Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ontmoeting op het strand.

U leest om dit moment het verhaal Ontmoeting op het strand gepost door Snow. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Snow
Gepost op: 2009-7-3

Verhaal:

Ontmoeting op het strand
Verleden weekend was het weer eens heerlijk weer. Op zaterdag ochtend pakte ik de fiets om een lekker stuk te fietsen. Na ongeveer 40 km kwam ik terhoogte van de Brielle. Ik kon me nog herineren dat er in de buurt van Brielle een strandje moest zijn. Toen ik eenmaal een afslag had genomen kwam ik uiteindelijk op het eiland uit. Na enkele minuten fietse ik achter een vrouw met op haar begagedrager een handoek en een tasje. Ikd acht bij mezelf, die zal wel naar het strand gaan dus ik zal haar volgen. Na zo'n 500 meter over het fietspad kwamen we inderdaad op een grasveld uit. Een zandstrand was hier dus niet. De vrouw parkeerde haar fiets tegen een boom en pakte haar spullen. Ik dronk nog wat uit de fles en omdat ik op de racefiets was nam ik mijn fiets mee naar op het gras. Op het grasveld aangekomen bleek dit een naakt recreatiegebied te zijn. Hier schrik ik niet van en liep dus gewoon door.
De vrouw ging beschut tegen de bosrand in de zon liggen en ik besloot bij haar in de buurt mijn fiets tegen een boom aan te zetten en voor mijn fiets te gaan zitten. De zon voelde echt warm aan dus ik besloot mijn shirt uit te doen. En ik ging op mijn shirt zitten. De vrouw en ik keken elkaar aan en zij vroeg aan mij om op een deel van haar handoek te komen zitten. Zodat mijn shirt niet vies zou worden. De vrouw had een grote, ik denk, 1,5 persoons handoek bij zich en ik besloot op haar aanbod in te gaan. Ik stelde mij voor en ik kreeg een hand van haar. Miranda bleek ze te heten. Miranda had zich ontbloot van haar hemdje en bh, ze zat nu nog in haar rokje op de handoek. Ikzelf had mijn fietsbroek nog aan. Ik vroeg aan miranda waar ze vandaan kwam en wat ze zoal doet in het leven. We waren ongeveer zo'n 20 minuten in gesprek toen ze voorstelde om de rest van onze kleing maar uit te doen, omdat het toch een naakt recreatie gebied was. Ik maakte geen bezwaar en stond op om mijn fietsbroek uit te doen. Miranda keek naar mij en onderdrukte een kleine glimlach. Zelf deed ze haar rokje uit en haar string. Miranda had mij verteld dat ze 43 jaar was en ik vond echt dat ze er heel goed uit zag. Ze had lang donker haar en donkere ogen. Haar borsten hadden een mooie c cup, verder had ze een klein buikje en slanke benen, en een heerlijk bol kontje. Ik zelf ben 34 en heb een normaal / slank figuur, ben normaal geschapen, en altijd geschoren. Miranda had een streepje schaamhaar staan. We gingen weer naast elkaar zitten en begonnen weer te praten. OP een gegeven moment kwam het onderwerp op sex terecht. Miranda vertelde dat ze alleen was, maar wel regelmatig sex had. Ze ging wel eens uit en dan ontmoete ze wel eens iemand en dan ging of zij mee, of zij nam dan een man mee. Eigenlijk gold voor mij ook het zelfde, maar ik had wel het idee dat zij sexueel actiever was dan ik.
Miranda vroeg aan mij of ik ingesmeerd wilde worden. Ik antwoorde van ja. Ze pakte de zonnenbrand en deed wat creme op haar hand. Ik lag op mijn rug dus begon ze met smeren op mijn borst. Ze zat naast me en langzaam voelde ik haar handen naar beneden gaan. Het voelde heerlijk. Toen ze klaar was met mijn buik begon ze met mijn onderbenen en ging ze langzaam naar boven. Bij mijn bovenbenen aangekomen voelde ik dat mijn lul, door de zon maar zeker door haar handen bewoog en langzaam begon te groeien. Miranda zei tegen mij dat er iets bewoog en dat ze dat nog niet eens had ingesmeerd. Ik keek haar aan en kon alleen maar sorry zeggen. Miranda deed een beetje creme op haar handen en begon mijn lul langzaam te masseren. Nu werd mijn lul natuurlijk echt hard. Ze had heerlijk handen en ze vergaat geen stukje van mijn lul en ballen. Mijn lul was nu echt hard en ik kon een kreuntje niet meer onderdrukken. Ik keek Miranda recht in haar ogen. Ik zag een andere blik in haar ogen. Ze vroeg of ik het erg vond. Natuurlijk niet. MOet ik verder gaan. Ja natuurlijk. Ik sloot mijn ogen weer en voelde dat ze ging verplaatsen.
Miranda ging boven op me zitten en ze stopte mijn lul in haar kutje. Ze was zo lekker nat dat mijn lul er zonder probleem in gleed.
Ze bewoog langzaam en ik kwam iets overeind. Onze lippen vonden elkaar en we begonnen heerlijk te zoenen.
Ik voelde een mix van zonnenbrandcreme, haar geile vocht en mijn geile vocht langs mijn ballen stromen. Dit was echt geil. MIranda ging rechter op zitten en begon met een hand haar zelf te strelen over haar borsten en daarna over haar klitje. Haar vingers gingen steeds sneller en opeens kwam ze schokkend klaar. Miranda schokte nog na toen ik haar borsten begon te zoenen. Ze verontschuldigde zich omdat ze zich zo liet gaan. Ik zei natuurlijk dat het helemaal niet er was en dat ik het juist heerlijk vond.
MIjn harde lul zat nog steeds in haar natte kutje en ik begon weer zachtjes in en uit haar te gaan. Miranda zei dat ik haar nu maar eens hard moest nemen. Ik duwde haar van me af zodat ze met haar rug op haar handdoek kwam te liggen. Mijn lul bleef nog steeds in haar kutje. Ze deed vanzelf haar benen wijd en ik begon met bewegen. Ik duwde haar benen helemaal omhoog en ik ging steeds sneller in en uit haar kutje. Miranda en ik kreunde. Toen zei ze dat ik haar kutje moest vol spuiten omdat ze weer ging komen. Ik was inmiddels al ver heen en ik kwam al haast klaar.
Toen ik het niet meer binnen kon houden zei ik dat ik klaar ging komen en Miranda riep jaaaa, kom in me. Ik spoot haar kutje vol en schokte nog na, tot Mirand mijn lul er letterlijk uit spoot. miranda kwam spuitend klaar en spoot mij helemaal onder. Mijn lul bleef hard en ik stopte hem er weer gelijk in. Miranda riep dat ze weer ging komen en weer spoot ze mij uit haar kutje. Dit gebeurde wel 4 of 5 keer en het was echt super geil. Nadat ze weert tot zich zelf was gekomen, zag ze dat mijn lul nog steeds hard was. Ze vroeg of ik ook nog een keertje kon komen. Ik antwworde dat ik zo geil van haar was dat het nog wel een keer moest lukken. Miranda begon mij hierop heerlijk te pijpen. Haar handjes waren al goddelijk maar haar mondje was dat ook. Dit was zo ontzettend geil. Ze maakte mijn lul heerlijk nat met haar mondje en langzaam ging ze op en neer. Toen ze ook nog eens haar handjes begon te gebruiken wist ik dat ik weer zou klaar komen. Miranda voelda dat ook en ze ging door. ZOnder iets te zeggen kwam ik klaar in haar mondje. Miranda slikte zoveel als mogelijk door. Maar ze kon niet voorkomen dat er ook wat zaad uit haar mond kwam. Ik zoende haar en likte mijn eigen zaad op van haar mondje. Onze tongen bleven tegen elkaar aan gaan en we lagen heerlijk na te genieten op haar handdoek.
Toen we beide waren bijgekomen, keken we in het rond. We zagen nog wel wat mensen op het veld zitten en ook wat mensen die naar ons keken, maar ach.
Miranda nodigde mij uit om bij haar te komen eten. Omdat ik toch al wat energie verloren had met fietsen en ook met de heerlijk sexparty, nam ik haar aanbod aan.
We fietsten naar haar huis, zo'n 5 km van het grasveld.
We hebben daar heerlijk gegegeten en ook weer genoten van elkaar. Misschien zal ik dat ook nog wel eens beschrijven.
Miranda en ik hebben elkaar inmiddels afgelopen woensdag weer gezien en ondanks de 10 jaar dat ik jonger ben dan haar, klikt het nog wel.
Miranda, ik vind je geweldig hoor.
Kus Snow

Aantal keer bekeken: 12377
Waardering: 7.02 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online