Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onverwachte namiddag.

U leest om dit moment het verhaal Onverwachte namiddag gepost door Riet Tiel. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Riet Tiel
Gepost op: 2009-12-10

Verhaal:

Onverwachte namiddag
Het was een zomerse namiddag en ik was werkzaam in mijn tuin toen ik werd opgebeld door de achter ons wonende buurvrouw die een probleem had met een slecht werkende douche.Bereidwillig trok ik er naartoe met mijn gereedschapskoffer. Toen ik bij haar aanbelde kwam zij opendoen en was ik aangenaam verrast dat zij alleen een verleidelijke korte doorschijnende kimono droeg zodat ik haar mooie naakte lichaam bewonderend bekeek.
Zij verontschuldigde zich voor haar outfit en zegde mij dat zij door de afwezigheid van haar man die in het buitenland vertoefde als treinmachinist
beroep deed op mijn hulp.Op weinig tijd had ik alles uit elkaar genomen, uitgekookt in azijn, gespoeld, alles terug in elkaar gestoken, getest en was de klus geklaard.
Spontaan stelde zij voor een glas te drinken in het salon en samen zaten wij in de canape een stevige wiskycola te drinken.Ik kon mijn ogen niet van haar afwenden en zegde dat zij er verrukkelijk uitzag waarop zij mij met een sensuele glimlach bekeek en vroeg wat nu haar werkelijke schuld was voor mijn werk.Toen ik haar zei dat ik dat voor haar graag gratis deed neeg zei dichter naar mij toe en gaf mij een langdurig aangehouden kus op de mond, waarna zij met het puntje van haar tong mijn lippen van elkaar bracht.
Onweerstaanbaar ontwaakte mijn libido en samen begonnen wij een intense partij getongkus.Hierbij schoof zij een begerige hand in mijn boxershort en met een zachte hand omsloot zij mijn penis die al lekker hard was van verlangen.Zuchtend schoof ik een hand onder haar kimono streelde eerst haar borsten om daarna haar vochtige vulva vederlicht te vingeren.Weldra lagen wij poedelnaakt in elkaars armen en
wij bedreven uitgebreid de liefde tot wij een hemels orgasme bereikten waarbij ik mijn vele liefdesvocht diep in haar boterzachte vagina spoot net op het moment dat zij kreunend van genot klaar kwam.Op mijn vraag of dit liefdesspel voor herhaling vatbaar was fluisterde zij mij toe dat ik altijd welkom was. In een volgend verhaal vertel ik uitgebreid hoe weinig tijd later wij een eerste liefdesnacht beleefden.








Aantal keer bekeken: 12576
Waardering: 5.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online