Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ontsnapt!.

U leest om dit moment het verhaal Ontsnapt! gepost door Roy. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Roy
Gepost op: 2011-2-15

Verhaal:

Ontsnapt!
Als een boxer die zich klaarmaakt voor een gevecht hupte Beau van het ene been op haar andere en schudde ze haar armen en schouders los. Terwijl ze dat deed doemde steeds de zin: ‘Dit was een vergissing van hem…’ door haar hoofd.
De eerste van Yangs mannen kwamen de roltrap af stormen. Ze wist dat vuurwapens niet gebruikt zouden worden. Ze moesten haar levend hebben! Nog 50 meter tussen haar en de aanvallers. 40, 30 , 20 en 10 meter… Op dat moment liet ze de energie los die ze nodig had. Binnen een halve seconde trof ze haar eerste aanvaller tegen zijn onderste rib gevolgd door een knie in zijn onderbuik waardoor hij voorover schoot. Ze sprong boven op zijn rug en stortte zich daarna met een acrobatische beweging op haar tweede en derde aanvaller. Ze zag aan hun ogen dat ze deze actie niet verwachte en maakte hier met beide handen gebruik van: ze pakte de twee binnenste armen van haar aanvallers en draaide als een ballroomdanseres onder de armen door waardoor ze zich elkaar kruisten. Ze sprong meteen op en plantte haar voeten in de oksels van aanvaller twee en drie, een knak was te horen gevolgd door een pijnlijk geschreeuw. De twee mannen zakte op de grond terwijl Beau op stond en zich omdraaide naar de rol trap. Ze zag de leider van het ontvoeringsteam staan . Aan zijn gezicht was af te lezen dat hij gedacht had dat deze klus weinig moeite zou kosten. Het tegendeel was waar. Een moeder die haar kind beschermd is tot veel in staat. En als die moeder een vechtmachine is moet je oppassen! Zelfs met een team van 6 man!
Intussen trok het gevecht dat Beau voerde de aandacht van omstanders. ‘Ze moest hier weg!’ Dacht ze. ‘En wel nu!’ Zonder te aarzelen sprintte ze recht op de trein af die net tot stilstand was gekomen op het perron waar ze stond. Ze sprong en zette zich af tegen de zijkant van een openstaande deur om extra hoogte te bereiken. Ze haalde de rand van het dak van het perron maar net. Ze trok zich snel op en met behulp van de trein stond ze in een paar tellen op het dak van het perron. Nu stond haar nog maar één ding te doen: rennen! Een tweede stoot energie spoot door haar lichaam, ze voelde explosiviteit opbouwen in haar benen en ze vloog vooruit naar het middelste gedeelte van het station. Daar aangekomen sloeg ze links zodat ze de achterkant van het station zou bereiken. Na een 20 seconden stond ze boven de roltrappen. Soepel en behendig liet ze zich van het dak vallen zodat ze weer ‘in’ het station stond. Ze spurtte de roltrap af en zag een stationair draaiende auto geparkeerd staan. Geluk was aan haar kant. Ze rende naar de auto, sprong terwijl haar handen het dak vast hielden en liet zich zo als een slang in de auto glijden. De eigenaar van de oude Volkswagen Scirocco, een kleine jongen met een pet, had net door wat er gebeurde toen ze wegreed in Noordelijke richting. In haar spiegel zag ze één van haar aanvallers de trap af rennen en de jongen aanschieten waarvan zijn auto gestolen was. Deze rammelbak moest ze dumpen, en snel…

Ze reed snel door naar het transferium bij het stadion van FC Den Bosch. Ze parkeerde haar auto half op straat en half in de berm naast het hek van het groter parkeerterrein. Ze hupte over het hek en zocht haar auto op die er gelukkig nog stond. Haar tegenstanders waren nergens te bekennen. Dat betekende dat ze geen idee hadden van waar ze zich bevond. De politie was Yang de laatste tijd toch niet meer zo behulpzaam als Yang had gewild. ‘Had de sukkel maar niet zo ver moeten gaan!’ Dacht Beau met een glimlach op haar gezicht. Ze stapte in haar auto en reed weg van Den Bosch naar haar volgende bestemming: Ameland, een klein eiland in het Noorden van Nederland.



Aantal keer bekeken: 2815
Waardering: 3.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online