Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Op 10.000 meter onder de krant.

U leest om dit moment het verhaal Op 10.000 meter onder de krant gepost door Peter B. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Peter B
Gepost op: 2006-11-14

Verhaal:

Op 10.000 meter onder de krant
Ik moest met een clubje collega’s op reis voor een vergadering in het buitenland. We waren met z’n zessen en ik was de enige vrouw. De collega’s waren ok, maar niet meer dan dat. Eén man, van de financiële administratie, was wel mooi en vooral: leuke, onderkoelde humor. Het soort droogkloterige humor dat je inderdaad verwacht van mannen die iets hebben met cijfers of getallen: of het is helemaal niets, of hebben steeds van die grappen die je niet verwacht en die niemand anders maakt.
Deze had nog iets dat je niet verwacht.

Ik denk dat hij wel wist dat ik ‘m wel leuk vond. Hij maakte opmerkingen en ik reageerde:
‘Hoe kan ik thuis nou vertellen dat ik met jou op reis ga.’
‘Als je dat lastig vind wil ik het wel voor je doen hoor.’
‘ Vraagt ze vast of je voor de zekerheid een webcam op me wil zetten de komende dagen’.
‘ Leuk, als ze dan belt kan ik doorgeven wat jij voor haar moet doen. Ik kijk wel toe.’
‘ Ook weer jammer.’

Wachtend op Schiphol dronken we met elkaar een paar glazen wijn. Het was wel gezellig. Toen we op een gegeven moment even keken wie er eigenlijk naast wie zat in het vliegtuig, bleek dat ik naast hem zat. Of hij naar mij. Wat een toeval, zei hij, zo zachtjes dat eigenlijk alleen ik het kon horen.
Ik keek hem aan? Ja wat een toeval.
Maar wees niet bang hoor, zei hij. Ik heb de krant bij me, lees ik altijd graag onderweg. Dus zal ik je niet lastig vallen. Door steeds tegen je te praten. Dat laatste na een korte pauze.

In het vliegtuig namen we weer een glas wijn. Twee collega’s zaten voor ons, de andere twee achter ons. We praatten allemaal nog wel wat tegen elkaar maar het bleek al snel te ingewikkeld. Toen de lunch werd gebracht hadden we alleen nog aandacht voor elkaar. We kletsten wat en hij leunde een beetje naar me toe. Ik vond het niet erg.

Toen het dienblad werd weggehaald zei hij dat het nu toch echt tijd was voor de krant. Hij klapte hem uit maar zo dat de krant ook half over mij heen hing. ‘Sorry hoor, zo lastig de krant lezen in het vliegtuig’.

Net toen ik dacht dat ik de krant me eigenlijk toch wel begon te irriteren, voelde ik zijn hand tegen mijn bovenbeen.
Per ongeluk?
Nee, niet per ongeluk: al snel legde hij zijn hand vol op mijn been en kneep er zachtjes in. Hij bleef gewoon bezig met –zogenaamd toch nam ik aan- de krant lezen.
Nu bewoog hij zijn hand een beetje naar boven.
Ik had een linnenbroek aan. Zo’n broek die zo’n hand door het relief van de stof eerder meer deed voelen dan minder. De Hand vervolgde zijn tocht. Naar boven.

‘Je vindt het toch niet erg dat ik even de krant lees hé?’, vroeg je nu.
Dit was het moment om kordaat op te treden: zijn hand terug leggen en zeggen: nee hoor, de krant lezen niet.
Maar in plaats zei ik alleen maar: ‘Nee hoor, vind ik niet echt erg.’
Ik was verloren. Had me overgegeven.

De Hand lag nu bij mijn kruis en bewoog over de stof van de broek én die van mijn kanten slipje over de plek waar hij mijn clitoris vermoedde. Nou, dat zattie toch bijna in de roos! Ik bewoog heel langzaam iets naar links, en toen was het helemaal raak. Boven op haar kop! Om het helemaal af te maken deed ik ook mijn benen iets wijder. Hmmm.

Ik keek naar de passagiers aan de andere kant van het pad: geen aandacht voor ons. Pfff. De collega’s alleen maar met elkaar bezig. Ik nam niet aan op dezelfde manier als hij met mij.
De stewardess kwam langs om een flesje water te brengen. Verder alles in orde? Hij pakte met zijn vrije hand (gelukki!) het flesje aan en zei dat alles prima was. Ik knikte alleen maar, want onder die krant gingen die vingers door en ik had niet het gevoel dat dit het beste moment was om te praten.

Hij bleef zijn vingers langzaam over de stof laten glijden. Ik voelde dat ik heel nat was en die vingers door de goede plek en de stof alleszins behoorlijk werk afleverden. Ik voelde mijn lichaam een klein beetje schokken. Een teken dat het orgasme eraan kwam. Hij voelde het ook, ik wist het zeker. Toen weer een schok en toen direct daarna een orgasme. Ik kneep mijn lippen op elkaar om niet te kreunen en voelde hoe mijn ogen zich heel even sloten.
Mmmm, zei hij. Boeiende krant vandaag! Hij wilde zijn hand weghalen maar ik pakte hem en legde deze weer terug op de goede plek.
Eén orgasme is geen orgasme.
Lees maar even door!

Weer ging hij van start en nu kwam ik, zoals altijd bij de tweede keer, heel snel klaar. Een diepe zucht. Nu was de spanning er even af.
Althans bij mij.

Nu was het mijn beurt om met mijn hand onder de krant naar zijn broek te reiken, die toch tamelijk gespannen stond. Ik begon er over te wrijven maar hij zei dat dit niet ging werken.
‘Dat wordt een zooitje’, zei hij. ‘Kom maar mee.’

Ik denk dat hij in de gaten had gehouden of de WC’s vrij waren. En volgens mij had hij ook al gezien dat één deur onttrokken werd aan het blikveld van de andere passagiers –als ze daar niet stonden- en de stewardessen – als die niet net langs liepen.
Hij trok de deur open en duwde mij eerst naar binnen. Ik ging zitten op de dichte klep en begreep wel wat hier de handigste manier was om hem nu even te ‘helpen’.
Ik maakte zijn broek los en haalde zijn pik naar buiten. Ik likte even aan zijn eikel maar bemerkte al snel dat het geen tijd was voor al te veel omtrekkende bewegingen.
Hij wilde in mijn mond, en wel diep. Ik pijpte hem nu snel.
Het was niet het ideale moment en ook niet de beste plek om zaken al te lang uit te stallen. Ik voelde en hoorde dat hij ging komen. Keek heel voorzichtig een beetje om me heen, maar een andere manier om dat maar in mijn mond te laten gebeuren was er eigenlijk niet. Als ik niet wilde dat mijn haar of bloes onder de sperma zouden zitten als ik zo weer naar buiten zou lopen.
Ik zag wel het fonteintje waar ik het eventueel in kon uitspugen. Dat scheelde aanmerkelijk voor de smaak: uitspugen of doorslikken.

Toen voelde ik hoe hij zijn pik n aar binnen duwde en sneller begon te ademen. Ik was voorbereid en voelde zijn pik in mijn mond kloppen en schokken vlak voor ik de sperma proefde. Voor ik er verder over nadacht slikte ik het toch maar door. What the hell. Was de eerste keer niet en toch ook de laatste niet, hoopte ik waarachtig, en uiteindelijk was het maar een klein slokje voor veel genot. Daardoor kon ik immers zijn pik langer in mijn mond houden en nog even over zijn eikel likken en hem even laten nagenieten.
Nu was het zijn beurt om diep te zuchten.
Vlak daarna liepen we snel de deur van de wc uit, terug naar onze stoel.
Die krant heb ik nu wel uit, zei hij nog, toen hij ‘m opvouwde.

‘Wordt tijd voor een boek’
Ik vroeg me oprecht af wat hij daar nu mee bedoelde. Met het oog op de komende dagen.


Aantal keer bekeken: 7795
Waardering: 7.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online