Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onschuldige wedstrijd.

U leest om dit moment het verhaal Onschuldige wedstrijd gepost door mik. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: mik
Gepost op: 2007-2-11

Verhaal:

Onschuldige wedstrijd
Vorig volleybalseizoen ging ik samen met 2 vriendinnen richting Apeldoorn, om de play-off wedstrijd te kijken tussen HvA (Amsterdam) en Dynamo(Apeldoorn).
Daar aangekomen na het vele gezoek naar de sporthal, kochten we ons toegangskaartje.
We gingen op de tribune zitten en we keken naar de warming-up van de mannen die zometeen een wedstrijd moeten gaan spelen.

Even later begon de wedstrijd. In de 2e technische time-out van de 1e set, keek ik in het rond. Schuin achter mij, zag ik Jo (niet zijn echte naam) staan. Ik liep naar hem toe en vroeg hoe het met hem was.
Omdat de wedstrijd ondertussen weer begonnen was en het aantal decibel weer begon te stijgen, kon ik Jo niet verstaan.
Ik vroeg aan hem of hij even mee wilde lopen, zodat we even konden kletsen.
Zo gezegd, zo gedaan.

Beiden deden we ons jas aan om naar buiten te gaan. Ik zei dat ik nog even naar het toilet moest. Ik wist bij mijzelf dat dit mijn kans zou zijn om hem voor mij te gaan winnen en zorgde ervoor dat mijn kutje lekker schoon zou zijn. Ook stuurde ik even een smsje naar de meiden om te vertellen dat ik buiten was met Jo en dat het allemaal in orde is.

Eenmaal buiten, gingen we op een afgelegen plekje bij de sporthal staan en begonnen te praten.
Omdat mijn benen moe werden van het staan, ging ik zitten. Jo nam ook plaats en ging naast mij zitten.
We vervolgden ons gesprek en het was niet al te warm, dus ik vroeg of ik een beetje tegen hem aan mocht gaan zitten. Dit mocht. Voor mij was het duidelijk, ik vond dat ik toestemming had om verder te gaan.

Onder het gesprek ging ik langzaam met mijn hand over zijn lekkere gespierde blokjesbuik heen. Hij vond dit blijkbaar prima, hij toonde geen bezwaar. Ik ging met mijn vinger onder zijn broekrand langs, ik voelde dat zijn jongen begon te groeien.

Zijn handen waren ondertussen bij mijn borsten aangekomen. Hij ging met zijn hand onder mijn jas, in mijn truitje en begon ze langzaam te masseren. Mijn tepels voelde ik nog harder worden dan dat ze al waren. Mijn kutje voelde ik nat worden.
Ik deed het knoopje van Jo zijn broek open, deed de gulp open en ging met mijn hand in zijn broek.

Ooh, wat was dat een fijn gevoel! Ik voelde zijn lekkere harde penis door zijn strakke boxershort heen.
Deze begon ik langzaam en zachtjes te masseren, waarop hij vervolgens met zijn hand mijn kutje opzocht.
Hij streek met zijn hand over mijn broek, hij voelde dat ik nogal nat was van onderen en zei tegen mij dat ik nat was. Ik zei vervolgens dat het niet zo gek was, dat ik erg aan het genieten was.

Ik vertelde hem dat ik al een tijdje gek op hem was, waarop hij gelukkig positief reageerde en zei dat hij mij ook wel zag zitten!
We gaven elkaar een passionele zoen op de mond en onze tongen gingen op in elkaar.
Op dat moment was het hek van de dam.

Hij knoopte mijn broek open en deed mijn rits open. Ik deed mijn kont omhoog, zodat hij mijn broek uit kon trekken. Ik deed hetzelfde bij hem.
Beide zaten wij hier, ik in mijn string, hij in zijn strakke boxershort.

Ik wilde niet langer wachten en ik schoof zijn boxershort ook richting zijn enkels. Mijn string deed ik vervolgens ook uit.
Ookal was het niet al te warm buiten, wij waren heet! Heel erg heet!

Hij ging met zijn handen door mijn kletsnatte kutje heen en het begon al te sidderen in mijn onderbuik.
Ik begon zijn penis te strelen. Ik voelde dat deze nog een beetje droog was, dus ik deed een beetje speeksel aan mijn hand en begon hem zachtjes af te trekken.

We waren nu allebei zo geil als boter.
Hij zei dat ik moest stoppen omdat hij anders klaar zou komen, en dat wilden we niet, omdat we nog lang wilden genieten!
Ik was zo nat en wilde dat hij me zou likken. Ik zei tegen hem dat hij moest gaan liggen, en dat deed hij.
Ik kroop op mijn knieen over hem heen, met mijn kutje boven zijn gezicht. Ik ging met mijn lichaam wat naar beneden, zodat hij mijn kutje lekker kon likken.

Ik zat met mijn gezicht richting zijn penis, boog voorover en likte hem. Zachtjes begon ik rondjes met mijn tong over zijn eikel te draaien. Hij deed zijn kont een stukje in de lucht. Deze hint begreep ik, en nam zijn penis in mijn mond, met 1 hand trok ik hem ondertussen af en met mijn andere hand masseerde ik zijn geile ballen.
Ik zoog liefdevol aan zijn penis en hij begon aan mij klitje te zuigen, waarop ik hefig reageerde.
Ik zoog harder en harder aan zijn penis en hij deed zijn kont weer naar beneden omdat hij anders klaar zou komen, wat nogsteeds niet mocht.

Ik rolde mij om, zodat ik naast Jo op de grond kwam te liggen. Ik was zo geil als boter en vroeg hem of hij in mij wilde komen. Dit wilde hij met alle plezier!
Ik gooide mijn been in de lucht, zodat mijn kutje wagenwijd open stond, hunkerend naar zijn penis.
Jo plaagde mij eerst, hij ging met zijn penis over het randje van mijn kutje, waarna hij vervolgens bij mij naar binnen kwam. Ik legde mijn benen over zijn schouders, met mijn kont in de lucht. Hij zat op zijn knieen voor mij en masseerde mijn klitje.

Ik dacht dat ik goede seks had gehad, maar dit was toch werkelijk het beste wat ik ooit had gehad!
Op het moment dat ik dit dacht, zei Jo tegen mij dat hij goede seks had gehad met zijn ex-vriendin waar hij 5 jaar lang een relatie mee had gehad. Maar dat dit toch wel het lekkerste was van wat hij mee had gemaakt op seksueel gebied.

Ik liet mijn benen vervolgens weer naar beneden zakken, ik voelde mijn benen trillen en alles begon mee te doen. Ik kwam hevig spuitend klaar.
Jo had dit nog niet eerder meegemaakt, dat een meisje spuitend klaar kwam. Ook ik had het niet mee gemaakt, dat ik zo klaar kwam!
Voor ons allebei een nieuwe, plezierige en fijne ervaring dus!

Ik ging op mijn knieen zitten, met mijn broek eronder, en mijn handen op de grond. Jo nam mij op z'n hondjes. Met zijn hand afwisselend tussen mijn klitje en mijn borsten, kwam ik weer hevig klaar.
Ik voelde dat Jo ook zo klaar moest komen. Dit was waar, hij vroeg of hij wel in mij klaar mocht komen. Waarop ik antwoorde dat dit mocht.
Jo kwam in mij klaar en ik was nog steeds aan het klaarkomen.

Toen haalde Jo zijn penis uit mijn natte hete kutje en begon mijn kutje leeg te zuigen en te likken. Mijn orgasme werd nog heviger.

Snel hadden we onze kleren weer aangetrokken en zijn we dicht tegen elkaar aan gaan zitten, met onze rug tegen de muur aan. Tongzoenend werden er nog een aantal minuten plezierig doorgemaakt.
Toen stopte hij en vroeg aan mij of hij mij niet zijn meisje mocht noemen!
Waarop ik zei dat hij dat zeker mocht!
Yes dacht ik! Eindelijk mag ik hem de mijne noemen!
Toen we bij waren gekomen, liepen we weer de sporthal in.
We waren net op tijd voor het einde van de wedstrijd.
Niemand had iets gemerkt, uitgezonderd die 2 meiden waarmee ik was.

Jo en ik hadden afgesproken dat hij bij mij thuis bleef slapen.
Omdat ik nog bij mijn ouders woon (ik ben 17) had ik mijn moeder gesmst om te vragen of het goed was, gelukkig was het goed.
Hij zei tegen zijn teamgenoten (ja, hij volleybalt ook en waren aan het kijken bij hun tegenstanders) dat hij niet met hen mee terug ging, omdat hij bij mij bleef slapen.
Hun reactie was: Goh, heb je haar eindelijk aan de haak geslagen?!
Het bleek dus dat hij mij al een langere tijd zag zitten!

Nadat we nog iets hadden gedronken in de sportkantine, reden wij terug naar huis. Hierna hebben we elkaar nog meerdere malen verwend.

Van die eerste keer was ik gelijk zwanger geworden en we hebben nu samen een dochtertje, Lieke. We zijn nog steeds bij elkaar en wonen inmiddels samen..


Aantal keer bekeken: 9850
Waardering: 7.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online