Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ontmaagd door buurvrouw.

U leest om dit moment het verhaal Ontmaagd door buurvrouw gepost door Danny. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Danny
Gepost op: 2010-3-2

Verhaal:

Ontmaagd door buurvrouw
Hallo dit is een waargebeurd verhaal.

Ik ben 24 jaar toen ik 18 was ben ik ontmaagd door mijn buurvrouw.
op een mooie zomerdag terwijl mijn ouders een weekendje wag waren zat ik in de tuin een sigaretje te roken toen mijn buurvrouw (vrijgezel) toen 27 naar buiten kwam lopen zij was bijna 10 jaar ouder dan ik zij is ong 1.80 lang cup c lang blond haar blauwe ogen en een heerlijke kont waar ik al vaak over gedroomd had. ze vroeg omdat ik alleen was ofdat ik bij haar wou komen eten en terwijl ik haar in de korte rok en een te strak t-shirt zag staan kreeg ik het nog warmer en zij dat het me wel gezellig leek terwijl me pik al op volle sterkte was gekomen en dit moest zeker opgevallen zijn voor haar maar zij draaide gewoon om
toen ik sávonds om 6 uur bij haar was voor het eten zaten we een beetje te praten en zij vroeg me uit het niets ofdat ik nog maagd was ik vroeg waarom en toen zij ze dat ze me lul vanmiddag gezien had in me broek en dat ze er best geil van werd toen ik zei dat ik nog maagd was kuste ze me vol op mijn mond en vroeg ofdat ik al lekker met mezelf gespeeld had met haar in me gedachten toen ik bekende zoende ik haar en toen vroeg ze me mee naar boven daar trok ze al de kleren uit en gaf mij ook die opdracht toen ik daar helemaal bloot stond met inmiddels een stijve zij ze zo dat is een lekkere lul en begon me heerlijk te pijpen toen ik moest komen pijpte ze me gewoon verder waarna ze alles doorslikte toen was het mij beurt en bogen haar klitje te likken en met 2 vingers te vingeren toen kwam zij trillend en luid ruchtend klaar inmiddels was mijn pik weer stijf en ze zij neuk me duw je lul in me poes ik wil je toen ik mijn lul naar binnen liet glijden tongde we hevig ze vroeg ofdat ik het fijn vondt toen ik langzaam begon te stoten kwam ik alweer klaar in haar heerlijke natte poes toen zij ze neuk me kont met die dikke lul van je toen ik ook nog eens de kont geneukt had en inmiddels zelf niet meer kon blijf zij maar doorrijden op mijn lul tot ook zij nog een keer klaar kwam toen we nog lekker in elkaar lagen vroeg ze me ofat ik genoten had en bekende ze me dat zou ook graag een keer met mij wou neuken.
nu doen we het nog erg vaak omdat we nog steeds buren zijn en terwijl ik me laatste regels typ van dit verhaal kom ik heerlijk klaar in haar kontje.
-x- danny en eva


Aantal keer bekeken: 23169
Waardering: 3.66 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 30 bezoekers online