Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onverwachts sex avontuur met nicht.

U leest om dit moment het verhaal Onverwachts sex avontuur met nicht gepost door Chris. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Chris
Gepost op: 2011-6-1

Verhaal:

Onverwachts sex avontuur met nicht
Waar gebeurt verhaal!

Ik loop al een tijdje rond met het idee om jullie deelgenoot te laten zijn van een hele bijzondere en geile ervaring welke ik 3 maanden geleden heb gehad met een nicht van mij.
Om privacy redenen heb de naam van mijn nicht en mijzelf (Chris en Lisa) gewijzigd.
Eerst even wie ik ben. Man, 45 jaar en getrouwd. Heb een goede baan en thuis loopt alles eigenlijk op rolletjes. Ja, ook bij ons is er een bepaalde mate van sleur maar binnen welk huwelijk is dat niet? Als je elkaar al zo’n 20 jaar kent is dat niet zo heel vreemd. Op sex gebied denk ik dat wij gemiddeld 1 x per 2 weken sex hebben. Die vrijpartijen zijn goed maar er gebeuren geen gekke dingen tussen onze lakens. Verschillende standjes, af en toe wat pijpen of beffen maar voor de rest geen spannende zaken.
Ik moet zeggen dat ik het soms mis om op dit gebied te experimenteren en misschien heeft het met de midlife crisis te maken maar ik merk wel dat ik meer met sex bezig ben. Kijk vaker naar erotische sites (als mijn vrouw op bed ligt) en daarbij masturbeer ik ook meer dan dat ik tot nu toe heb gedaan.
Maar goed, een maand of 3 geleden was mijn moeder jarig en daarvoor had zij een zaaltje gehuurd. Hiervoor had ze de hele familie, vrienden en kennissen uitgenodigd. Dit zaaltje was bij een kampeerboerderij en de kinderen die er ook bij waren vermaakten zich prima. Ook mijn nicht Lisa was er met haar 2 kinderen. Lisa is 41 jaar en een half jaar geleden gescheiden. Heel vervelend allemaal omdat dit niet zonder slag of stoot is gegaan. Ze hadden een bedrijf en dat is tot op de dag van vandaag een heel gesodemieter om dit goed geregeld te krijgen. Ik sprak mijn nicht maar een paar keer per jaar en het is een ontzettend aardige meid. Hart op de tong maar ook heel zacht. Ik moet zeggen, ze ziet er altijd goed uit. Leuk modieus gekleed, niet te uitdagend. Ze heeft een prachtig lijf (ietwat volle kont) en een paar fantastische borsten. Maar eigenlijk bekeek ik haar nooit zo.
Tijdens het feestje van mijn moeder was mijn vrouw met Lisa in gesprek en ik liep van de ene tafel naar de andere om met de meeste mensen een gesprekje aan te gaan. Heel gezellig allemaal. Op een gegeven moment was ik buiten om te kijken wat de kinderen aan het doen waren. Net toen ik weer naar binnen wilde kwam Lisa naar buiten om een sigaret te roken. Ik vroeg hoe het met haar ging en ze gaf aan dat het zwaar was maar dat ze blij was dat de scheiding was doorgezet. Ze vertelde over van alles en nog wat en hoe mooi haar huwelijk er aan de buitenkant uit zag maar dat het qua liefde eigenlijk al jaren niets meer voorstelde. Ze vermoedde dat haar ex er soms ook een ander op na hield. We stonden zo te praten en ik merkte dat ik haar af en toe bekeek alsof het een vreemde vrouw was voor mij. Lisa zag er echt prachtig uit. Mooi jurkje, laarzen eronder, haar blonde haren mooi los en haar borsten zaten redelijk strak in haar jurkje waardoor de rondingen goed te zien waren. Omdat we buiten stonden zag ik dat ze het fris had. Haar tepels staken door haar jurk en echt, ze heeft prachtige grote borsten (D 85) met haar tepels op de plek waar ze horen.
Ze vertelde dat ze voorlopig even niet aan een relatie moest denken. Ze miste wel een man om haar heen. Vooral voor de klusjes in huis, het aanspraak hebben en ….. om de warmte van een man, waarbij ze heel beschimpt moest lachen. Ik begreep precies wat ze bedoelde. Mijn nicht is zeker niet preuts en ondanks haar hart op de tong liet zij zichmaar eigenlijk heb ik haar niet echt van die schunnige praat. Ik zei dat je pas weet wat je mist als je het niet meer hebt. En dat dat ook voor dit soort zaken geldt. Ze lachte maar gaf me wel gelijk. Ze was zo openhartig om te vertellen dat het de laatste jaren er al bijna niet meer van kwam maar nu het helemaal niet meer was ze dit wel jammer vond. Ik zei, maar Lisa wat houdt je tegen? Je ziet er hartstikke goed uit dus dat zou geen probleem hoeven te zijn, zonder om direct de verplichting aan te hoeven gaan. Ze kreeg een kleur en ik merkte dat ze niet helemaal in haar comfortzone zat.
We gingen weer naar binnen en mijn vrouw vroeg waar ik zo lang was geweest. Ik vertelde dat ik met Lisa buiten had staan praten over haar situatie. Mijn vrouw zei dat ze het daar ook met haar over had gehad en dat ze had aangeboden dat ik misschien wel een keer wilde helpen met bijvoorbeeld het helpen met haar administratie. Ze had het hier met mijn vrouw over gehad dat ze daar op het moment zo moeite mee had om dit op orde te krijgen. Nu ben ik daar redelijk handig in, vandaar dat mijn vrouw haar dit had aangeboden. Twee weken later had Lisa mijn vrouw gebeld met de vraag of het aan bod nog stond dat ik haar zou helpen met de administratie. Mijn vrouw belde mij s’avonds op met de vraag wanneer ik in een weekend zou kunnen. Ik ben momenteel vanwege mijn werk alleen in de weekenden thuis. We spraken af voor de zaterdag een week later. Mijn vrouw zou die zaterdag met de kids naar haar moeder gaan om te winkelen en daarna zou ze daar blijven slapen en zondagmorgen weer naar huis komen.
Die bewuste zaterdag belde ik om 15 uur bij Lisa aan. Zij woont nog steeds in het huis waar ze met haar ex in heeft gewoond. Een groot vrijstaand huis aan de rand van mijn geboortedorp. Het staat te koop maar daar is het momenteel niet de meest gunstigste tijd voor. De kids van Lisa waren het weekend naar hun vader (daarom wilde ze ook dit weekend afspreken zodat wij ons volledig op de administratie konden richten).
Lisa deed de deur open en ik betrapte mijzelf erop dat ik haar snel bekeek. Ze zag er fantastisch uit. Een vrij kort rokje, een mooie witte blouse en schoenen met hoge hakken. Ik ging naar binnen en ging op de enorm grote bank zitten. Lisa gaf mij wat te drinken en we praatte wat over koetjes en kalfjes. Na een half uur ging het gesprek over de administratie en hoe we dat konden aanpakken. Lisa opende een deur van een grote kabinetkast en wat ik daar zag was een grote “puinhoop”. Dat gaat mij niet lukken op een zaterdag Lisa! Daar had ze begrip voor en ze gaf aan dat het ook in in 1 dag kon worden geregeld en dat ze al heel blij was dat ik haar wilde helpen om een eerste opzet te maken.
We namen de stapels mee en begonnen deze te sorteren op de grote eettafel. Doordat we rond de tafel liepen gebeurde het wel eens dat wij tegen elkaar aan liepen. Ik moet zeggen, het deed mij wel wat. Achteraf vertelde Lisa mij dat het haar ook opwond om mij tegen haar lijf aan te voelen. Na een uur of 2 gaf Lisa aan dat we wel wat te drinken hadden verdient. Lisa ging in haar luxe stoel zitten en ik zat tegenover haar op de grote bank. Toen zij uit haar stoel kwam om haar glas rosé te pakken meende ik iets van haar slip te zien. Echt, ik werd geil van de gedachte maar direct dacht ik ook, Chris dit kan niet, het is je nicht!? Het gesprek kwam op de relaties en Lisa gaf nogmaals aan dat ze toch wel het een en ander miste op dit gebied. Ik vroeg haar wat haar tegenhield om hier wat aan te doen als ze het zo miste? Wat is er in haar situatie erg aan een 1 night stand? Lisa bekende dat haar ex eigenlijk haar enigste partner is geweest waarmee ze sex had gehad. Ze vond het heel moeilijk om met een “vreemde” zo intiem te kunnen zijn. Ze had op dit gebied vertrouwen nodig. Ik zat intussen met een aardige harde pik in mijn broek en ik dacht bij Lisa ook aardige blosjes op haar wangen te zien.
We gingen weer verder met sorteren van de administratie. Lisa nam het initiatief om het gesprek weer over sex te laten gaan en vroeg mij of ik zolang zonder zou kunnen? Ik gaf aan dat ik met mijn vrouw nog wel het een en ander deed maar dat dit ook beperkt bleef tot 1 x per 2 weken. Ook zei ik dat ik mij een langdurige periode zonder sex niet kon voorstellen. Lisa werd rood en ik wist dat ik een gevoelige snaar had geraakt. Even later raakten onze lijven elkaar weer en ik kon het niet laten om dit iets langer te laten duren. Ik hoorde haar adem stokken. Lisa draaide zich om , keek mij met een blik aan en op dat moment bracht ik mijn mond iets naar voren toe. Zo uit het niets gaf ik haar een kus op haar mond en Lisa verstarde volledig. Dit duurde een paar seconde en toen beantwoorde zij mijn kus. Ik liet de brieven uit mijn hand vallen en ik sloeg mijn armen om haar middel. Het was Lisa die haar mond iets opende en het puntje van haar tong in mijn mond stak. Oh mijn god, wat gebeurt hier dacht ik nog. Ik beantwoorde haar tong met die van mij. Lisa sloeg haar armen om mijn nek en begon zacht te zuchten. Ik stopte en keek haar aan. Ik zei, Lisa dit kan niet. Ten eerste niet naar mijn vrouw toe en ten tweede, wij zijn neef en nicht hoor! Lisa zei dat ik gelijk had maar dat ze even geen controle meer had over haar (opwindende) gevoelens. Ik kon mij dat voorstellen.
Ik gaf aan dat het misschien verstandig was dat ik even naar huis zou gaan om het een en ander te laten bezinken en om mijn vrouw even te bellen zodat ik daar mij geen zorgen over hoefde te maken tot de volgende ochtend. Dit heb ik ook gedaan. Om 21 uur belde Lisa op dat ze het toch leuk zou vinden als ik nog wat kwam drinken bij haar. Ik had mijn vrouw inmiddels gesproken en die vond het hartstikke tof van mij dat ik Lisa op weg kon helpen. Ook had ik nog snel een douche genomen. Om 21.15 uur was ik weer bij Lisa. Zij had zich niet omgekleed maar wel zag ik dat haar witte blouse verder open stond waardoor ik zag dat ze een witte lingerie bh droeg. Lisa vertelde dat ze nadat ik even naar huis was geweest, nog een paar rosé’s had gedronken. Ze zei dat ze geen spijt had van wat er die middag was gebeurt. Ik gaf haar aan dat ik datzelfde gevoel had, ook nadat ik mijn vrouw had gesproken.
Lisa zat in haar stoel en ik zag dat haar tepels snoeihard waren. Ze zei Chris, ik heb je verteld dat ik niet zomaar met iemand wat zou kunnen. Het moet vertrouwd zijn en jij bent voor mij vertrouwd. Ondanks dat wij familie zijn! Op dat moment deed ze haar benen wat van elkaar en keek ik tegen een paar mooie geile kousen aan en een witte string.
Ik zei, Lisa wat gaan we hier aan doen? Ze gaf aan dat ze enorme behoeft had om te vrijen met iemand en dat ze dat graag met mij wilde doen. Oké dan! Bij mij gingen in mijn hoofd alle remmen los. Mijn pik was inmiddels kei en keihard. Ik zei tegen Lisa, wil je misschien met jezelf wat doen en dat ik toekijk? Zonder iets te zeggen begon ze haar grote borsten te masseren. Hmmm heerlijk gewoon. Ze was vuurrood in haar gezicht maar haar blik gaf ook aan dat ze er enorm van genoot. Ze spreidde haar benen verder en met 1 hand begon ze over haar string te wrijven. Chris, hier heb ik al heel lang naar uitgekeken. Ik zei, wil je met mij verder gaan dan de zoen van vanmiddag? Ja zei ze, heel heel graag. Ik vroeg haar, wil je een onderdanige rol spelen soms? Ja was haar antwoord weer. Ik vroeg haar of ze wel een masturbeerde en of ze in het bezit was van een dildo. Ook hierop antwoordde ze volmondig ja en dat ze in het bezit was van 3 dildo’s. Ik zei haar naar boven te gaan en om haar lievelingsdildo te pakken en alvast te beginnen met te spelen met zichzelf.
Toen ik even later de trap opliep en ik in de buurt van de megagrote slaapkamer kwam hoorde ik al een zoemend geluid. Daar lag Lisa, mijn bloedeigen nicht, zichzelf te bevredigen op een enorm groot bed met een grote spiegel tegenover haar bed. Ze zei dat ze geil was en ik zag werkelijk het vocht uit haar kutje lopen. Ik knielde voor haar neer en begon met mijn tong haar geile klitje te likken en gelijktijdig liet ik ook mijn tong in haar grotje glijden. Ook raakte ik met mijn tong regelmatig haar sterretje aan en Lisa vond dit fijn. Ze kreunde alsof het een lieve lust was. Ik zei, Lisa kleed je uit maar laat je schoenen en panty aan. Ze deed dit en ik besloot mijzelf ook uit te kleden.
Lisa zei dat ze behoefte had aan stevige sex . Ze vroeg of ik haar klaar wilde beffen. Dat heb ik gedaan. Ze had haar kutje helemaal smooty geschoren. Zo wat had mijn nicht een zalig zacht en supernat kutje. Ik befte haar en proefde haar kutsappen. ZO lekker! Lisa kwam overeind en pakte mijn lul beet. Ze begon te trekken en opeens liet ze haar mond over mijn keiharde pik glijden. Ik stak een vinger in haar grotje maar al snel waren dit er 2. Ze was zo nat en ik begon haar op mijn vingers te neuken terwijl zij mijn pik helemaal tot in haar strot voelde. Lisa kreunde en riep vooral door te gaan omdat ze al bijna haar eerste orgasme kreeg. En ja hoor, daar kwam de orgasme explosie. Lisa bleek te kunnen squirten tot haar eigen verbazing. Haar bed was behoorlijk nat maar Lisa gaf aan dat ze in jaren niet zo lekker was klaargekomen. Ik vroeg haar om op handen en knieën te gaan zitten. Ik ging achter haar zitten en zette de paarse eikel tegen haar kletsnatte kutje aan. Lisa pakte onderlangs mijn ballen beet en met een beweging naar achteren van haar kont drong ik weer diep bij haar naar binnen. Lisa kreeg het ene na het andere orgasme. Wat waren wij geil! Op een gegeven moment glipte mijn lul uit haar kutje en wilde ik deze opnieuw haar kutje in laten glijden. Per ongeluk drukte ik tegen haar sterretje aan. Het werd even stil en toen zei Lisa, Chris ik ben nog nooit in dat gaatje genomen en eigenlijk wil ik het wel proberen met jou. Lisa had geen glijmiddel maar wel vaseline. Dit stond in de badkamer en ze ging het halen. Ze ging wijdbeens voor het bed staan en met een vinger smeerde ze ondertussen haar sterretje in met vaseline. Toen pakte ze mij lul en smeerde deze eveneens in met vaseline. Lisa ging in doggy style voor mij zitten en zei, Chris doe voorzichtig en als ik zeg stop dan wil ik ook dat het stopt. Uiteraard zegde ik haar dit toe.
Ik zette mijn pik tegen haar ster en liet Lisa zachtjes druk achterwaarts uitvoeren. Mijn eikel was binnen en ik beleefde voor mijzelf ook de sensatie van de 1ste keer kontneuken. Ook ik was nog maagd op dit gebied. Lisa kreunde en gaf aan dat ze het geweldig vond. Ze bewerkte ondertussen haar klitje met haar dildo. Lisa begon allerlei smerige taal uit te slaan zoals, neuk me hard in mijn kont of ik ben zo geil je mag alles met me doen wat jij wilt.
Ik verhoogde het tempo, greep haar dikke tieten van achteren beet en drong tot aan mijn ballen bij haar naar binnen. Lisa kwam en kwam en kwam………….. Ik kon het ook niet meer houden en ik trok haastig mijn pik uit haar kontje en vroeg haar snel om te draaien. Dit deed zij en op dat moment explodeerde ik. Lange stralen en slierten sperma kwamen op haar gezich, tieten en buik.
Met een vinger likte ze mijn zaad op en slikte dit door. Mwaaaahhh wat was dat geil zeg.
We lagen een beetje uitgeput op bed toen ik zei, ik ga geloof ik maar naar huis. Lisa vroeg om te blijven slapen. Ik stemde toe en eigenlijk wist ik al wat er stond te gebeuren. Sex, sex en nog eens sex. We hebben die nacht nog verschillende orgasmen beleeft. Lisa en ik hebben er over gesproken de volgende ochtend en we konden beide geen spoor van spijt vinden.

2 weken later ben ik weer naar Lisa geweest voor haar administratie en ondanks het feit dat mijn vrouw gewoon thuis was hebben we samen heerlij genoten van elkaar.
Tot zover mijn verhaal. En echt, dit heeft echt plaats gevonden. Zoals ik al eerder heb geschreven zijn alleen de namen verzonnen uit privacy overwegingen.

Geile groet,
John


Aantal keer bekeken: 43399
Waardering: 7.26 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online