Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Op de trein.

U leest om dit moment het verhaal Op de trein gepost door Anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Anoniem
Gepost op: 2009-6-19

Verhaal:

Op de trein
Ik heb sinds 1.5 jaar een relatie met een jongen uit Amsterdam. Zelf kom ik uit Antwerpen, dus dat betekent dat we elkaar in de weekends zien.
Dus zowat elk weekend reis ik met de trein heen en weer.
Een maand geleden heb ik iets heel erg geils meegemaakt, en ik kan het tegen niemand vertellen. Dus heb ik besloten het anoniem hier te posten.
Zondag avond neem ik de laatste trein terug naar Antwerpen. De wagon is zoals gewoonlijk behoorlijk leeg. Ik ga rechts aan het raam zitten. Schuin tegenover me bij het raam aan de andere kant zit een nette man in pak, met zijn laptop. Zelf draag ik een zomers jurkje, mijn volle bos donkere krullen hangt los over mijn schouders. De man merkt me op, en we wisselen een “goedeavond” knik uit.

Ik heb wat tijdschriften meegenomen van mijn vriend zijn collectie. Autotrader en Playboy. Ik blader het autotijdschrift door, maar ik moet toegeven niet echt mijn ding.
Dus ik begin aan het playboy tijdschrift. Ik schaam me eigenlijk een beetje, want welke vrouw neem een playboy mee de trein in? Ik kijk even op en zie dat de man in het pak me aankijkt, hij kijkt snel weg. Hij is echt een lekker ding, ik schat hem 41. Ik zie een ring om zijn vinger, getrouwd. Dus ik voel me wel veilig.

Ik kom bij het gedeelte erotische verhalen. Ik wordt hier altijd heel erg opgewonden van, niet zo handig in de trein, maar bij gebrek aan andere dingen lees ik het toch.
Ik word gewaar dat de man regelmatig naar me kijkt. Af en toe kijk ik op en glimlach terug. Het verhaal wat ik lees begint spannender te worden. Ik voel het erg warm worden tussen mijn benen. Ik sla mijn linkerbeen over mijn rechterbeen, en doe mijn hand ongemerkt tussen mijn benen zodat ik mijn kutje kan strelen.

Ik ben heel erg opgewonden en wanneerik opgewonden ben, dan gooi ik al mijn remmen los. Ik kijk op naar de man en hij kijkt niet weg, maar blijft me aankijken. Ik kijk naar zijn kruis en zie een bobbel in zijn broek. Mh blijkbaar heeft hij door wat ik aan het doen ben. Ik schuif mn benen terug van mekaar, en trek mn jurkje een klein beetje hoger, en schuif mn onderbroekje opzij, zodat hij mijn kutje kan zien.
Ik kijk naar zijn bobbel en doe teken dat ik wil zien wat er in zit.
Hij kijkt om zich heen en maakt zijn rits voorzichtig open en haalt een prachtige paal tevoorschijn.

Mmmh, ik spreid mijn benen een beetje meer, en laat hem zien hoe ik met mijn vingers over mn klitje wrijf. Af en toe laat ik twee vingers diep in me glijden. Ik fantaseer over zijn stijve pik in mijn natte kut. En kijk hoe hij zichzelf aftrekt.
Met mn andere hand speel ik met mijn tieten en knijp ik in mn tepel. Ik voel mn orgasme dichterbij komen. Om het even uit te stellen, laat ik mijn vingers alleen in en uit me kutje glijden... 3 vingers, zo zou zijn pik voelen. Hij gaat steeds sneller aan zijn pik trekken en ik zie dat hij ook dichterbij komt. Ik laat mn natte vingers terug naar mijn opgezwolle klitje glijden en beweeg ze heen en weer. Hij komt bijna klaar, mmh ik duw met mn andere hand 3 vingers in mn kutje en mmmmhhh jaaah ik zie de man zn sperma opvangen terwijl ik intens klaarkom.

Hij maakt snel zn rits dicht, klapt zijn laptop dicht met zijn schone hand. Staat op en kijkt me nog een keer aan met een hele stoute geile blik en loopt de wagon uit. 5 minuten later stap hij uit op het station. Een laatste blik en dat was het, mijn crazy ervaring, die ik nu eindelijk kwijt kan.


Aantal keer bekeken: 20637
Waardering: 7.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online