en laat mijn handen in mijn broek glijden. hm, net geschoren, voelt glad aan. en ja, ook wel een beetje nat. ik stop even mijn vinger erin, en dan er weer uit om over mijn clitje te wrijven. hm wat voelt dat zalig aan. Ik kronkel, ik kreun, ik geniet. Ik voel het komen, ik tintel, ik beef, ik kreun nog meer en meer en luider. Ik hoor een deur. In een vlucht zet ik mij recht en knop mijn broek toe. de butler komt. 'Volgt u me maar', zei hij. ik volg hem, hij geeft me instructies die me naar een kamer leiden. ik ga binnen. de kamer is donker. ik voel naar een schakelaar maar vind geen. Op de tast ga ik verder. Ik blijf staan en voel een zachte bries in mijn nek. Ik draai me om, weer die bries. spannend, dacht ik. er was nog iemand in die kamer. Plots voel ik een streling over mijn nek. Ik ril, een aangename koude rilling. Ik ga verder op tast en voel een zacht vel op de grond. Ik ga zitten. weer voel ik de streling, de bries, en nu ook een zachte vingertop op mijn wangen. Zou ik? Opgewonden van daarstraks doe ik mijn topje uit. Niet lang erna voel ik een bries en een streling over mijn linkerborst. Daarna mijn rechterborst. Ik kreun lichtjes, van spanning, van genot, van mysterie. Zou ik? Ik doe mijn broek los, doe hem af. En ja, de bries en de streling zijn er weer, nu aan mijn voet, dan naar mijn kuit, mijn benen, mijn... En opeens stopt de streling. ik kijk rond maar zie niets, alles is nog donker. Ik hoor 1 schoen, twee schoenen, broek, hemd. ik steek mijn handen vooruit. Ik voel een zacht goedruikend vel. Ik streel , ik knijp lichtjes. maar zo kan dit niet blijven duren. Ik strek mijn armen, doe ze rond 'zijn' middel en trek hem naar me toe. metteen voel ik zijn harde paal tegen mijn buik. Onmiddelijk zak ik mijn hoofd en steek hem in mijn mond. zachtjes heen en weer. Ik stop, duw hem op zijn rug op het zachte schapenvel. Ik ga op hem zitten. Ik laat hem zachtjes naar binnenglijden, lekker strak voelt dat aan. Ik ga zachtjes op en neer op, neer, op , neer,... Mijn handen op zijn borst. Nu ga ik iets vlugger opneeropneer... hmm wat voelt dat zalig aan. Nu harder, harder en harder. ik stop. Hij beweegt door. ik stop. Ik ga van hem af. ik sta recht en loop door de kamer, hij zit me achterna. ik sta recht tegen de muur. hij vind me. Ik draai me om. Al vlug voel ik dat ik tegen een spiegel sta. Mij tepels worden stijf. Vlug voel ik zijn harde paal in me glijden. eerst zacht, dan harder, dan vlugger. In en uit. Ik draai me om, leg mijn lange been over zijn arm. Nu zit hij heel diep in mij, wat voel ik dat goed! Opeens tilt hij me op. Hij legt me zachtjes op het bed dat ik nog niet had opgemerkt. Ik lig daar, kronkelend van zin, tintelent van genot, wachtend tot hij me weer binnendringt. Ik hoor hem komen, het bed beweegt. Zachtjes doet hij mijn benen open, en hij gaat op me liggen. Hij dringt me binnen. Ik kreun heel luid, ik sla mijn benen rond hem, heel stevig. ik duw hem als het ware in me. Op dat moment kreun ik nog luider en kom geweldig lekker klaar. Hij komt uit me, draait me om, neemt mij van langs achteren, en spuit vervolgens in me. ik voel hem klaarkomen, ik voel zijn penis samentrekken. wat voelt dat zalig...
Voor ik het weet is hij weg, ik voel mijn kleren naast mij liggen en trek ze aan. Het licht gaat aan. Ik zie het schapenvel, de spiegel, het bed... Op het bed ligt een zwarte roos. Daarnaast een gouden ketting met daaraan een dollarteken. Zou dit de deal gemaakt hebben?
De deur gaat open en de butler verzoekt me vriendelijk om te beschikken. Toch wel een beetje beschaamd ga ik. Ik strompel zowaar een beetje naar mijn auto. Het is al laat en ik kruip in mijn bed. de ochtend er op ga ik naar kantoor. Mijn baas komt me feliciteren, de deal is inderdaad rond. hoe doe ik dat toch, vraagt hij. ik doe mijn jas af en ga naar mijn bureau. in een flits zie ik het nieuwe hulpje. hij draagt een jeans met een witte hemd, met daarrin de top van een zwarte roos. Hij kijkt in mijn ogen, knipoogt, en wandelt terug door. De week er op zie ik hem niet meer, hij is opgestapt. Zijn vader moest op een belangrijke zakenreis en hij moest mee. Ik vraag me af...zou dat?...

Zouden ze volgende week nog een nieuw hulpje zouden aanvaarden?

Aantal keer bekeken: 19815
Waardering: 7.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online