Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Op zoek naar een goede liefde.

U leest om dit moment het verhaal Op zoek naar een goede liefde gepost door Morena . Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Morena
Gepost op: 2009-1-19

Verhaal:

Op zoek naar een goede liefde
De deur ging zachtjes open. Toch had Ronald geen idee wie er binnen was gekomen. Zo donker was het in de kamer.
Hij hooptten dat het mama was. Die kon hem troosten.
Lievert?
Het was zijn moeder. Het licht van de overloop scheen op haar gezigt.
Ronald drukten zijn betraande gezicht nog dieper in het kussen.
"Lievert is het weer mis gegaan met Kim"
Ronald vloog met een ruk overeind.
En toen barsten hij los.
Mama!
Ze heeft het uitgemaakt! en waarom? Nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit heb ik haar wat misdaan.
Rustig maar lievert. Rustig maar. Het word inderdaad tijd dat je Kim achter je laat. Het is geen goede liefde voor je. Nooit nooit snikten Ronald in zijn kussen.
Hij voelden zich rotter dan ooit. Moeder begreep het en nam hem mee voor een glas melk. Ronald ging zitten. En hij keek naar buiten. Het was een stormachtige donkere avond, maar toch zag hij iets.
Een meisjes gezicht haar gezicht keek door het raam.
"mama! Kim staat te pottenkijken bij ons raam!" Echtwaar? vroeg moeder.
Ze liep gelijk naar het raam.
En inderdaad. In de stortregen stond Kim. Er was iets vreemds aan haar gezicht.
Tenminste, iets vreemds in haar blik.
"haar ogen"vluisterde Ronald geschokken.
O wat was er toch met haar blik?
Maar moeder en Ronald zagen het allebij.
In Kims ogen schitterde haat en moordlust. Het was zo angstaanjagend dat Ronald verbleekten en moeder achteruit deinsde.
En dat was de laatste keer dat Ronald Kim had gezien.
Ze hoorden van Kim haar ouders dat ze niet meer thuis was gekomen.
Ronald probeerde haar te vergeten.
Maar hij droomdde nog heel vaak over haar.
Maar dat waren nare dromen.
In die dromen zag hij steeds haar ogen, die moordlustig en angstaanjagend naar hem keken.

Aantal keer bekeken: 2290
Waardering: 6.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online