Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ontmoet in de nacht.

U leest om dit moment het verhaal Ontmoet in de nacht gepost door Angelina. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Angelina
Gepost op: 2010-6-12

Verhaal:

Ontmoet in de nacht
Het verhaal gaat over een 14-jarig meisje, en ze heet Angelina. Haar moeder en stiefvader waren veel te streng voor haar. Angelina besloot op een dag rond 1 uur waneer haar vader en moeder uit eten gingen naar buiten te gaan om graffity de spuiten. Ze kwam bij een treinrails. Wat zal ik spuiten?, vroeg Angelina zich af. Ik heb het! Ik spuit Angel. Als ze klaar is met de A staat er ineens iemand achter haar. Ze schrikt zich dood, haar benen lijken wel 2 bakstenen. Wat ben je nou aan het doen man!!!, zegt de jongen en duwd haar op de grond. Auww, zegt ze. Waneer de jongen dichterbij komt zegt hij:Ow sorry ik wist niet dat je en meisje was'en trok haar weer omhoog. Ja nou en!!, zegt ze. Meisjes mogen toch ook wel graffity spuiten? Of niet soms.
Maar rond dit uur is het veel te gevaarlijk voor meisjes, zegt de jongen. Dus??? Nou ga naar huis en kom hier niet terug, er lopen polities rond en anders ben je erbij. Ik ga hier niet weg voor jou, zegt Angelina.
Dan moet je hetzelf maar weten, zegt de jongen. En opeens horen ze geritsel in de bosjes. Waneer ze zich omdraaien komt er ineens een bloeddorstige hond tevoorschijn. Pak ze, roepen 2 agenten.
Ze rennen zo hard ze kunnen en draien een bocht om. De honden zijn ineens spoorloss verdwenen. Nou dat scheelde niks, zegt Angelina. Hoe heet je trouwens? vraagt de jongen. Ik heet Angelina. Mooie naam zegt hij, en glimlacht een beetje verlegen. Ik heet Rodney. Angelina krijgt vlinders in haar buik. Ze zijn bij een fontein en gaan op de rand zitten. Ze praten een beetje met elkaar. Rodney is 15 en zit in de derde klas. Angelina zit in de tweede dus dat scheelt niet veel. Dan zijn ze een tijdje stil en zitten dicht op elkaar. Angelina heeft dat niet in de gaten. Ze kijken elkaar aan, Rodney pakt Angelina's hand vast zoent haar. Ze voelt zich heel warm van binnen. En dan horen ze een stem die zegt: Sta stil! Ze schikken zich dood en Angelina valt in de fontein met water en is kletsnat. Rodney helpt haar overeind. Ze kunnen geen kant op en moeten mee naar het politiebureau. Ze geven hun adres. Rodney vertelt dat hij niet meer thuis woont en geeft een ander andres op. Dat liegt hij. Ze zitten in de cel en wachten maar af. De polities zijn even weg. Dan zegt Angelina: Het spijt me, dit is allemaal mijn schuld. Ach onzin, het is niet jouw schuld, zegt Rodney. Dan zijn ze even stil. Dan pakt Rodney weer haar hand vast en zoent haar. Waneer de agenten terug zijn stoppen ze meteen. Angelina heeft het ijskoud en is moe. Ze krijgen een deken. Ze slaan de deken om zich heen, Rodney slaat een arm om Angelina's arm heen. Ze valt na een paar minuten in slaap in Rodney's armen. Dan worden ze wakker. Het is kwart over 6. Ze horen stemmen, dat weet ze het al. Pa en ma zijn er. Ze komen naar binnen en kijken woedend naar haar op. Dan gaat ze mee met haar vader en moeder. Ze heeft niet eens afscheidt kunnen nemen van Rodney. Als ze thuis is schreewt haar stiefvader: Hoe haal je het in je hoofd om zo laat nog buiten te lopen? Het is veel te gevaarlijk!!! Voor straf kijk je een maand geen televisie.
Als haar stiefvader naar zijn werk gaat zegt haar moeder: Ik wil dat je dit nooit meer doet, maar gelukkig ben je ongedeerd. Angelina kijkt vreemd op en knikt ja. Ze had verwacht dat ze zou lopen schreeuwen. Dan gaat Angelina na school naar het winkelcentrum en ziet daar opeens Rodney lopen. Ze gaan naar elkaar toe en omhelsen elkaar. En hoe is het nou afgelopen, vraagt Rodney. Van mijn vader mocht ik een maand geen televisie kijken en mijn moeder zei dat ik het nooit meer mocht doen en was blij dat ik ongedeerd was. Rodney kijkt ook vreemd op. Zo zijn vaders en moeders nou eenmaal, zegt hij. Ze lopen verder en praten een beetje. Als ze thuis komt gaat ze wat eten. Angelina belt haar vriendin op en verteld het hele verhaal. En nu hebben Rodney en ik dus verkering, ik vind hem zo leuk! No way!, zegt Jessy haar vriendin. Ja het is echt waar. Ik ga donderdag weer naar hem toe, ik heb zijn adres. Nou veel plezier, zegt Jessy, doei!!! En ze hangen op. Angelina heeft een foto van Rodney en ligt op haar bed, dan valt ze stilletjes in slaap.

Aantal keer bekeken: 2789
Waardering: 6.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online