Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ongewone relatie.

U leest om dit moment het verhaal Ongewone relatie gepost door Kareltje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Kareltje
Gepost op: 2009-7-23

Verhaal:

Ongewone relatie
Hallo allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Margriet en ben 27 jaar oud. Ik heb een relatie met een getrouwde man (is niet vreemd voor sommigen ), maar deze is door zijn vrouw aan mij aangeboden. Daar kijk je wel even van op hé ? Is ze gek ? Ja, op mij ! want ze deelt haar man met mij. Zo ver gaat onze vriendschap. Het is dan wel voor tijdelijke duur tot ik weer zelf aan de man ben.

Ik zal even maar bij het begin starten !! Ik heb al ruim 2 jaar geen vaste relatie meer gehad. Vooral met de feestdagen en vakanties is het vaak eenzaam. Maar als sterke alleenstaande vrouw sla ik me er vaak wel doorheen. Nu was ik dus een paar maanden geleden met mijn beste vriendin aan het winkelen en keken dus naar lekkere mannen. Ik zei toen in mijn alle onschuld dat ik een echte kerel nodig had die me eens stevig door moest smeren. Mijn vriendin zei toen ‘ja, dat is waar ! je loopt als een loopse teef te huppelen. Ik stuur die van mij wel even langs’. Ik wist niet of ze het meende of niet, maar reageerde hier niet op. De rest van de dag was erg gezellig en we hebben veel geld uitgegeven.

Aan het eind van de dag aten we bij haar en ik bekeek Michel (haar man) eens extra aandachtig. Hij zag er goed uit en had een lekker kontje. Ook zijn kruis was goed gevuld in ik kreeg al kriebels in mijn buik bij de gedachte als hij echt eens langs gestuurd zou worden. Ik werd elke keer weer uit mijn droom gehaald door mijn vriendin met of ik nog wat te drinken wilde etc. Na de koffie ben ik naar huis gegaan en ging vroeg naar bed. In bed verwende ik mezelf met mijn een elektronische versie van Michel, en kwam zeker drie keer klaar. Ik viel daarna in een diepe slaap.

De volgende morgen werd ik ruw uit mijn slaap gewekt door de deurbel. Ik keek verduft op mijn klok en zag dat het tien uur was. Ik mopperde weer in mezelf en dacht dat het weer eens jehova’s waren. Ik deed de deur open en daar stond dus Michel met zijn gereedschap koffer in de hand. Hij zei ‘ik word gestuurd door mijn vrouw, omdat er hier iets moest doorgesmeerd worden “. Ik schoot een beetje in de lacht en dacht aan ons gesprek van gisteren. Ik vroeg Michel binnen en zei dat ik inderdaad wat piepende deuren had (ik ben goed in snel reageren op lastige situaties). Ik zei dat ik hem niet zo vroeg had verwacht en ging maar snel koffie zetten. Hij zette zijn koffers neer en ging op de bank zitten en wachtte op de koffie. Snel was de woonkamer gevuld met geur van koffie en ik werd een beetje wakker nadat ik het eerste bakje op had. Ik kreeg het een beetje koud en trok mijn benen op, en trok mijn T-shirt erover heen. Ik was alleen vergeten dat ik geen slip droeg omdat ik gisteren me zelf had verwend. Michel keek nu tussen mijn benen door recht in mijn pruim. Ik had het in eerste instantie niet echt door, maar door zijn reactie van doen en laten wist ik al snel wat er aan de hand was. Maar omdat het me best wel opwond deed ik of ik het niet wist. Ik bleef gewoon zitten met mijn benen opgetrokken onder mijn shirt.

Ik wilde weten wat mijn vriendin allemaal had gezegd over ons gesprek en vroeg aan Michel wat ze gevraagd had om hier te doen. Michel zei dat ze had gezegd dat ik hier heen moest gaan voor een goede doorsmeerbeurt. Hij vond het vreemd dat het om 10 uur in de morgen moest gebeuren, maar hij had gewoon zijn spullen gepakt en ben naar haar toe gegaan. Ik genoot van de naïviteit van Michel. Het is moeilijk te begrijpen als je er niet bij bent geweest. Maar ik besloot om nu maar eens om Michel lekker te misbruiken. Ik had toestemming van zijn vrouw om met hem eens lekker van bil te gaan, alleen wist Michel dat nog niet. Michel is een type dat jouw graag mag pesten, en nu was het mijn beurt voor ‘revanche’.

Ik zei tegen Michel dat het tijd was om aan het werk te gaan, en zei dat hij met de woonkamer deur en de trap naar boven moest beginnen. Ik vertelde dat die kraakte en piepten en of hij er naar wilde kijken. Ik zei tegen hem dat ik ging douchen en verdween de badkamer in. Ik liet de deur open en ging uitgebreid douchen. Ik speelde met de douche kop over mijn klitje en voelde al snel een orgasme opkomen. Ik hoorde Michel af en toe lawaai maken door de deur een klap te geven. Toen ik klaar was met douchen droogde ik me af en wond een handdoek om me heen. Ik deed hem extra hoog zodat ik een heel kort rokje kreeg. Ik wist dan zeker dat hij onder mijn handdoek kon kijken zo recht tegen mijn doos aan. Ik kamde mijn haren achterover en kwam de badkamer uit. Michel was al op de trap bezig toen ik bovenaan de trap stond. Ik vroeg hoe het ging en hij keek omhoog. Ik zag zijn gezicht vertrekken toen hij zo onder mijn handdoek kon kijken. Hij stotterde een beetje en maakte wat technische opmerkingen over de trap. Hij kon het echter niet laten om onafgebroken naar mijn kutje te kijken. Ik brandde van verlangen van binnen en werd kletsnat. Hij moest het gezien hebben want ik voelde het bijna tussen mijn benen door lopen.

Ik bleef echter geïnteresseerd luisteren naar zijn uitleg over hoe hij het allemaal ging oplossen. Toen hij klaar was met uitleggen, zei ik dat ik me ging aankleden en hem wel zou helpen. Ik liet de slaapkamer deur wijd open staan en gooide diversen kleren op het bed. Ik dropte mijn handdoek op de grond en liep naakt door mijn slaapkamer. Ik deed net alsof hij er niet was, en bekeek alles aandachtig. In de spiegeling van mijn klok boven mijn bed zag ik Michel stiekem kijken naar mij. Hij kon me niet zien en mijn hart sloeg sneller en sneller. Ik was nog naakt en deed uiterst langzaam mijn rokje aan. Zonder slipje ging mijn rokje aan, en ik trok een witte blouse aan. Heel langzaam ruimde ik de kleren op die nog op bed lagen op, zodat Michel zich weer kon verstoppen op de trap. Ik trilde helemaal van opwinding !

Toen ik weer naar de trap liep was Michel klaar met de trap en vroeg wat het volgende klusje was. Ik moest snel iets bedenken, maar er kwam nog niets binnen. Ik liep sierlijk de trap af en ging dicht langs hem heen. Ik voelde zijn geile blikken op mijn lichaam branden. Zijn adem was warm en versneld. Ik rilde ook van genot en zuchtte zachtjes. Terwijl ik naar beneden liep kwam er iets in me op. Ik vroeg aan Michel of hij me even kon helpen. Hij kwam achter me aan. Ik klom op het aanrecht van de keuken en wilde het lampje verwisselen in het plafond. Michel kwam op me aflopen en stond achter me. Weer voelde ik zijn ogen branden onder mijn rokje. Ik moest oppassen dat ik klaarkwam van opwinding. Michel zei dat ik voorzichtig moest doen zo op de aanrecht. Ik zou wel eens kunnen vallen ! Ik zei dat hij dan maar achter me moest blijven staan. Hij bracht met gelijk op een idee. Ik deed net alsof ik ging vallen maar hield me nog net vast aan de keuken kastje. Michel schrok en pakte gelijk met zijn handen mijn kont vast. Omdat ik een zittende val neiging maakte pakt Michel zich goed vast. Zijn vingers gingen onder mijn rokje door en gleed zonder pardon mijn klets natte kutje in. Michel zei nu ‘kom maar snel het aanrecht af, dan doe ik het wel !’. Ik liet me in zijn sterke armen zakken en hij begeleidde me netjes op de grond. Ik draaide me om en zij ‘jij weet wel waar jij je handen moet plaatsen hé ?’. Michel zei ‘ik kan toch niet weten dat jij geen onderbroek aan hebt’. Ik zei weer plagerig ‘leugenaar, ik zag je heus wel kijken hoor !!’.

Toen kuste Michel me plat op mijn mond en begon me langdurig te tongen. Ik deed heerlijk mee en genoot van zijn tong spelletjes. Hij kneedde mijn billen stevig en ik kreeg over mijn hele lichaam kippenvel van opwinding. Na een klein minuutje stopte hij met zoenen en tilde me op de aanrecht. Hij zetten me in de hoek en deed mijn benen uit elkaar. Hij ging met zijn hoofd tussen mijn benen en ik voelde zijn warme tong over mijn lipjes heen gaan. Ik pakte zijn hoofd vast en duwde hem tegen mijn aan. Zijn tong boorde al snel mijn kutje binnen en maakte dezelfde draai spelletjes als in mijn mond. Omdat ik al zo opgewonden was kwam ik al na een paar minuutjes gigantisch klaar. Michel kwam daarna omhoog en ik keek hem dankbaar aan. Zijn gezicht zat onder de sappen van mijn kutje en veegde het af met zijn handen. Hij gaf me een zoen en zei ‘dat was lang geleden hé ? je was zo snel op dreef’. Ik zei dat het niet lang geleden was dat ik was klaar gekomen, maar dat het wel zo lekker was zoals hij het had gedaan. Ik sprong van de aanrecht af en pakte zijn hand vast en zei ‘kom, ik wil meer !!’.

Ik trok hem mee naar boven, en hij volgde me netjes. Op de trap stopte hij zijn hand onder mijn rok waardoor ik in een versneld tempo omhoog vloog. In mijn kamer knoopte ik mijn blouse los en liet hem mijn borsten zien. Hij pakte ze vast en begon me weer heerlijk te zoenen. Zijn handen gleden langzaam naar mijn rokje en ook die werd vakkundig uitgedaan. Ik was al helemaal naakt, nu hij nog. Ik knoopte zijn broeksknoop los en haalde zijn rits omlaag. Ik rolde zijn broek omlaag en voelde aan zijn billen. Ik had mijn handen vol met dit heerlijke vlees. Daarna volgde zijn onderbroek die gelukkig snel omlaag viel.

Ik was erg benieuwd naar zijn pik en stopte met zoenen. Ik ging door mijn knieën en kwam bij zijn middel. Daar zag ik zijn lid in volle glorie voor me staan. Ik gaf er voorzichtig kusjes op en blies er zachtjes tegen. Daarna nam ik zijn eikel in mijn mondje en begon hem voorzichtig te pijpen. Ik bleef hem aankijken en zag hem zichtbaar genieten van mijn pijp technieken, die ik nog niet verleerd was. Zijn handen gingen door mijn haren en pakte mijn hoofd vast. Ik pijpte intussen zijn complete lul naar binnen en zag hem daar van opkijken. Zijn pik was naar mijn idee een paar centimeter groter dan het gemiddelde. Hij keek me zo verlekkerd aan hoe zijn lid in mijn keel zag glijden, dat ik hem erop verdacht dat hij zou klaarkomen. Maar voordat ik het hem wilde vragen zei hij al ‘ gaan we het nu gelijk spel maken of wil je ergens anders opgevuld worden ?’.

Zijn aanbod om ergens anders opgevuld te worden was erg aantrekkelijk, maar omdat hij zo genoot van mijn pijp kunsten, besloot ik om het gelijk spel te maken. Ik gaf hem een knipoog wat voldoende was voor hem om mij te begrijpen. Ik verhoogde mijn tempo flink en liet zijn pik heerlijk in en uit mijn mondje glijden. Nog geen tien seconde later gromde hij als een beer, en ik voelde een warme lading vocht binnen schieten. Hij bleef grommen en ook spuiten. Ik probeerde alles direct door te slikken maar dat ging niet lukken. Michel gromde nog steeds als een wilde beer maar was wel gestopt met spuiten. Toen hij zag dat er sperma uit mijn mondhoeken liep veegde hij het met zijn vingers weer terug in mijn mondje en zei dat ik alles moest binnen houden. Ik slikte paar keer goed en mijn mond was weer helemaal schoon. Ik likt de laatste restjes sperma heel geil van zijn vingers af waardoor hij al snel weer gevoel kreeg in zijn pik. Ik zei toen zo geil als ik maar kon ‘Zo lekkere spuitpriester van me, gaan we nog meer onderdelen doorsmeren ?’. Ik trok langzaam aan zijn pik en keek hem vragend aan. Dit werkte uitstekend en ik had al weer gauw een stijve pik in mijn handen.

Michel trok me omhoog en gaf me een zoen en zei ‘nu wordt het tijd dat jij eens doorgesmeerd wordt !’. Hij gaf me een duw en ik viel achterover op mijn bed. Ik gaf een gil van de schrik maar bleef liggen op bed. Hij sprong boven op me waardoor ik weer gilde. Hij pakte mijn benen vast en gooide deze wild uit elkaar. Hij likte nog even aan mijn kutje en kwam toen op me liggen. Hij kuste me innig en zonder hulp van zijn handen gleed zijn pik mijn kutje binnen. Mijn kutje was zo glad als een aal en het sopte dan ook flink. Michel neukte me in heerlijk stevig tempo en bracht me weer in een mum van een tijd naar een orgasme. Toen hij mijn borsten vast hield en ook mijn tepels begon te likken kwam ik rillend klaar. Hij liet mijn borsten los maar bleef mijn tepels likken. Zijn handen gingen onder mijn billen en tilde deze stevig op. Hij beukte nu nog harder en ik ging voor de tweede ronde. Ik zette mijn nagels in zijn rug toen ik klaarkwam. Omdat hij zo kort geleden al was klaargekomen duurde het lekker lang voordat hij weer klaar kwam. Elke beweging die hij maakte was heerlijk. Mijn benen gingen nu op zijn schouders en ik werd nog dieper geneukt. Ik voelde af en toe zelfs zijn eikel tegen mijn baarmoederhals aan komen. Hij vulde me helemaal op, letterlijk en figuurlijk. Wat was ik toen aan deze neukbeurt zeg !!

Michel verhoogde weer zijn tempo en ik voelde zijn eikel opzwellen in mijn kutje. Daarna voelde ik zijn warme vloeistof binnen dringen. Hij gromde weer als een beer en pakte me stevig vast. Nog nooit eerder had ik zo duidelijk gevoeld dat een man in me klaarkwam.

Uitgeput ging Michel van me af en we lagen als dweilen op mijn bed na te genieten. Al snel kwam Michel weer bij me en streelde mijn haren. Met gesloten ogen genoot ik van zijn streling over mijn gezicht. Michel zei toen ‘moet ik je achterkant ook doorsmeren ?’. Ik begon te lachen en zei ‘dat zal je wel willen hé?’ Ik wist dat hij niet anaal mocht bij zijn vrouw omdat ze vond dat te nauw vond. Ik zelf weet dat je kontgaatje aardig kan oprekken als je het maar met beleid doet. Niet dat het een favoriet standje is van mij, maar de meeste mannen zijn er gek op. Omdat hij bij zijn vrouw niet mag en omdat hij me net heel goed heeft laten klaarkomen zei ik ‘oke dan !’. Michel zei ‘ echt ??’. Ik gaf hem een dikke kus en zei dat hij het wel verdiend had.

Ik stond op en zei dat ik me even ging opfrissen. Hij kwam me achterna en we zijn samen onder de douche gegaan. Daar hebben we heerlijk gevreeën en de jonge heer van Michel was snel weer in volle glorie. We droogde ons af en elke keer als ik moest bukken om mijn voeten af te drogen voelde ik zijn pik weer tegen mijn lipjes aan duwen. Ik zei dan ‘je zit verkeerd jongen’. Hij wilde dan zich corrigeren maar dan ging ik snel omhoog en zei ‘alles op zijn tijd !’. Nog een beetje na druppelen liepen we weer naar de slaapkamer. Ik liep naar mijn nacht kastje en pakte een fles met glijmiddel. Ik keek nog op de houdbaarheid datum of het nog goed was na de laatste keer. Dat was intussen al een tijdje geleden. Ik liep weer naar Michel toen en zei tegen hem dat hij hier zijn pik mee in moest smeren en daarna een flinke klodder in mijn kont gaatje. Hij keek me vol verbazing aan hoe ervaren ik dit allemaal deed.

Ik ging op het bed zitten met handen en knieën en mijn billen naar hem toe. Ik zag hem nog op het flesje lezen wat erop stond. Ik zei ‘gaan we de krant lezen of neuk je me nog in me reet !’. Hij schrok een beetje van mijn taal en begon snel met het insmeren van zijn pik. Ik zei ‘ja, en nu masseer je lekker mijn sterretje en stop je er voorzichtig een paar klodders in’. Hij streelde eerst mijn billen en ik genoot van zijn aanraking op mijn billen. Al snel voelde ik het koude glijmiddel tegen mijn ster aan komen. Ik maakte en klein beweging naar voren. Michel dacht ik pijn had en vroeg erna. Ik zei ‘nee joh, het is alleen koud’. Hij gooide nu een flinke dot op zijn handpalm en begon het nu warm te wrijven. Daarna deed hij het weer en voelde het een stuk fijner aan. Zijn vinger ging nu makkelijker mijn kont gaatje in en masseerde mijn sterretje. Ik zag Michel met veel aandacht kijken naar zijn vinger penetratie. Ik zei tegen hem ‘lang genoeg gevingerd jongen ! stop er nu maar eens een echte vinger in !’. Hij kwam op me af en drukte zijn eikel tegen mijn gaatje aan. Hij was veel te groot en ik zag hem twijfelen. Ik zag het en zei ‘knijp maar even het lucht uit je eikel, dan floept hij er vanzelf wel in’. Michel keek gek aan, maar deed wat ik hem vertelde. Hij kneep even in zijn eikel en die werd een stuk kleiner. Hij drukte hem nu tegen mijn gaatje aan, en ik duwde mijn billen nu tegen hem aan. Zijn pik ging een stuk mijn kont gaatje in. Ik voelde zijn eikel weer dikker worden in mijn darmkanaal. Maar dat gaf niet meer. Hij was binnen. Michel ging voorzichtig in en uit mijn kontje. Het sopte behoorlijk door het vele glijmiddel wat hij erin had gestopt. Michel genoot extreem veel van zijn penetratie, want ik voelde zijn pik erg goed in mijn kont. Hij was helemaal opgezwollen en daardoor mijn anus ook (gelukkig wel). Hij pakt mij billen stevig vast en neukte steeds ruwer in mijn kont. Ik wreef met mijn hand over mijn klitje heen om er zo ook op mijn manier ervan te genieten. Dubbel is eens zo lekker.

Michel hoorde ik alleen maar zeggen ‘geweldig ! geweldig !’. Het deed me zeer veel deugd dat die jongen nu eens eindelijk eens een kontje mocht neuken. Ik begon te kreunen maar wist dat ik in deze houding toch niet kon klaarkomen. Ik moest me teveel concentreren op wat Michel allemaal deed in mijn kontje. Michel echter genoot wel van zijn ontmaagding en spoot voor de derde keer die morgen zijn ballen leeg. Hij gromde nog harder dan daarvoor en ik deed met hem mee. Al snel werd zijn pik slapper en haalde hij hem eruit. Ik voelde me leeg lopen maar Michel hield zijn hand ervoor. Hij pakte de handdoek die op de grond lag en stopte deze nu tussen mijn benen. Ik pakte hem aan en veegde mijn billen schoon. Weer gingen we op het bed liggen en praatte nog wat na over zijn laatste belevenis.

Toen ik vertelde over ons gesprek in het winkel centrum werd hij even stil. Ik zei dat ik het in een vorm van grap gezegd had tegen zijn vrouw. En dat zij er in toestemde. Ik wist niet of het ook een grap was, maar toen jij hier voor de deur stond met de boodschap mij door te smeren wist ik wel hoe laat het was. Michel gaf me en por in mijn zij van ‘dus je zat me expres op te geilen !!’.

Michel vertelde mij waarom ze dit gedaan had. Hij zei dat hij het wel begreep waarom ze hem gestuurd had. In het begin van hun relatie heeft ze zoiets dergelijks ook gedaan met een goede school vriend die aan een ongeneselijk ziekte leed, en nog maagd was. Hier hadden ze uitgebreid over gepraat en er allebei mee ingestemd. Nu wilde ze gewoon iets terug doen. Alleen zei ik dat ik niet van plan was om dood te gaan. We schoten allebei in de lach en vreeën nog lekker na.

Na het middag eten ging Michel weer naar huis. Echter was hij een uur later weer terug met de mededeling dat hij het nog een keer over moest doen. Hij had het hele avontuur verteld en zijn vrouw had hem een pep pilletje mee gegeven. Ik moest van haar echt goed door gesmeerd worden, en dus moest het allemaal overnieuw. Ik gaf me over en liet me die middag weer beestachtig naaien door Michel.

Ik mag Michel af en toe lenen totdat ik weer een vaste relatie heb. Michel zei dat ik rustig aan moest doen, en beter een goeie kerel moest uitzoeken. Tja ik weet wel waarom ! kan ie lekker mijn holletje blijven neuken, de boef !!

xxx-jes Margriet,



Aantal keer bekeken: 22476
Waardering: 8.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online