Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onverwachts.

U leest om dit moment het verhaal Onverwachts gepost door Paul. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Paul
Gepost op: 2008-2-26

Verhaal:

Onverwachts
Het is half een 's middags. We hebben onze twee zoontjes van 18 en 3 maanden in bed gelegd vanwege hun middagslaapje. eindelijk even rust. Mijn vrouw is aan het douchen, terwijl ik nog wat opruim. Ik hoor haar zachtjes neuriën op de badkamer. Voorzichtig loop ik de badkamer op en ik kijk naar haar. Ze ziet er prachtig uit. Ze heeft mij niet gezien en wast haar lange haar. Ik kleed me ook uit en stap bij haar in de douchecabine. We zeggen niets, pakken elkaar lekker vast en we genieten van het moment dat we even niet voor de kinderen hoeven te zorgen. Ik begin haar in te zepen. Ik sta achter haar en begin met haar rug. Daarna haar zachte billen en ga verder met haar buikje. Ik kroel door haar schaamhaar heen en was zachtjes haar lippen. Heel even maar, daarna was en kneed ik haar benen en voeten. Ze geniet volop. Als ik klaar ben zegt ze: nu is het jouw beurt. Ik draai me om en geniet van haar zachte handen die mijn hele lijf inzepen. Als laatste neemt ze zachtjes mijn piemel in haar handen. Deze groeit al snel, en ik geniet van de schoonmaak die zij vakkundig uitvoert. Als de laatste zeepresten zijn weggespoeld, neemt zij hem even in haar mond en sabbelt er zachtjes op. Ik geniet volop, maar zeg toch tegen haar dat ze nog even moet wachten.

We stappen onder de douche vandaan, drogen elkaar af en gaan naar de slaapkamer. Daar kruipen we lekker tegen elkaar aan onder het dekbed. Voorzichtig zoen ik haar lippen, en al snel hebben onze tongen elkaar gevonden. Enkele minuten kussen wij elkaar, en we genieten met volle teugen. Ik laat mijn vingers door haar haren glijden en kras voorzichtig met mijn nagels over haar rug. Ik voel dat ze er kippevel van krijgt, en dat moedigt me aan om verder te gaan. Ik lik zachtjes aan haar oorlel en ik masseer met één hand haar borsten en billen, en ik geniet met mijn ogen dicht. Weer raken we verstrengeld in een lange tongzoen, terwijl ze me met mijn rug op het bed drukt. We blijven zoenen als ze op me gaat zitten. Met haar schaamlippen zit zij op mijn piemel. Ik voel dat ze een klein beetje vochtig is. Het voelt heerlijk warm. Ik kneed nog steeds haar borsten en billen en ik geniet met mijn ogen dicht nog steeds van de aanrakingen en van de kleine, regelmatige bewegingen die ze met haar bekken maakt. Hoewel ik nog niet eens in haar zit, wordt ik al gek van opwinding. Ik voel dat haar schaamlippen steeds vochtiger worden. Dan kantelt ze haar bekken, en ik voel dat ik langzaam in haar schuif. Ze schuift langzaam heen en weer en ik voel dat ik steeds dieper in haar zit. Al snel voel ik dat ik ga klaarkomen als we zo doorgaan. Daarom houd ik haar met mijn handen tegen. Even wachten, fluister ik, laat me even op adem komen! Ik blijf wel in haar en tijdens deze kleine pauze gaan we verder met strelen en zoenen.

Ik voel mijn orgasme weer langzaam wegzakken. Met een paar kleine stootjes geef ik aan dat we weer verder kunnen. Langzaam begint ze weer heen en weer te schuiven, en al gauw gaat ze steeds sneller. mijn drang tot klaarkomen blijft nu wat langer weg en ik voel nog alleen de tintelingen die zij teweeg brengt. Haar borsten bungelen voor mijn gezicht op ons ritme heen en weer. Een fantastisch gezicht! Ik til mijn hoofd op en neem een tepel in mijn mond. Ik sabbel er zachtjes op, en ik proef een straaltje melk. Het proeft lekker zoet. Ik leg mijn handen op haar billen en help haar haar bewegingen wat feller te maken. Dan kijkt ze me aan en ik voel haar spieren aanspannen. met een gelukzalige grijns op haar gezicht komt ze klaar. Ze laat zich voorover zakken en gaat op me liggen, en zo hijgen we een paar minuten uit.

Dan begint het zoenen opnieuw. Deze keer baant ze zich al snel al zoenend en likkend via mijn hals een weg naar mijn borst en zo verder naar beneden, waar mijn nog steeds stijve piemel nog steeds overeind staat. Ze gaat op me zitten en begint voorzichtig aan mijn ballen te likken. Ik krijg door haar houding de mogelijkheid om met mijn tong haar kut te likken. Ik begin bij haar schaamlippen en steek af en toe plagend mijn tong naar binnen. Zij likt ondertussen afwisselend de schacht en de eikel. Soms lijkt het weer alsof ik ga klaarkomen, maar dan stopt ze even met haar activiteiten. Ik heb intussen haar klitje in mijn mond genomen en speel met mijn tong met het kleine knopje.. Zij trekt zachtjes aan mijn zak, waardoor mijn piemel recht vooruit komt te staan. Met haar mond bewerkt ze mijn eikel. Ik geniet met volle teugen. Ik ga nog steeds met mijn tong over haar lippen en klitje, en af en toe lik ik ook haar kontgaatje, waardoor dit ook nat van het speeksel wordt. Dan masseer ik mijn wijsvinger voorzichtig een klein stukje in haar sterretje. Tegelijketijd steek ik mijn duim langs haar schaamlippen naar binnen. Aan haar schokkende bewegingen en haar gekreun, merk ik dat ze geniet. Zij berwerkt mijn eikel nog steeds met haar tong terwijl ze met haar hand mijn voorhuid op en neer beweegt. Plots voel ik dat ook zij met een natte vinger mijn anus masseert. een heerlijk gevoel maakt zich van mij meester, en ik wordt steeds geiler. Ik lik haar klitje steeds wilder en ik vinger haar steeds heftiger met beide vingers. ik merk dat ze weer gaat klaarkomen. Hetzelfde geldt ook voor mij. Ze heeft intussen haar vingers voor de helft in me gestoken en pijpt me heftig. Ik voel mijn ballen samentrekken en dan spuit ik mijn zaad in haar mond. Bijna op datzelfde moment gutst een straaltje vocht over mijn hand en gezicht en ook zij komt langdurig klaar. Moe maar voldaan kruipen we tegen elkaar aan. We zoenen elkaar opnieuw. Ik proef mijn eigen sperma, en ze lacht: weet je ook eens hoe dat smaakt!

We doezelen langzaam in slaap. Maar niet voor lang: onze oudste is wakker geworden, en roept om zijn vader en moeder.........


Aantal keer bekeken: 29349
Waardering: 7.97 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online