Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Op visite.

U leest om dit moment het verhaal Op visite gepost door Jan de jong. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Jan de jong
Gepost op: 2009-9-30

Verhaal:

Op visite
Op visite

Het was een dag net als alle andere, werken thuis komen en eten alleen nu moest het allemaal wat sneller.
Door drukte te laat thuis dus snel eten en dan rap onder de douche we zouden immers op visite gaan bij vrienden om naar hun nieuwe huis te kijken.
Dus ik snel onder de douche daar stond mijn vrouw nog dus ik maar weer wachten, tijdens het wachten bekeek ik mijn vrouw van kop tot teen en moet zeggen ze is nog steeds net zo lekker als 20 jaar geleden, lekker strak buikje en een paar prachtige borsten, ik kon het ook niet laten om een geweldige erectie te krijgen bij het zien van haar lichaam.
Omdat zij haar, haar in stond te ze zepen zag ze mijn stijve niet langzaam liep ik haat kant op en drukte mijn erectie tegen haar buik.
En glimlach was de reactie en een langzaam spreiden zij haar benen en zetten 1 been op het bad zodat ik de ruimte kreeg om langzaam mijn stijve in haar verbazingwekend natte lippen te schuiven.
Met lange halen begon ik haar te neuken en voelde al snel de lippen va mijn vrouw samenknijpen wat er op duiden dat ze een orgasme kreeg.
Even stopte ik om het samenknijpen van haar lippen goed te voelen en begon daarna weer te neuken nu alleen sneller en dieper in haar kut.
Plotseling stapte ze van mijn stijve af en draaide haar billen naar me toe en smeekte dat ik haar in haar kont moest neuken.
Ik zette mijn op dat moment kei harde en paarse eikel tegen haar anus en drukte hem langzaam naar binnen ze kreunde en begon zelf in een lekker tempo over mijn pik te glijden tot dat hij tot aan einde in haar anus zat.
Snel voelde ik mijn ballen beginnen te jeuken en spoot het zaad diep in haar anus met dikke stralen, Jezus wat was dat lekker en intens.
Zo zij ze kan je in ieder geval met een lege zak op visite en kan je weer wat sparen voor vannacht.
Ze spoelde haar, haar uit en stapte onder de douche uit.
Douche wel een beetje snel zij ze lachend we moeten nog weg lekker stier van me.

Zogezegd zo gedaan ik snel douchen aankleden en rap in de auto op weg naar de visite.
Daaraan gekomen ik moet zeggen in een mooi huis lekker licht en ruim van opzet zat ik nog steeds met de billen van mijn vrouw in gedachten en kreeg alweer een stijve die ik mag wel zeggen lelijk in de weg zat waardoor ik erg ongemakkelijk in de bank zat.

Johan zo heet de man van de vriendin van mijn vrouw begon over een probleem wat zij hadden met hun computer en vroeg of ik daar niet even naar kon kijken, nu ik er toch was kon ik dat wel even doen kon ik ten minste even lopen en proberen om wat ruimte te krijgen voor mijn harde.

Johan liep me voor naar de computerkamer er legde het probleem uit dus ik aan de slag even later liep ik tegen het probleem aan dat ik een wachtwoord nodig had om iets op te starten, johan keek me verbaasd en zei dat hij dit ook niet wist en hij het wel even aan Patricia zou gaan vragen.

Even later hoorde Patricia naar boven komen met de vraag waar ik nu zat en zij gaf me het wachtwoord.

En zei ze lachend zit je al wat beter hier vroeg ze plotseling, verbaasd draaide ik me om een een lachende Patricia keek me aan.
Ja ik zit goed hier zei ik en probeerde mijn rode hoofd weg te draaien.
Ja je kan er maar last van hebben zei ze dan moet toch wat doen om er van af te komen of je gaat maar even lopen net als jij.
Ze had het dus gezien dat ik een stijve had en zonder blikken of blozen pakte ze me tussen mijn benen en streelde zacht over mijn kruis.
He niet doen zei ik johan en mijn vrouw zijn ook in de buurt dadelijk komen die boven.
Nee hoor zei Patricia die zijn even in de tuin aan het kijken dus die komen niet boven en ik wil ook wel eens voelen wat José onder de douche heeft gehad.
Nu had ik het helemaal niet meer die twee hadden alles doorgenomen toen Johan en ik boven waren.
Langzaam voelde ik haar handen mijn broek los maken en mijn stijve de ruimte geven die hij nu echt nodig had.
Ook ik kon me nu niet inhouden en pakte haar om haar middel en schoof mijn handen onder haar shirt, om daar aan te komen bij twee volle borsten ingepakt in een pushup BH.
Snel maakte ik het haakje van haar BH los en voelde daarna het naakte vlees in mijn handen kanonnen wat had die meid een harde tepels en een zacht kreun ontglipte haar lippen.

Patris kunnen wij dit wel doen vroeg ik nog maar kreeg de kans niet meer omdat zij haar lippen op de mijne drukte.
Volgens haar kon het dus wel dacht ik nog.
Langzaam voelde ik haar handen over mijn stijve strelen en ze fluisterde in mijn oor dat hij lekker dik en hard was.
Ook liet nu mijn handen zakken tot op haar billen en zakte verder om onder haar zomerjurkje te komen.
Langzaam gleden mijn hand weer naar boven om daar tot mijn verbazing geen slip te vinden maar een paar mooi volle natte lippen waar mijn vinger’s makkelijk tussen gleden..

Een glimlach ontstond op haar gezicht en ze klom langzaam op mijn schoot zonder enige moeite gleed mijn stijve diep in haar buik en een warm gevoel omsloot mijn kloppende lul
Langzaam begon ze op en neer te bewegen en begon intens te kreunen en te hijgen.
Ze fluisterde in mijn oor dat ze dit al jaren had willen doen en op het gebied van seks bij Johan heel wat te kort kwam.
Nou ik wilde dit wel aanvullen ook al voelde ik me schuldig naar mijn vrouw toe maar er was nu geen weg meer terug.
Ik begon haar nu wat harder te neuken en liet langzaam mijn hand naar haar anus glijden en stak zonder waarschuwing mijn vinger in haar reet een klein gilletje ontglipte haar lippen
Langzaam bewoog ik mijn vinger in haar en stak er nog een vinger bij wat wel heel makkelijk ging moet ik zeggen.
Wil jij me in mijn reet neuken fluisterde ze in mijn oor ik wil je harde pik in me voelen.
Langzaam kwam ze omhoog en verplaatsen mijn pik voor haar anus ze liet zich weer zakken en langzaam cm voor cm verdween mijn pik in haar anus die lekker strak was en een super geil gevoel stroomde door mijn aderen ik zat hier gewoon de vriendin van mijn vrouw te neuken en het schuldgevoel was echt weg nu ik wilde haar alleen nog maar vol spuiten met mijn geile zaad.
We stonden op en ik zette haar met haar handen tegen de muur en neukte haar nu zo hard ik kon in haar reet.
Ik voelde mijn zaad voor de twee keer die dag als een vulkaan uitbarsting in haar darmen spuiten en zakte bijna door mijn knieën van genot.
Uitgeput keken we elkaar aan en Patricia zei tegen me dat ze dit wel vaker wilde en gaf me een lange intense zoen.
Zullen we ons maar aankleden zei ik tegen haar voor dat we gemist worden.
Dus wij ons aankleden en als twee onschuldige kinderen naar benenden, benenden aangekomen waren mijn vrouw en Johan nog steeds in de tuin dus die hadden ons niet gemist.
He zei mijn vrouw doet alles het weer en is het probleem opgelost, ja zei ik alles is weer in orde en alles doet het weer.
Waarop Patricia riep alles is verholpen met de nadruk op Alles.

Op de weg naar huis vroeg mijn vrouw of ik het leuk had gehad en zij vertelde dat Johan en Patricia toch wel serieuze problemen hadden.
Ja ik weet het vertelde ik haar en zei dat mooi klote was.

Thuis aangekomen kropen we in bed en al snel voelde ik een paar hand tussen mijn benen verdwijnen.
Die wilde dus ook nog een keer dacht ik nog en maakte me zorgen dat ze zou merken wat ik had gedaan met haar vriendin.
O zei ze hij word al weer hard dus Patricia heeft wel wat voor me overgelaten, mijn mond viel open van verbazing die twee hadden alles gewoon gepland.

Plotseling ging de bel en wij schrokken er allebei van.
Ik pakte mijn ochtend jas en liep naar beneden en keek wie dat was tot mijn verbazing stond Patricia daar met tranen in haar ogen.
Kom binnen zei ik en riep mijn vrouw die was snel benenden en vroeg wat er aan de hand was
Patricia vertelde dat tijdens het naar bed aan johan haar voorzichtig tussen haar benen had gepakt, daar Patricia nog uit haar reet lekte was er een druppel van mijn geil op zijn hand terecht gekomen en was hij helemaal uit zijn stekker gegaan.

En nu vroeg ze of ze vannacht bij ons kon slapen.
Natuurlijk zeiden mijn vrouw en ik geen enkel probleem kom maar mee dan zal ik je kamer aanwijzen.
Nou eerst maar een stevige neut zijn mijn vrouw dus ze schonk voor ons alle drie wat in.
Mijn vrouw vertelde aan haar vriendin dat ze het had gezegd dat zij er van wist wat wij hadden gedaan, en eigenlijk op weg was om nog een keer te genieten voor ze aanbelde nou hou je niet in zei Patricia doe maar net of ik er niet ben.

Nee we wachten wel even zei ik maar nog voor ik uitgepraat was trok mijn vrouw men badjas al los en daar zond ik in vol ornaat naakt in de kamer.

Mijn vrouw zakte door haar knieën en nam mijn half stijve in haar mond waar zij hem in een record tempo tot volle oorlog sterkte maakte, Ik schoof mijn handen in haar badjas en pakte ze hard bij haar tieten.
Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat Patricia hier ook niet hellemaal koud onder bleef en die stond haar zelf stevig over haar kruis te wrijven ik tikte mijn vrouw aan en die keek ook in haar richting.

Ze stond op en drukte haar eigenhand op het kruis van haar vriendin en zei dat ze wel mee mocht doen maar dat we dan beter naar boven konden gaan.

Patricia keek een beetje verlegen naar ons en vertelde dat ze na onze neukpartij nog steeds geil was en niets liever wilde dan lang en hard geneukt te worden.

Nou dat kom goed uit zei mijn vrouw ik wil hem wel met je delen als je hem maar heel laat.
We liepen samen naar boven en mijn vrouw duwde me op bed en begon haar vriendin vol op haar mond te kussen en ontdeed haar van haar kleding zodat ik weldra tegen twee geweldig mooie vrouwen aan stond te kijken die elkaar aan het strelen waren.

Samen kwamen ze op bed zitten en pakte tegelijk mijn pik vast en begonnen er samen aan te trekken ik liet mijn handen tussen nu twee paar dijen glijden en voelde twee super natte kutjes in mijn handen.
Die twee waren echt super geil ik wist dat dit wel eens een lange nacht zou kunnen worden

Maar dit vertel ik in een vervolgverhaal










Aantal keer bekeken: 22608
Waardering: 7.84 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online