Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onmogelijke liefde deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Onmogelijke liefde deel 1 gepost door Elsje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Elsje
Gepost op: 2011-6-24

Verhaal:

Onmogelijke liefde deel 1
nou dit ben ik dus.. ik ben Elsje
ik was hopeloos verliefd op een jongen maar hij verliefd op iemand anders

Elsje liep over straat met haar vriendinnen ze was de populaiste meid op school maar dat maakte haar niks uit iedere jongen wou met haar maar ze wees ze allemaal af. ze wou alleen
Nick!Ze kwam hem soms tegen en als hij hallo tegen haar zei zakte ze helemaal door de grond. haar ene vriendin begon te praten en zei: 'Kom op we weten allemaal dat je verliefd bent op Nick. ga toch met hem praten.' Elsje twijfelde 'Nou ik weet niet hoor ik...'
een van de meisjes liet haar niet uitpraten en zei: 'niks maar je gaat met hem praten jullie worden verliefd en leven nog lang en gelukkig'
Elsje begon te giegelen en zei: 'Nou oke dan' ze stapte op hem af maar voor ze iets kon zeggen werd Nick omhelsd en fink gezoend.......

WORD VERVOLGD
wie is dat meisje toch? wat zal Elsje nu doen? je ziet het allemaal de volgende keer

Aantal keer bekeken: 3765
Waardering: 5.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online