Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onverwacht samenzijn.

U leest om dit moment het verhaal Onverwacht samenzijn gepost door Henri Tilo. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Henri Tilo
Gepost op: 2009-11-17

Verhaal:

Onverwacht samenzijn
Het was een warme zomerse namiddag en ik was bijna op het einde van een lange wandeltocht toen ik werd achterhaald door een wagen die halt hield.Het bleek Lut te zijn die bij ons veel aan huis kwam en voorstelde mij naar huis te voeren.Dadelijk stemde ik toe en nevens haar gezeten bekeek ik haar met bewondering. Zij droeg mooie pumps en haar mooie gebronsde dijen verdwenen in een strak zittend spannend zwartlederen prikkelbroekje zodat de contouren van haar verrukkelijk kontje verleidelijk sexy leken. Op haar naakte bovenlijf droeg zij slechts een in grove mazen gehaakte overgooier. Uitdagend priemden haar bruine tepeltopjes door heen de mazen a.h.w. uitnodigend tot liefdesspel.Ik zegde haar dan ook spontaan dat zij er hemels verleidelijk uitzag waarop zij mij vroeg of ik haar een doodzonde waard vond.Zachtjes legde ik een hand op haar knie en haar in de ogen kijkend
neeg ik naar haar toe en kuste haar teder op de mond.Spontaan stopte zij met de wagen en nestelde zij zich in mijn armen. Mij gulzig tongkussend fluisterde zij mij toe dat zij verlangend was terwijl zij met een strelende hand in mijn boxershort gleed en mijn verlangende toeter masseerde.
Minutenlang vertoefde ik lokkend aan haar tepeltopjes en loste zover haar prikkelbroekje dat ik met een strelende vinger haar kutje kon strelen. Kreunend genoten wij beiden tot zij voorstelde dat wij eventjes naar haar flat zouden gaan.
Zodra wij eraan waren gekomen trokken wij hevig naar elkaar verlangend naar binnen.Zij bracht mij naar haar slaapkamer alwaar wij elkaar liefdevol vrijend uit de kleren hielpen.
Ik bewonderde haar hemels lichaam en toen zij op haar rug plaats nam op het bed met de benen gespreid kuste ik haar mooie vagina en schoof likkend mijn tong diep tussen haar schaamlippen.Luidop kreunend vroeg zij mij nu niet meer te wachten. Begerig nam zij mijn verlangende penis in haar hand en met mijn eikel wreef zij zachtjes tegen haar vulva aan.
Schrijlings nam ik dan boven haar plaats en zachtjes gleed ik met mijn verlangende mannelijkheid in haar boterzachte liefdesgrot.Traag begonnen wij in elkaar te bewegen en geleidelijk voerden wij ons tempo op
terwijl wij elkaar tongkusten en zij speelde met mijn ballen terwijl ik de reet van haar malse kontje vingerde.Bij ons toenemend genot bereikten wij gelijktijdig een hemels orgasme waarbij ik mijn vele liefdesvocht in haar bronstige onderlichaam spoot dat trillend tot rust kwam.Genietend van een zalig naspel kwamen wij tot een nieuw verlangen waarbij zij nu mij bereed als een verlangende amazone in een hels tempo tot ik een nieuwe lading sperma in haar hongerige vagina spoot onder ons beider gekreun.
Dit werd het begin van een tijd waarin wij mateloos van elkaar konden genieten wat ik in een volgend verhaal vertel.

Aantal keer bekeken: 7917
Waardering: 6.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online