Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onthullende Geheimen (Deel 1)..

U leest om dit moment het verhaal Onthullende Geheimen (Deel 1). gepost door Wendy Valies. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Wendy Valies
Gepost op: 2010-4-6

Verhaal:

Onthullende Geheimen (Deel 1).
Dit is pas een stukje van het verhaal, ben nog niet helemaal klaar... Dus... Enjoy It.




H.1
Lena stond voor haar raam naar buiten te kijken, het was mooi weer buiten alleen er was een probleem zij mocht niet naar buiten, dat kwam allemaal door haar pleegvader. Ze mocht helemaal niks van hem, altijd als ze iets vroeg , of een opmerking maakte snauwden hij haar altijd af . Net als vandaag toen ze van school kwam en vroeg of ze wat geld nog om te gaan zwemmen met haar vriendinnen. ``Een klap in je gezicht kan je krijgen, wat denk je nou, dat geld soms op mijn rug groeit of dat ik soms een geld boom in de tuin heb groeien, zodat ik iedere keer als jij om geld vraagt dat ik het aan je kan geven of zo,, . had hij ijzig gereageerd. En Lena die hem stom verbaast aan keek en zei:`` Jha, ik snap niet waarom u zo moeilijk doet , u kunt mij toch wel gewoon vijf of tien euro lenen voor het zwemmen, dat is toch niet zo moeilijk. Als het om alcohol gaat dan heb je wel geld, maar als ik om een klein beetje geld vraagt heb je het niet , dat is echt belagelijk !,,. had ze hem toegebeten. Toen ze dat had gezecht, had ze niet beter geweten , want voor ze het wist liep Rick naar haar toe en dreef haar in een hoekje , ze kon geen kant meer op. Hij omvatte haar polsen met zijn handen en schreeuwden tegen haar dat ze zekker weer wilden voelen, en dat hij haar zo een beurt kon geven met een paar van zijn vrienden erbij, en keek haar grijzend aan.
Inmiddels was Lena naar boven gegaan om aan haar huiswerk te beginnen , ze schrok van haar zelf toen ze haar zelf in de spiegel zag , haar haar was warig , haar lippen een beetje gezwolen en op haar armen blauwe plekken.Lena pakte haar spullen en ging op bed zitten.Het lukte haar niet om geconcentreerd bezig te zijn met haar werk , dus liet ze het maar schieten. Ze had zin om naar buiten te gaan, ze liep naar beneden en wou haar jas van de kapstok pakken, tot ze zich realiseerden dat het mooi weer buiten was, en die dus toch maar liet hangen. Lena liep richting het park , iedereen was in het park , ja nou de mensen van haar buurt dan, ze zag zelfs een paar mensen van haar school. Opeens viel haar oog op een van de mensen, een jongen, van ongeveer haar leeftijd,keek naar haar. Hij zwaaide en lachte naar haar , `` Wow,Dham. Hij is knap, maar waarom zwaait hij naar mij ,er zijn hier zat mooiere chiks dan mij hier. O...Fuck,hij komt hier heen!,,. zei Lena op haar nagel bijtend. Ze wist niet wat ze moest doen, weglopen en hem geen aandacht geven of blijven staan en met hem praten. Het werd keuze numr 2 blijven staan en met hem praten , iets wat ze normaal nooit zou doen , maarja het viel te proberen jha toch. ``Hoi,ik ben Damion en...Jij bent?,, zei de jongen vriendelijk en hij stak zijn hand naar Lena uit, ze aarzelde of ze wel haar naam zou zeggen,bovendien ze kende hem niet eens, en je wist het tegewoordig nooit met types die je zomaar tegen in het park bijvoordbeeld. Ze beet op haar onderlip, had ze better niet kunnen doen, want ze verkrampte haas van de pijn,uiteindelijk stak ze haar hand uit en ze schude hem de hand. Damion's hand was warm en zacht , ze had opeens de neiging om tegn hem aan te leunen en hem te kussen.Stop! Daar moet je nu niet aan denken Lena! zei ze in haar zelf.``Hoi.....Ik ben Len.....Auwww, auww,,.Ze rukte haar hand uit de zijne en hield het tegen haar borst.``Heey gaat het wel?,,vroeg Damion haar. ``Jha...Uhmm....Het gaat wel weer,jha.Sorry waar zijn mijn manieren, ik ben Lena,, zei ze zacht en wreef zenuwachtig een haar lok uit haar gezicht. ``Geeft niet,, zei Damion grijzend, `` Wat is er met je hand ?,,. vroeg Damion.``Ik heb mijn pols gekneust toen ik.....Uhmm.....Toen ik was gevallen,, loog Lena. ``Je woont hier pas zekker, ik ken iedereen hier iut de buurt, en jou heb ik nog nooit eerder gezien.....Tot vandaag dan,,. zei Damoin en haalde een hand door zijn haar.``Klopt dat ,,.ging hij verder,. ``Jha,dat klopt,,.zei Lena heel enthausiast.``Ik woon hier pas bij mijn pleegouders, het is echt een leuke buurt hier,de mensen hier zijn zo....Zijn zo vrijgevig en lief en héél erg aardig tegen mij. Als ik bijvoordbeeld de weg kwijt,of ik weet niet hoe ik naar de supermarkt moet gaan ofzo, dan helpen ze mij altijd,of als ik ru....,,.Lena zweeg effen tot ze weer verder ging.``De...de mensen hier zijn gewoon heel erg vrijgevig, dat is het denk ik,,.zei ze snel om zijn verwarde blik te ontwijken.``Jha, de mensen hier zijn aardig ja. Maar waarom woon je bij een pleeggezin, je wilt me toch niet zeggen dat je wees bent?,,.Damion zag haar gezicht wit treken toen hij die vraag stelde. ``Jha, ik ben wees,,. had ze na een paar seconden aarzeling gezegd. Onwillekeurig liep Damion langs haar heen en polfden neer op de grond tegen een van de bomen, en wenkte naar haar om naast hem te komen zitten.Lena zette haar armen in haar zij , en keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, en lachten naar hem. Lena was anders dan de andere meisjes die Damion had ontmoet of verkering mee had gehad.Ze had niet overdreven make-up op haar gezicht, enkel een klein beetje rozé lipgloss,haar haren waren voor helft aan de zijkant gevlochten, ze droeg een kort broekje met een rozé T-shirt en zwarte teen slippers. ``Ben je gek ofzo, ik ga echt niet naast je zitten, ik ken je niet eens,,. zei Lena naar hem opkijkend. ``Ach,kom nou.Ik zag je net wel zo kijken hoor, toen je mij zag. Ha! Nu moet je niet zo onschuldig kijken, eey kom nou gewoon naast mij zittten, ik doe je niks ik zweer!.zei Damion en stak zijn hand weer naar haar uit, even aarzelde ze weer en pakte zijn hand vast, en ging naast hem zitten. ``Zo was dat nou zo moeilijk,, vervolgde Damion toen ze naast zat.``Nee, maar het is gewoon dat ik wat verlegen ben,,.zei Lena.De middag ging snel voor , en nu het zomer werd,werd het al snel donker.``Eey, ik naar huis man, voor dat mijn pleegvader thuis is of komt,,zei Lena met een snelle blik op haar mobiel.Ze stond op en schudde het zand van haar broek, ze wierp een snelle blik op Damion, die ook was op gestsaan en het zand van zijn broek aan het afschudden was.Wat een uitslover dacht ze in haar zelf en lachte, ``Wat is er zo grappig?,, vroeg Damion haar, ze bleef maar lachen en hem aankijken tot dat ze zei ``Niks, moest gewoon om iets denken en toen lachen, grappig hé,, en keek hem spottend aan.``Jha, heel grappig, maar welke kant moet je op?.Eey Lena, gaat het wel, je ziet best wel bleekjes,hé Lena ga je nog praaten of blijf je maar naar je mobiel staren.Lena!,,schreeuwde hij.``Ik moet...Moet naar huis,Rick vermoord mij!,,schreeuwde ze angstig,``Damion , ik zie je wel weer een keer.Misschien kunnen we ergens afspreken om te chillen ofzo,,zei Lena en liep weg. Wat een raar kind zei Damion.

H.2
``Lena, opstaan, je moet naar school schat,kom op Lena opschieten voor dat je telaat komt,, zei Marie-Ann,haar pleegmoeder.Als een speer schoot Lena uit bed,pakten haar handdoek aan de kapstok,haar tanden borstel van haar bureau en liep de badkamer in.``Lena, wel opschieten hé, dan kan ik je een lift geven naar school als je wilt.Je ontbijd staat al klaar,, hoorden ze Marie-Ann nog na roepen.``Dank je wel mam,,riep ze haar terug. het deed Marie-Ann goed dat Lena haar als haar eigen moeder accepteerden en haar ''Mama'' noemde en Lena was ook blij dat Marie-Ann haar als haar eigen dochter behandelden, ook al was Marie-Ann niet haar biologische moeder en Lena niet haar echte dochter.
Lena zat naast Marie-Ann in de Auto, op weg naar haar nieuwe school.Hoe zou haar school eruit zien.Haar gedachten werden verstoord door haar moeder die zei dat al bij haar school waren.``Wow, wat is het groot en mooi,,zei Lena enthausiast, en keek naar Marie-Ann die al uit de auto was gestapt,``Lena, kom je nog,,zei haar moeder en wekte haar dat ze uit de auto moest stappen.Snel pakte ze haar spullen en stapte uit.``Eey,Lena,, zei een bekende stem achter haar,ze draaide langzaam om,``Damion.Zit je hier ook op school?,,vroeg Lena zachtjes.``Jha, ik zit hier op school,,zei Damion en keek even langs haar heen,``Is dat je moeder of je zus,,vervolgde hij plagend.``Tsss.Doe normaal,da's mijn pleegmoeder Marie-Ann, hoe kan ze mijn zus zijn. Marry-Ann liep nu naar Lena,``Heey, is dit een vriend van je Lena,,zei haar moeder en stak haar hand naar Damion uit.``Hai,ik ben Marie-Ann en jij bent,,.``Damion,,zei hij en stak ook zijn hand uit.``Oké, nou dan als jullie elkaar kennen, dan hoef ik ook niet met je mee naar binnen dan,of wel,, zei haar moeder en keek Lena aan, ze zach dat ze een beetje sip keek.``Ach,Lena kom,nou je bent toch geen klein kind meer Lena.Ik weet dat je moelijk vind om op een nieuwe school te zitten,maar zie het van de zonnige kant,je hebt nu een vriend erbij, dus zo moelijk kan het niet zijn,, zei haar moeder en gaf Lena een knuffel.``Ik zie je weer om 4 uur,oké Lena,,zei ze voor dat haar auto instapten en weg reed.
``Hoi, jij bent vast Lena,,zei de mevrouw die al opstond om Lena een hand te schudden.``Ja,dat klopt en u bent?,,vroeg Lena .``Mevrouw Smitt, welkom in klas 4d vertel eens wat over jezelf Lena. ``Ik ben Lena confina,ben 15 jaar ,mijn hobby's zijn zingen,dansen,schilderen en lezen.Ik kom uit een pleeggezin. Mij ouders zijn omgekomen bij een auto ongeluk, ik heb ze nooit gekent,en nu woon ik bij een pleeggezin ze heten:Marie-Ann en Rick, en ja dat...uhm was het. ``Oke,dank je wel Lena,,zei Mvr Smitt,ze keek de klas rond.``Je kunt naast Damion zitten,heb je je boeken,, vroeg de juf.``Jha,die heb ik,,zei Lena. ``Vandaag hebben jullie Wiskunde,Kunst&Cultuur, Gym en Muziek.Ik ben jouw mentrix,als je iets niet snapt of moeilijk find of problemen hebt,kun je altijd bij me terecht of bij Mnr.MCCain van Muziek,hij is ook een mentor van deze klas. Damion wil je Lena straks een rondleiding door school geven.,,zei Mvr Smitt. Damion knikte``Is goed,,.Lena aan het eind van de les moet je even naar mij toekomen,en dan krijg je je rooster.``Damion,,werd er geroepen aan de andere kant van de klas, Damion keek om en wende snel zijn hoof af.``Is dat je vriendin,,vroeg Lena fluisterendt.``jha dat denk ze.We hebben wat gehad, zo'n vier weken daarna heb ik het uitgemaakt,omdat ze te veel verwactingen had, sloeg nergens op, zei damion Spottend.Lena keek hem vragen aan, waardoor hij moest uitleggen wat hij bedoelde.
De laaste bel ging ,en de leerlingen stormden de klas lokaal uit. Lena liep naar Mvr Smit en kreeg haar rooster.``Jongens, we hebben uitval dus jullie zijn vrij,, zei Mvr.Smitt haastig, voordat de leerlingen als gekken naar hun kluisjes stormden,behalfe Damion die nog op Lena wachte.``Schiet je een beetje op,Lena,,zei Damion met een grijns op zijn gezicht,Lena bleef nu nog wat langer bij haar tafel hangen.``Lena!,,schreeuwde Damion. ``Jha, ik kom al,,zei Lena plagerig.``Kom, we gaan,,.zei ze en liepen de klas uit. ``Ik moet je nog een rondleiding geven,,zei Damion en raakten eventjes Lena's armne aan.``Dat kan morgen toch ook, ik heb er nu niet echt zin in. Ik heb liever zin om naar het park te gaan,ga je mee,,zei Lena en keek hem vragend aan, ``Jha, is goed,maar kwam je moeder je niet halen,,vroeg Damion ```Jha, dat klopt,maar pas om vier uur zei ze,en we hebben nu uitval...Dus we kunnen nu naar het park gaan als je wilt,,zei Lena leunend tegen haar kluisje. ``Is goed,,zei Damion en liep alvast naar buiten toe.
Het was mooi weer in het park, Lena en Damion gingen schaduw zoeken onder een boom, de zefde boom waar ze Damion had ontmoet, ne gingen zitten. ``Wat gaan we hier eigelijk doen?,,vroeg Damion grijzend,``Weet ik veel. ik had gewoon zin om terug naar het park te gaan, me moeder komt mij toch pas later ophalen.En ik heb nog geen zin om naar huis te gaan,,zei Lena zuchtend,``Wat is het warm hier man,,zei Lena weer,ze smeet haar tas aan de kant en deed haar vest en schoenen uit,toen draaide ze zich om, om iets uit haar tas te halen.Damion keek naar haar, toen ze een tekenblok en een etui met potloden opeens tevoorschijn haalden en begon te tekenen. ``Wat ben je aan het tekenen?,,vroeg Damion, en keek over haar schouder naar haar schets.``Wow! , toen je zei dat je tekenen een van je hobby's waren, wist ik niet dat je zo goed was in teke-,Hé, wacht is even...Ben ik dat! Wow!,,Damion keek haar ongelovig aan.``Vind je het mooi?,,Lena keek hem lachend aan``Hier mag je hebben,,Lena reikte de tekening aan Damion en hij nam het aan. ``Ik wist allang dat ik knap was, maar niet zo knap,,zei hij, en wou haar een kus een kus op haar wang geven, maar doordat zij haar hoofd per ongeluk draaide, kwam het op haar mond terecht.Lena's lippen waren zacht en warm, net als die van Damion, haar adem stokten even toen Damion zijn tong in haar mond schoof, en met haar tong speelde, Lena schoof een beetje naar hem toe, tot ze tegen de borstkas van Damion leunde. Damion hield haar stevig in zijn armen, en hief haar op zijn schoot waardoor zij gemakelijk in zijn armen kwam te liggen. Abrubt stopte Damion toen hij iets voelden trillen,``Wat is er?,,vroeg Lena, die al opgestaan was en tegen de boom aan leunde en hem verward aan keek. ``Niks,,zei Damion haar vraag ontweikend , ``Maar, luister. Zullen we nu gaan het is al half 4, en Marie-Ann kwam je toch om 4 uur op halen,,vervolgde Damion en raapte haar tas met spullen van de grond en gaf het aan Lena.``Uhm..Ik heb geen beltegoed om mijn moeder te bellen, heb jij misschien?,, vroeg lena aan hem toen hij haar haar spullen gaf. Even keek hij haar aan en gaf zijn mobiel aan haar, hun handen raakten elkaar en weer keek hij haar aan, er was een soort verlangen in zijn ogen. Hij had zin om haar weer in zijn armen te nemen, en haar weer te zoenen, hij zou haar dan niet meer zo makkelijk laten gaan als net. Lena gaf hem zijn mobiel terug en bedankte hem, ze stelde voor dat ze weer naar school zouden gaan, want haar moeder kwam haar daar ophalen.

H.3
Thuis aan gekomen ging Lena gelijk naar haar kamer, en plofde neer op het bed. ze kom het nog steeds niet geloven dat ze met Damion had gezoend, met hun tongen nog er bij!. Ze moest wel toe geven dat Damion, ondanks zijn knappe uiterlijk - ook al zei hij het zelf -,onweis goed kon zoenen. Toen zij zijn toch in haar mond voelde, wist ze helemaal niet wat ze moest doen, maar toen ze iets meer tegen hem aan ging leunen, ging het al van zelf. Lena stond op en keek in de spiegel, haar wangen waren warm geworden en haar voeten knikten.
In tegen stelling van haar was Damion schagerijniger dan ooit, toen hij thuis was gekomen smeete hij ze'n rugtas tegen de muur en liep naar boven zijn kamer in. Hij smeet de deur met een harde klap dicht en ging voor het raam staan, het was maar goed dat zijn moeder niet thuis was anders had hij allang een draai om ze'n oor gehad. Damion liep van het raam weg en ging op bed liggen, hij dacht aan wat er net was gebeurd met Lena in het park, en vroeg zich af hoe dat kon gebeuren. Had ze nou expres haar hoofd omgedraaid of was het gewoon toeval, hij wist het niet, wat hij wel wist, was dat hij nog nooit met zo met een meisje had gezoend. Damion dacht constand aan Lena, aan hoe zij op zijn schoot zat, zo kwetsbaar, zo onschuldig als of ze naar iets verlangde naar...Naar hij kon er niet op komen, op eens ging zijn mobiel en nam op.``Hallo?,,begon hij, toen hij niks hoorden drukte hij zijn mobiel uit.Weer ging zijn mobiel, maar dit keer nam hij niet op, in plaats daar van ging onder de dekens en viel in slaap.

Aantal keer bekeken: 3348
Waardering: 8.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online