Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onmogelijk liefde.

U leest om dit moment het verhaal Onmogelijk liefde gepost door Asya Er. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Asya Er
Gepost op: 2007-7-1

Verhaal:

Onmogelijk liefde
Een onmogelijkke liefde dat is mijn liefde...........

ik kwam hem 1 jaar terug tegen bij het was liefde op eerste gezicht.ik wis niet meer of ik leefde of niet.ik voelde zo,n lekker gevoel dat ik nooit eerder heb gevoeld.ik was verdwaald in zijn mooi je bruinne oogen.hij straalde net als zon hij schitterde als een ster en was zo liefde vol als een maan.na een lange kijk periode gingen we kenis maken en hij vroeg me numer en ik gaf dat berongelijk.ik was zelf ook nog verbaast dat ik zo iets had gedaan maar zonder in de gaten te hebben was ik allang verkocht aan hem zonder te twijvelen was ik al verliefd.ooit droomde ik hier van om ooit de ware liefde te ontmoeten dus hij is het de ware.en vervolg belde we mekaar en spreekten we aantal keer af.toen we bij elkaar waren scheen de zon altijd het regende welen s maar dat was voor ons de zeggen van god.na een lange periode heb ik besloten om hem te zeggen dat ik getrouwd ben .maar hoe ik dat kon vertellen wist ik niet.ik wist een ding zekker dat ik zonder hem niet meer verder wilde leven.maar ondanks aan alles plotselling was zijn nummer verandert.waar ik hem nooit meer kon sprekken en kon zien.ik heb hem maanden zittenwachten op zijn tellefoon.na een 3 manden kwam ik hem plotselling tegen ik voelde me zo kloote maar hij was zo kalm dat hij niks ging zeggen of een verantwoording aflegen.toen drong mij dat ik niks voor hem was.maar ik had besloten hoe ik ook aan zijn nummer moest komen en zou gaan veragen waarom dit zo was gegaan.heb ik ook gedaan mar het schijn te zijn dat hij ook getrouwd was en zelfs 1 kind had ik werd hellemaal gek.maar kon toch niks aan doen.maar ik weet 1ding heel goed dat hij ook van mij hield.maar kon nooit tussen ons wat worden.ik ben nu zonder hem gaan leven ik ben onder tussen ook gescheiden.want wat ik ook doet ik zie hem alleen .het lijk alsof hij in mij leeft.ik hou ziels veel van hem en ik wil hem terug maar mijn hart wil niemand pijn doen dan wordt zelf pijn lijden.ik leef toch niet meer...............

Aantal keer bekeken: 5138
Waardering: 5.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online