Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onmogelijke liefde (mijn leven) .

U leest om dit moment het verhaal Onmogelijke liefde (mijn leven) gepost door Sibel Olcay. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Sibel Olcay
Gepost op: 2010-7-1

Verhaal:

Onmogelijke liefde (mijn leven)
Tijd om weer naar school te gaan, waar ik dus echt geen zin in had. Weer met die kinderen zitten die vorig jaar een klas lager zaten, ik had me examens niet gehaald, dus moest ik 5havo over doen. Zoals altijd was het dood saai op school, maar er kwamen veel nieuwe leerlingen op school wat ik wel leuk vond, nieuwe mensen leren kennen.

2maanden later ging ik zoals elke schooldag weer de school uit, voor de poort van school stond die jongen weer waar ik een paar dagen geleden mee had gepraat, dus ik maaktte weer een praatje en even later ging ik weer weg.

Thuis aangekomen stond de computer al aan en ik ging ik er zoals altijd achter en meldde me aan op msn, ik zag dat een jongen me had toegevoegd ik accepteerde en vroeg wie hij was.
Hij zei ik zag je wel staan, toen ik je vandaag op school zag. Ik had echt zo iets van wat zegt hij dan? Hij vroeg of ik wou afspreken. Ik vertelde het aan me beste vriendin, maar die zei dat ik niet met hem moest afspreken, want zij kende hem wel het was de ex van haar vriendin.
Ik wou niet met hem afspreken, maar iets zei me dat ik het toch wel moest doen. ik blokeerde hem zodat ik erover kon nadenken.

De volgende dag had iedereen het over hem op school, ik liep met een klasgenoot naar een paar meisjes die het over hem hadden, en me klasgenoot kon het niet laten en zei dat die jongen met mij wou, de meisjes begonnen te lachen en zeiden met jou? hahaha hij zal je gebruiken en dan dumpen.
Toen ik weer thuis was zag ik dat hij online was, ik ging hem opheffen en hij praatte meteen, ik dacht laat ik toch maar afspreken dan weet ik misschien een beetje hoe hij in elkaar zit.

Een paar uur later had ik me opgemaakt en ging naar de plek waar we hadden afgesproken, ik had hem nooit eerder opgemerkt, maar toen hij tegenover mij kwam staan wist ik niet wat ik zag, hij was gewoon zo mooi! helemaal perfect!
We gingen wat lopen en praten, hij vertelde over zichelf, zijn vrienden enz.
De tijd vloog voorbij, het werd al 10uur, ik zei dat ik naar huis ging, maar hij wou dat niet, hij wou dat ik bleef. Na lang zeuren ging ik toch naar huis.
Thuis aangekomen was iedereen ongerust, ik had me mobieltje thuis vergeten, waardoor ik onbereikbaar was me broer was me al gaan zoeken. Ik ging naar me kamer en even later kwam me broer thuis, hij vroeg waar ik was, ik zei gewoon buiten toen ging hij weg.

De volgende dag vertelde ik iedereen op school hoe leuk hij is, toen ik weer naar huis wou kwam een meisje naar me toe en zei; hij staat voor de poort op je te wachten, ik ging er naar toe en we gingen samen weg. Ik kwam pas 6 uur thuis, terwijl me moeder me om 3 uur had verwacht.
En zo ging dat elke keer weer na schooltijd ging ik elke dag naar hem toe.

2 weken later..............

Hij haalde mij op van school en we gingen weer samen weg, we gingen wat wandelen en praten, toen het wat later werd zei ik dat ik naar huis ging
toen zei hij ik heb lang op dit moment gewacht, maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen ; ik hou echt van je, wil je de mijne zijn?
Ik wist niet wat ik moest zeggen, veel mensen vertelden me dat ik niet met hem moest nemen, maar ik vond hem wel een beetje leuk, dus ik zei JA!
Hij was zo blij dat hij wel een gat in de lucht kon springen zei hij.

We gingen elke dag afspreken en hij was echt super lief voor me en iedereen wist over ons totdat..... iemand het aan me broer vertelde, hij was er niet echt blij mee. Hij kwam naar me toe
En zei dat ik het uit moest maken, ik zei dat ik niks had.
Ik had alweer een half jaar met hem, toen ik weer naar buiten ging had ik met hem afgesproken en we zagen elkaar bij een parkje daar liepen we hand in hand, totdat iemand naar me toe kwam
Het was mijn broer, ik wist niet wat ik moest zeggen. Hij zei heel boos; je gaat nu naar huis !
Ik liep zo snel als ik kon, even later kwam me broer ook thuis en al bij de deur riep hij mijn vader om het verhaal te vertellen, mijn vader zei niks tegen mij, hij paktte de auto sleutels en iedereen was ineens weg. Toen ze een uur later terug waren deed ik alsof ik sliep, mijn vader kwam mijn kamer in en zei; niet doen alsof je slaapt, ik weet dat je wakker bent. Hij zei; ik laat het hierbij, ik hoop voor je dat jij dat ook doet. Toen mijn vader de kamer uit liep kwam mijn jongere broertje naar binnen en zei; zus we zijn net naar het huis geweest van je vriend en mijn vader praatte met zijn vader, ik was prakeloos en nu dacht ik?

Een paar dagen later .....
Hij kwam me weer van school ophalen, maar deze keer liep ik snel weg hij kwma naar me toe, maar ik zei hem wat er gebeurd was en dat mijn vader het liever niet wou, hij paktte mijn hand en zei; nee, alsjeblieft niet ik hou echt heel erg veel van je, we kunnen toch stiekem met elkaar gaan?
Ik vond hem zo leuk dat ik daarmee ging en ik dacht bij mezelf mijn vader komt er toch wel overheen.

Het was inmiddels al zomervakantie............
Ik ging 2 weken op vakantie, het was echt super, maar mijn vriend had ik niet veel gesproken toen.

2weken later....
Ik was terug van mijn vakantie en 2dagen later kwam er een meisje naar me toe en zei ze; heb je uit met die jongen? Ik dacht we zouden het stiekem houden dus zei ik maar ja, ze zei oo oke ik dacht al, want hij ging vorige week nog met een ander.
Toen ik weer thuis was belde ik hem, ik vroeg of het zo was en hij zei; nee
Ik heb dat meisje opgezocht en vroeg het haar zelf ze zei dat het wel zo was.
Toen mijn vriend mij weer belde zei ik hem dat ik niks mee met hem wou, hij ging er kapot van en kwam meteen naar me toe. Hij paktte mijn hand en zei; die meisjes liegen ze willen gewoon dat wij uit elkaar gaan, je moet ze niet geloven. Ik gaf hem nog een kans.

Toen ik op een dag de stad in ging was ik met hem we stonden te praten en ineens kwam alweer mijn broer, hij vroeg wat ik alweer met hem deed? Ik zei; niks ik kwam hem hier tegen dus we maakten een praatje. Mijn broer zei tegen mijn vriend; blijf uit de buurt van mijn zusje en bracht mij naar huis. Toen we thuis waren vertelde mijn broer het weer aan mijn ouders, mijn vader werd boos en zei; ik zei toch dat je het daarbij moest laten? Denk je maar niet dat die jongen ooit bij ons thuis mag komen, ik niet dat je iets met hem hebt.
Mijn vaders woorden waren heel serieus.

Ik ben nu alweer 2 jaar verder en heb nog steeds met hem en mijn vader accepteerd hem nog steeds niet, ik vind dat heel erg, want hoe moet dat later verder?

Ik probeer afstand van hem te nemen, maar dat kan gewoon niet. Ik hou echt heel erg veel van hem, maar wat als we nog langer met elkaar hebben en mijn vader accepteerd hem uiteindelijk toch niet? Al die mooie momenten met hem zal ik nooit vergeten. Hij is de eerste en laatste waar van hou.

Ik heb hem al 2 weken niet gezien, hij belt en smst me elke dag of hij me kan zien, maar ik wil afstand van hem nemen hoe moeilijk het ook is. Want ik kan niet verder met hem, met het gevoel dat het uiteindelijk toch niks word als mijn familie hem niet accepteerd. Het doet me pijn om zo tegen hem te doen, maar ik heb geen andere keuze!

Ik zal net zo lang afstand van hem houden totdat hij het maar uit maakt en een andere vriendin zoekt, maar ik denk dat, dat onmogelijk is. Hij zegt me elke dat hij alleen mij wilt en niemand anders, dit is een moeilijke tijd voor mij, ik weet niet wat ik moet doen.


Aantal keer bekeken: 4504
Waardering: 7.37 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online