Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onweer.

U leest om dit moment het verhaal Onweer gepost door Ian Mcdouz. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ian Mcdouz
Gepost op: 2005-5-20

Verhaal:

Onweer
Onweer

Het begon eigenlijk allemaal een beetje onschuldig.
Zoals gewoonlijk ging ik met mijn vrouw, we zijn al jaren gelukkig getrouwd, op zaterdagmorgen boodschappen doen. Nu moet ik je vertellen dat mijn vrouw een lekker ding is. Ze is niet erg lang, heeft zwart kort haar en is superslank. Ze kleed zich altijd voorzichtig om haar uitbundige vormen niet te laten opvallen, hoewel ik soms merk dat het bij anderen opvalt hoe appetijtelijk zij uitziet.
Hoewel het een van eerste echte lente dagen van het jaar betrof was ze zoals gewoonlijk niet uitbundig gekleed maar gewoon in een spijkerbroek en een niet te strak T-shirt.
Gewoon boodschappen doen zoals wij wel vaker doen op zaterdag morgen. Wij wonen in het grensgebied met België en zoals zovelen doen wij veel van onze inkopen over de grens (als er al te spreken valt van een grens). Na de gebruikelijke supermarkt besloten wij ook langs de bakker te gaan. Belgisch brood en gebak je kent dat wel. Wij kwamen er wel eens, niet zo vaak en wat eigenlijk opvalt is dat afgezien van de uitstekende kwaliteit de bediening uiterst beleefd is.
Zo ook nu. Er waren alleen twee kinderen in de winkel, het was nog vroeg, en de bediening bestond uit twee dames, de eerste dame, van zo tussen de dertig en veertig en de andere nog vrij jong rond de twintig of zo. De jongere van de twee dames belegde broodjes voor de kinderen. Wij werden zeer vriendelijk welkom geheten, en ik plaatste onze bestelling, twee soorten brood en van die heerlijk verse kokoskoeken. De mevrouw van de bediening glimlachte vriendelijk naar mij, tenminste dat dacht ik. Ze glimlachte nog eens vriendelijk en nog eens, totdat mij opviel dat de jongere juffrouw van de bediening bijzonder chagrijnig naar ons keek. Mijn waakzaamheid was gewekt en enigszins verbaast probeerde ik te analyseren wat er aan de hand was. Al snel begreep ik het; de vriendelijkheid betrof niet alleen mij – of zeg maar helemaal niet - maar mijn vrouw die verlegen naast mij stond. Hoe meer er geglimlacht werd hoe bozer de jongere bediende keek.
Vanachter de snijmachine, onze broden werden gesneden voordat ze werden verpakt, had de mevrouw van de bediening vrij zicht op mijn vrouw en er volgde zelfs een knipoogje. Langzaam drong het tot mij door: mijn vrouw wordt versierd!!
Het gevolg was dat mijn lieve vrouw, niet gewend aan zoveel aandacht – ze heeft wel eens een collega op werk gehad die helemaal wild op haar was, maar waar is verder niets mee gebeurd – werd helemaal verlegen en ze kreeg zelfs een blos op haar wangen. Het was erg aandoenlijk.
De dame van de bediening pakte de kokoskoeken in en waarschijnlijk viel het haar ook op dat mijn vrouw helemaal verlegen werd van die aandacht.
Mijn vrouw durfde bijna niet meer te kijken en nadat ik betaald had en drie zakken van de toonband had genomen vertrokken wij uit de winkel. Mijn vrouw bloosde nog steeds en stapte snel in de auto die voor de deur van de bakkerswinkel geparkeerd stond. Ik deed alles met moetwil een beetje langzamer. Eerst legde ik de drie zakken met brood en koeken op de achterbank, daarna ging ik tergend langzaam achter het stuur zitten. In de tussentijd had ik tijd genoeg te gluren richting de bakkerswinkel. De dame van de bediening stond voor het raam, er waren geen klanten meer in de winkel, en keek naar ons. Het viel mij op dat ze er best leuk uitzag.
Ik startte de auto en wij reden weg richting ons huis. Mijn vrouwtje was helemaal van de kaart. Voor haar was dit een nieuwe ervaring, een vrouw probeerde haar te versieren! Eerst was ze een beetje boos maar die boosheid veranderde al snel in een zekere vorm van geilheid. Ook ik vond het wel een beetje geil dat in mijn bijzijn mijn vrouw versierd werd. Sommige mensen konden inderdaad door de camouflage kleding van mijn vrouw kijken en zagen wat ik allang wist, zij is perfect!!

Tot zover over die bewuste zaterdagmorgen.
Het werd een prachtig week einde, temperaturen van overdag van boven de 25º C dus wij besloten te gaan zeilen. Uiteraard was de versierpoging van de dame van de bediening het gesprek van de dag. Wat bleek namelijk, iedere keer wanneer ik het gesprek op die bewuste dame bracht begon mijn vrouw te blozen. Ze werd zelfs een beetje geil van die gesprekken.
Na een heerlijk weekeinde aan boord van onze zeilboot, we hadden flink van elkaar genoten en beide waren we goed aan onze trekken gekomen, begon het drukke wekelijkse bestaan weer. ’s Avonds na het eten bracht ik het gesprek nog wel eens op de dame van de bediening maar serieus werd er niet meer over gesproken.

Enige weken (3) waren wij, door omstandigheden, niet in de mogelijkheid om boodschappen in België te doen. Dit was niet met een voorop gezet plan, maar het kwam er gewoon niet van.
Toen we dan toch weer boodschappen gingen doen, volgden we weer het vaste ritueel, eerste de supermarkt en daarna de bakker.
Omdat wij als vroege vogels weer redelijk vroeg waren, we moesten zelfs wachten bij de ingang van de supermarkt totdat die openging om negen uur. Nu ligt de ingang van de supermarkt tegenover de etalage van de bakkerswinkel. Ik was er dan ook van overtuigd dat de dame van de bediening ons heeft zien staan wachten voor de supermarkt. Hoe ik ook keek, door de spiegeling van de winkelruit heb ik haar niet kunnen zien, maar mijn gevoel was anders. Ik zei tegen mijn vrouw dat ik dacht dat de dame van de bediening achter de ruit stond maar mijn vrouw vond dat ik mij dat maar verbeelde. Wel viel mij op dat ze langzaam begon te blozen.
Mijn vrouw slaakte een zucht van verlichting toen wij de supermarkt in konden. Ik vroeg haar waarom zij zich zo opgelaten voelde, en ze antwoordde dat ze het niet leuk meer vond. Nu moet ik ook nog vertellen dat wij een zeer goede relatie hebben. Niet zoals andere echtparen die allerlei dingen stiekem doen en alleen selectief iets vertellen. Wij kunnen ongegeneerd alle maar dan ook alle onderwerpen met elkaar bespreken. Zelfs het onderwerp vreemdgaan is bespreekbaar. We hebben het er vaker over gehad maar dan alleen als de ander er ook bij is, zoals bij een trio-tje of samen met die ex-collega van haar met zijn vrouw bijvoorbeeld. Niet dat wij dachten dat dit ooit zou voorkomen, ten eerste hadden wij een lekker seksleven, alles hebben we al een keer uitgeprobeerd en ten tweede zijn wij een beetje benauwd voor allerlei enge ziekten die kunnen worden overgebracht. Praten evenwel kan toch geen kwaad?
Wij brachten onze boodschappen naar de auto en staken toen de straat over naar de bakkerswinkel. Het was pas kwart over negen en er was niemand in de winkel. Ook de jongere bediende was er niet. We werden wederom zeer vriendelijk welkom geheten en ik zag dat mijn vrouw een knipoog kreeg. Nu had ik mijn vrouw al drie weken geplaagd met die knipoog en op mijn aandringen, heeft ze terug geknipoogd. Het gevolg was eigenlijk een openbaring.
Nadat de dame van de bediening rond had gekeken dat ze allen was (het chagrijntje heb ik niet gezien) begon ze een gesprek. Je kent die versier gesprekken wel; hey hallo ik heb jullie al lang niet gezien, hoe gaat het, wonen jullie in de buurt, leuk krullend haar heb je, wat ben je toch slank, en nog meer van dit soort vragen. Wat opviel was dat haar interesse hoofdzakelijk gericht was op mijn vrouw. Ik hoorde er dus maar een beetje bij. Mijn vrouw beantwoordde haar vragen beleefd zoals gebruikelijk is in België. De dame van de bediening kwam er al snel achter dat wij net aan de andere kant van de grens woonden. Echte intimiteiten werden natuurlijk niet uitgewisseld, ze was denk ik bedacht op de mogelijkheid dat er plotseling iemand in de winkel kon komen.
Tijdens het uitvoeren van onze bestelling werd er druk gekwebbeld, hoofdzakelijk door de dame van de bediening, mijn vrouw was zoals gewoonlijk een beetje terughoudend. Nu moet ik nog vertellen dat het die zaterdag mooi weer was en mijn vrouw haar kleding had aangepast op z’n zonnige dag. Ze had een rokje aan, zoals gewoonlijk niet te kort of te strak, maar toch kort genoeg om te laten zien dat ze mooie benen en prachtige vormen heeft. Daarover een T-shirt wederom niet te strak maar toch konden haar prachtige borsten worden waargenomen.
Onze bestelling werd op de toonbank gezet en ik rekende af. Op dat moment kwam er een klant binnen en het gesprek werd afgebroken. Wij wensten elkaar een prettig weekeinde en mijn vrouw en ik liepen naar de auto. Mijn vrouw bloosde flink. In de auto vroeg ik haar hoe ze zich voelde en ze verraste mij met haar antwoord. Geil zei ze fluisteren. Toen wij buiten de bebouwde kom waren voelde ik met mijn linkerhand tussen haar benen. Ze deed haar benen een weinig uit elkaar en ik schoof onder het rokje, nam haar slipje tussen duim en wijsvinger en schoof deze opzij zodat ik midden in haar poes kon grijpen. Verbazingwekkend was dat haar kut helemaal nat was. Haar geile sappen dropen eruit. Met één hand op en één vinger in haar kut reden wij verder totdat wij weer in de bebouwde kom kwamen en ik mijn aandacht op de bochtige weg moest richten.

Thuis gekomen was er de werkzaamheid van het opruimen van alle boodschappen en de geile stemming werd eigenlijk snel veranderd in een opruimstemming. We hadden nog enige verplichtingen die dag zoals het bezoek aan kennissen en dus werd het onderwerp dame van de bediening een weinig naar de achtergrond gedwongen. Na een koffie bezoek aan onze vrienden kwamen wij tegen de avond weer thuis. Het koffie bezoek was gepaard gegaan met het nuttigen van allerlei overheerlijke zoetigheden en gebak dat wij besloten om zolang als de zon nog scheen een wandeling te maken in het bos om de overtollige kilo’s kwijt te raken.
De waarheid gebied mij nog te vertelen dat wij in een landelijke omgeving wonen met veel bos in de onmiddellijke nabijheid. Er zijn wandel- en fietsroutes aangegeven en is een heerlijk gebied om te verblijven, zeker op een mooie dag als die bewuste zaterdag.
Snel kleedden wij ons om, de nette kleding werd veranderd in spijkerbroek T-shirt en dunne trui, het kon immers snel afkoelen en na onze wandelschoen te hebben aangetrokken gingen we op pad. Hoewel ik tijdens het omkleden een beetje aan haar borsten heb zitten friemelen en zij mij in mijn ballen had geknepen is er eigenlijk niets voorgevallen.

Na het bospad achter ons huis te zijn ingeslagen zetten wij de vaart erin liepen met een stevige wandelsnelheid richting de Belgische grens (zo is de richting van het pad nu eenmaal). Onder de bomen in het bos was het een beetje koel maar in het open veld was het nog heerlijk warm. Na ongeveer een wandeling van drie kwartier kwam een wandelaarster ons tegemoet. Toen ze dichterbij kwam herkende wij haar, het was de dame uit de bakkerswinkel. Zij moest ons al van verre hebben herkend want ze kwam breed lachend op ons toe. Ik voelde de aarzeling bij mijn vrouw. Maar er was geen mogelijkheid om te verdwijnen. Het pad liep kronkelend over vele kilometers en er waren geen zijpaden. We moesten wel doorlopen en haar ontmoeten.
Eerlijk gezegd vond ik het wel spannend. Ik was benieuwd hoe mijn vrouw hierop zou reageren en wat er zou volgen. Ik kreeg mijn zin, er zou heel wat volgen.

De dame gaf ons een hand en stelde zich voor als Jeanne. Natuurlijk noemden wij onze namen en een levendig gesprek kwam op gang. Het ging eerst over koetjes en kalfjes die overigens naast ons in de wei stonden maar werd al snel persoonlijk. Jeanne was single en woonde in een dorpje aan de grens eigenlijk niet zo ver bij ons vandaan. Omdat er naast het pad hoog gras stond en de zon nog heerlijk scheen werd besloten in het gras te gaan zitten. De verlegenheid van mijn vrouw leek wel te zijn verdwenen en ze kwebbelde lustig mee. Af en toe werd ik in het gesprek betrokken maar overwegend bepaalden de beide dames het gesprek.
Omdat ik vol in de zon zat en het warm kreeg trok ik op een bepaald moment mijn dunne trui uit. Door mannelijke onhandigheid kwam natuurlijk mijn T-shirt mee en mijn vrouw greep met beide handen mijn T-shirt om deze tegen te houden. Toen ik de trui over mijn hoofd had getrokken zag ik dat beide vrouwen mij zaten aan te kijken met geile blikken, ik had nog alleen maar mijn blote buik laten zien. De bedoeling die lag opgesloten in deze blikken was onmiskenbaar.
“Dit is een goed idee� zei Jeanne. En meteen trok zij haar truitje uit. Eronder droeg zij een strak zittend T-shirt en duidelijk was te zien dat ze geen bh droeg. Haar volle borsten en tepels priemden naar voren.
Nu wist ik dat ook mijn vrouw haar bh had uitgedaan toen we van het bezoek terug kwamen, ze had immers van die stevige borsten en kon goed zonder bh lopen zonder dat alles openneer schudde en ik was benieuwd of ze het aandurfde haar truitje uit te doen. Ik hielp haar een beetje door te vragen of zij het ook niet warm had. Ze moest blozen en zonder iets te zeggen deed ze haar truitje uit. Jammerlijk genoeg heeft ze geen strakke T-shirts maar toch waren haar dikke tepels zichtbaar. Daar zat ik dus in het gras tussen twee geile vrouwen. Alle ogen waren gericht op de tepels van beide dames. Het gesprek kwam weer opgang. Mijn gedachten dwaalden af en ik vroeg mij af of beide kutjes al nat zouden zijn. Ik luisterde niet naar het gesprek maar zag wel dat een hand van Jeanne over de tepels van mijn vrouw wreef. Mijn vrouw reageerde niet en praatte gewoon door, ook toen beide handen in haar borsten knepen. Mijn vrouw pakte mijn rechterhand en legde die op de borsten van Jeanne.
Dit was voor ons beide een nieuwe ervaring. Zachtjes kneep ik in de borsten en in de harde tepels. We moesten abrupt stoppen met onze geile zoekpartij omdat er wandelaars aankwamen over het pad. Ze maakten zoveel geluid dat wij ruimschoots de tijd hadden rechtop te gaan zitten en net te doen alsof wij van de laatste stralen van de zon genoten.
Toen de wandelaars voorbij kwamen werden wij vriendelijk gegroet, een gewoonte bij ons, en vertrokken richting de Belgische grane. Net toen wij de aangevangen posities weer wilden innemen werden wij verrast door een wolk die voor de zon schoof. Hoewel de temperatuur nog aangenaam was koelde het af. Die ene wolk werd gevolgd door een andere en in korte tijd begon de lucht dicht te trekken. Er was onweer op komst. Snel besloten wij terug te gaan. Omdat Jeanne verder naar huis moest lopen dan wij liep ze met ons mee en kon ze later met de auto naar huis worden gebracht. Lopen in het open veld of in het bos tijdens een onweer is angstaanjagend. We liepen dan ook snel door en net voordat wij ons huis bereikten barste het geweld los. Dikke koude regendruppels kletterden op ons neer. Kletsnat en door en door koud opende ik snel de deur en liet de beide dames binnen. Het water droop van ons af en op de vloer in de hal. Om het enigszins droog te houden in huis zat er niets anders op om onze kleren in de hal uit te trekken en alleen in ons ondergoed de trap op te gaan naar de badkamer. Dit kwam mij natuurlijk wel goed uit.
Beide vrouwen stonden enigszins schuchter alleen in hun onderbroek. Mijn vrouw had een string aan zodat haar prachtige billen goed zichtbaar waren. Jeanne droeg een witte tangaslip, die zo klein en bijna helemaal doorzichtig was zodat ik duidelijk kon waarnemen dat haar kutje volledig geschoren was. Door de koude regen priemden vier tepels mij tegemoet.
Gedrieën liepen wij de trap op naar de badkamer. Mijn vrouw gaf Jeanne een badhanddoek en samen gingen wij de badkamer uit zodat Jeanne kon douchen. Wij gingen in onze slaapkamer op bed zitten en ik voelde aan de borsten van mijn vrouw. Haar tepels waren hard. Met een hand schoof ik langzaam over haar venusheuvel naar haar kutje en verwonderd voelde ik dat haar kut nat was van haar geile sappen. We hoorden dat Jeanne onder de douche stond en terwijl de regen op het dak kletterde begon ik mijn vrouw te vingeren. Soepel gleed mijn vinger door haar kut en ze genoot. Mijn lul was al een tijdje dik en zij haalde hem uit mijn onderbroek en begon mij af te trekken. Na enige minuten zo te zijn bezig geweest ging ze op haar buik liggen, ik moest mijn hand natuurlijk eerst terug halen, begon ze mij te langzaam pijpen. Met een hand schoof ik over haar billen achter in haar kut. Ik kreunde van genot en aan haar bewegingen te zien vond zij het ook heerlijk. Wij gingen helemaal in elkaar op en hoewel het er enigszins op lijkt dat wij dit zo gepland hadden iets wat ik uitdrukkelijk bestrijd – stond Jeanne ineens in de deur opening.
Nu hadden wij wel vaker fantasieën gehad dat onze neukpartijen bekeken werden door anderen maar dit hadden wij niet verwacht. Toen het tot ons doordrong dat Jeanne in de deuropening stond stopten wij onmiddellijk en keken elkaar verbaast aan. “Ga nou door� zei Jeanne. Ze had den natte baddoek omgeslagen en stond verlekkerd naar ons te kijken.
Wij besloten eerst te gaan douchen. Om de spanning nog meer op te voeren lieten wij de badkamerkeur wagenwijd openstaan en gingen samen onder de douche. Jeanne kwam ook in de badkamer staan en door het mat glas van de douche cabine heeft ze goed kunnen zien hoe ik mijn vrouw en mijn vrouw mij ingezeept heeft. Ook zag ze mij op mij knielen en mijn vrouw beffen en mij vrouw mij pijpen. Af en toe hebben wij toen luid gekreund. Het moet een geil gezicht zijn geweest echt life porno.
Zoals ik zei dit was voor ons de eerste keer dat iemand ons zag tijdens onze neuk acties en we werden alsmaar geiler en geiler.
Toen wij uit de douchecabine kwamen droop het kutje van mijn vrouw van haar geile vocht. Onze handdoeken lagen op het bad en dus moesten wij geheel naakt in de badkamer staan. Mijn vrouw was volledig geschoren op een klein streepje schaamhaar na, wij noemen dat de “silk road�, en mijn schaamhaar wordt om de drie weken door mijn vrouw kort gehouden. Door al die geile handeling stonden de kutlippen van mijn vrouw open en mijn lul priemde recht vooruit. Jeanne keek goedkeurend naar ons. Na een luttele seconden zo te hebben gekeken en voordat wij onze handdoeken konden pakken, trok ze in een snelle beweging de natte handdoek van haar lijf en stond naakt voor ons.
Zoals ik al had gezien was ze geheel geschoren. Ook haar kutlippen stonden al enigszins open ze was dus behoorlijk geil. Mijn vrouw nam een handdoek en begon mij droog te wrijven. Om het ijs te breken pakte Jeanne ook een handdoek en wreef mijn vrouw droog. Eerst haar rug toen haar billen en borsten daarna gleed ze tussen haar benen. Mijn vrouw behandelde ieder deel van mijn lichaam en werd even geholpen door één hand van Jeanne.
Er werd geknepen in mijn ballen, getrokken aan mijn lul, een vinger werd in mijn kont geperst en aan mijn oor werd gesabbeld. Ik kon niet zeggen welke hand van wie was, maar lekker dat dat was.
Ik bleef niet passief, ik voelde aan kutten kneep in borsten, sabbelde aan tepels. Op een gegeven moment zat zowel mijn linker als mijn rechter wijsvinger in een natte kut.
Omdat het voor drie personen met wilde bewegingen een weinig nauw is in de badkamer gingen we naar onze slaapkamer. De regen kletterde op het dak. Het was al donker maar door de bliksem was de gehele kamer soms verlicht. We gingen naast elkaar op bed liggen. Toevallig (?) lag ik niet in het midden. Tijdens een bliksemflits zag ik dat beide vrouwen een hand in de kut van de ander had en de ander hand over de harde tepels streek. Ik besloot even te wachten en te blijven kijken. Ik deed daarom een klein schemerlampje aan. Mijn vrouw was duidelijk bezig mij op te geilen. Ze keen mij recht in mijn ogen en gleed met een vinger in en uit de natte kut van Jeanne.
Iedere beweging van mij werd geregistreerd en toen Jeanne vooroverboog om mijn vrouw te beffen leunde ze richting mij en nam mijn lul in haar mond. Hoe gevoeliger Jeanne befte hoe harder ik werd gepijpt. Omdat wij al een tijd geilwaren en ook omdat Jeanne precies wist wat ze deed kwam mijn vrouw al snel klaar. Schokkend liet ze mijn lul uit haar mond glijden. Onmiddellijk draaide Jeanne zich om en nam mijn lul in haar mond en gaf mij een pijp beurt. Toen mijn vrouw een beetje was bij gekomen begon ze zich er mee te bemoeien en gezamenlijk werd mijn lul bewerkt. Geen van beide wilden mij laten klaarkomen en dus werd ik alleen verwend.
Op een gegeven moment werd ik zo gedraaid dat ik bij de kut van Jeanne kon met mijn mond en begon ik haar te beffen. Voor mij vrouw was dit zo geil dat ze Jeanne recht op duwde en haar eigen kutje vulde met mijn lul. Wild begon ze mij te neuken. Zoals bij de meeste vrouwen komt ze slecht bij uitzondering klaar tijdens het neuken (meestal bef ik haar eerst totdat ze klaar is gekomen en daarna neuk ik haar) maar deze keer was een van die uitzonderingen. Terwijl zij over mijn lul schoof befte ik Jeanne. Bijna tegelijkertijd kwamen de beide vrouwen en ik klaar. Mijn zaad droop uit de kut van mijn vrouw en ik drukte mijn lul omhoog om zo lang mogelijk in die geile kut te kunnen blijven. Jeanne draaide van mijn gezicht af en vroeg mijn vrouw achterover te gaan zitten. Ze kon toen met haar tong bij haar kutje komen en met veel geslobber werden alle geile sappen inclusief mijn zaad dat uit de kut droop opgeruimd. Door deze schoonmaak actie werd mijn lul die eigenlijk al zachter geworden was weer geactiveerd en enige minuten nadat ik was klaargekomen had ik weer een stijve.
Dit keer was het de beurt aan Jeanne om geneukt te worden. Ze knielde voor ons op het bed en mijn vrouw begeleide mijn lul naar haar kut en stopte hen erin. Toen nam ze mijn heupen stevig vast en ramde deze naar voor en naar achter. Ik nam de woeste bewegingen over en neukte zo hard als ik kon. Mijn vrouw kroop tussen de benen van Jeanne en begon haar te beffen terwijl ik mijn lul heen en weer bewoog in haar kut. Ik voelde mijn ballen tegen het gezicht van mijn vrouw slaan. Dat was pas geil. Jeanne werd gebeft en geneukt en het duurde dan ook niet lang voordat zij voor de tweede keer klaar kwam. Omdat ik al was klaargekomen was ik nog niet zover en draaiden de dames mij op mijn rug. Ik kreeg een aftrek beurt waarna ik alles wat ik aan productie had over hun heen heb gespoten.

Wij zijn nog een tijdje in bed blijven liggen lekker overal aan voelen en knijpen. Alles plakte door de geile sappen. Na een tijdje hebben we gedrieën heerlijk gedouched.
Nadat het onweer was overgewaaid hebben wij Jeanne later die avond naar huis gebracht.

Hoewel mijn vrouw en ik geen ervaring hadden met trio-tjes en niet wisten wat ons te wachten stond heeft deze ongeplande ontmoeting ons goedgedaan. Als we alleen al praten over dit voorval worden we bloedgeil en volgt altijd een neukpartij. En Jeanne, die hebben we al een paar weken niet gezien, misschien moeten we maar eens bellen…… of brood gaan kopen.

En in de toekomst misschien wel een neukpartij waarbij mijn vrouw wordt geneukt zoals een kip op een spies, eentje van achter in haar kut en van voren pijpt zij een lul. Welke lul de mijne is hierbij een vraag die ze nog moet beantwoorden.



Aantal keer bekeken: 53188
Waardering: 8.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online