Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ontvoerd (spannend).

U leest om dit moment het verhaal Ontvoerd (spannend) gepost door naomi van tellingen!. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: naomi van tellingen!
Gepost op: 2007-10-19

Verhaal:

Ontvoerd (spannend)
hier is een stukje van mijn verhaal:

Toen katara weer thuis was,klikte ze op de site in haar mail.ze kwam op een site.ze klikte op’’maak een account ‘’toen ze dat gedaan had zette ze een foto van zichzelf op de homepage.

(volgende dag)
katara zette de computer aan toen ze van school kwam.ze keek weer op de datingsite.
’’he.een kaartje.’’zei ze.ze klikte er op en er kwam een tekst in beeld.
He,cutie!
Ke ziet er perfect uit.wil je met mij afspreken.vanaond om 12.00 in de kersenpitlaan?
Send you anwser back to:hotty234@datingdating.nl en hij komt op m’n acc.bey snoopy.
Katara was even verbluft.opeens hoorde ze azula naar boven komen.ze klikte de site weg en sloot haar kant af.gelukig wist azula katara’s wachtwoord niet.katara schoot in het onderste bed van het stapelbed.want ze sliep altijd onder.aula kwam de kamer in en klom naar boven.

S’avonds liep katara naar de kersenpitlaan.ja.daar stond hij al.opeens pakte hij katara bij haar arm en deed haar in de auto.’’heeee!laat me eruit,griezel!’’hij plakte een tape voor haar mond en bond haar handen vast.hij propte haat op de achterbank en reed met gierende banden weg.maar gelukkig fietste azula net langs met haar vriendje.ze zag katara in de auto zitten en riep:’’katara!’’ze proberde om ze in te halen maar dat lukte niet.

(volgende dag)
katara zat vast.’’heelp!’’gilde een meisje naast haar.katara keek om zich heen.ze zag allemaal meiden zitten met schaafwonden en sneeèn,ze zag zelfs een skelet!’’je kan dit niet ongestraft doen,bob!’’riep een van de meiden.’’bob?’’vroeg katara.’’bob jamie,de meest beruchte ontvoerden en moordenaar?’’bob knikte.hij maakte katara los.’’laat je haar gaan?’’vroeg een van de meiden.’’nee.’’zei bob’’ze gaat met mij mee.’’katara kreeg de schrik van haar leven.wat ging bob jamie met haar doen?vermoorden?ophangen?neerschieten?
of erger.........haar keel doorsneiden?


Aantal keer bekeken: 3926
Waardering: 5.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online