Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onverwachts bezoek.

U leest om dit moment het verhaal Onverwachts bezoek gepost door Geil teefje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Geil teefje
Gepost op: 2009-8-19

Verhaal:

Onverwachts bezoek
Mijn vriend en ik hebben ongeveer 1 a 2 keer per week seks. Dit is voor mij veel te weinig.

Toen we gingen samenwonen heb ik al mijn vibrators de weggegooid omdat ik bang was dat die tijdens de verhuizing ineens boven water zouden komen. Om aan mijn trekken te komen vinger ik mezelf dus regelmatig bij het lezen van geile verhalen of zet ik de douchekop op laserstraal en richt ik deze op mijn klitje. Binnen no-time kom ik dan trillend klaar.

Vandaag was het een warme dag. Toen ik mijn bed uit kwam heb ik eerst de deur naar de tuin opengezet en na een bak koffie ben ik gaan schoonmaken in huis. Na anderhalf uur was alles schoon behalve ik. Ik was helemaal bezweet. Ik ging in mijn nachthemd even buiten zitten en dronk een glas water met ijsklontjes. Onder mijn nachthemd had ik niets aan. Het idee dat mijn buren dat konden zien wond me op. Ik ging expres een beetje wijdbeens zitten en fantaseerde dat er iemand naar me keek.

Ik wilde klaarkomen, maar durfde mezelf niet aan te raken terwijl ik daar zo in de tuin zat. Aangezien ik toch moest douchen ging ik naar boven.
Ik trok mijn nachthemd uit en mikte deze in de wasmand. Ik zeepte mezelf lekker in en waste mijn haren. Toen nam ik de douchekop in mijn handen en draaide eraan. Ik zakte door mijn knieen en richtte de harde straal op mijn klitje. Een siddering liep door mijn lichaam.

Terwijl ik zo lekker bezig was hoorde ik niet dat er iemand de tuin binnen kwam. Ik hoorde ook niet dat die persoon het huis binnenstapte en onderaan de trap stond te luisteren. Het duurde niet lang of ik kwam luidkreunend klaar.

Toen hoorde ik ineens voetstappen op de trap. Ik wilde naar een handdoek grijpen maar het was te laat. In de deuropening stond een vriend van mijn vriend. Ik voelde me betrapt en aan de bobbel in zijn broek te zien, was ik dat ook. Hij pakte mijn handdoek en reikte die aan. Maar toen ik de handdoek wilde pakken greep hij me bij mijn pols.

Hij zei helemaal niets, maar trok me mee naar de slaapkamer. Daar gooide hij me op bed. Hij bleef achter me staan. Ik hoorde dat hij zijn broek liet zakken en toen ik overeind krabbelde pakte hij me bij mijn haar en duwde zijn kloppende lul bij me naar binnen. Hij liet mijn haar los en bewerkte hij mij tepel. Deze stimulatie maakte me gek. Ik kon het niet laten om mezelf te vingeren. Hij bewoog ritmisch in en uit me. Op een gegeven moment voerde hij het tempo op. Ik liet hem weten dat ik mijn orgasme voelde opkomen. Toen ik ja ja jaaaaa schreeuwde hoorde ik van achter mij vandaan ook een zuchtend geluid. Ik voelde zijn lul samentrekken toen hij me vol spoot.

Hij zoende me passioneel en vertrok weer zonder ook maar enig woord gezegd te hebben.

Er zijn nog meer vrienden die wel eens een onverwachts bezoekje brengen. Dus voortaan douche ik met terwijl de deur naar de tuin open staat.

Aantal keer bekeken: 11484
Waardering: 6.05 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online