Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Op het werk..

U leest om dit moment het verhaal Op het werk. gepost door jan veer. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: jan veer
Gepost op: 2008-5-5

Verhaal:

Op het werk.
Ik had het weekeind storingsdienst,en op zondag ochtend 10:00 ging de pieper af.Ik kleede me aan en reed met de auto naar het werk.Daar aangekomen ging ik even kijken wat er aan de hand was.Het was een puinhoop alles ondergelopen en pompen uitgevallen.Dus ik kleede me om en ging aan de slag,na zo'n 3uur te hebben geploeterd deed alles het weer en ging mijn eigen douchen.Ik stond net onder de douche hoorde ik de deur open en dicht gaan,maar alles bleef stil.Nadat ik klaar was met douchen liep ik naar mijn kledingkastje en droogden mijn eigen af. toen hoorde ik wat en ben gaan kijken,maar om de hoek kwam ik Ilse tegen,ze schrok kreeg een rood hoofd en zei wat kom jij doen.Nouw Ilse dat kan ik ook aan jou vragen wat jij hier komt doen op zondag ochtend.Ilse was een mooie vrouw iedereen op het werk had het wel over Ilse.Ik kwam even naar de nieuwe kleedlokaal kijken en ik had nog werk liggen dat af moest.Maar zei ze ik wilde ook even de douche uitproberen,waarop ik zei dat mag best hoor ik heb hier nog wel een handdoek dan wacht ik wel met afsluiten tot je klaar bent.oke zei Ilse en kleede zich voor MIJN neus uit.Ik kreeg een stijve en Ilse had die stijve lul gezien maar negeerde dat door zich om te draaien en te vragen of ik haar BH wilde losmaken.Ja zei ik geen probleem,nadat haar BH los was draaide ze zich om en pakte mijn stijve lul vast.Ze zei wat heb ik hier een dikke lul die me gaat verwennen.wat zag Ilse er lekker uit met mijn hande kneede ik haar borsten en met mijn mond beet ik voorzichtig in haar tepelswaarop ze kreunde.Maar Ilse liep mijn harde lul niet los en trok er lustig op los waarna ik na een tijdje zei van stop ander kom ik.Al plagend liet ze mijn lul los waarna ik haar broek en onderbroek uit deed.Mijn mond kwam te hoogte van haar lekker ruikend kut en al plagend ik mijn tong tussen haat lipjes schoof.Ze was zo nat dat haar lippen al open stonden en met mijn tong over haar klit en met 2 vingers op en neer in haar neukgrot bewoog.Het duurde niet lang voordat ze rillend klaar kwam.Ik kwam omhoog en we tongden wat en zo nu en dan kwam mijn stijve lul tegen haar klit aan waarop ze steeds een kreun ten gehore kwam.Opeen schoof mijn dikke lul bij haar naar binnen ze was zo lekker nauw en nat.Het duurde maar even of mijn zaad kondigde zich aan om naar buiten te gaan.Ilse voelde dat ik bijna kwam ze zei kom maar ,kom maar lekker in mijn kut ik wil je geil in me voelen.En ja ik kwam met een harde kreun en een schokken lijf klaar in haar kut.Zo zei Ilse nu kunnen we samen de douche gaan uitproberen,we sopte elkaar in en verwende elkaar nog maar eens.Zo zei Ilse hierop had al een tijdje gewacht dat jij me zou neuken want ik ben helemaal hotel de botel van je Jan.Ik vroeg haar waarom heb je dat nooit gezegd dan?Dat kon ik niet anders zou iedereen dit meteen weten,nu dus niet.Oja zei ze had je nou een condoom gebruikt ,nee daar kregen we de kans toch niet voor.Maar Ilse je bent toch aan de pil hoop ik,ehh al 3 maanden niet meer vanwege jou.We zijn samen naar huis gereden en sindsdien samen een paar en jawel 9 maanden later werdt ons 1e kindje geboren.

Aantal keer bekeken: 7555
Waardering: 7.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online