Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Opa en zijn 71 jarige grote lul.

U leest om dit moment het verhaal Opa en zijn 71 jarige grote lul gepost door T de D. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: T de D
Gepost op: 2010-7-31

Verhaal:

Opa en zijn 71 jarige grote lul
mijn ouders gingen voor 5 weken naar Egypte. ik mocht 1 week thuis blijven en dan moest ik voor 4 weken bij mijn opa die in spanje woont. na 1 week thuis blijven ging ik dus met het vliegtuig naar spanje. 's morgens om 9.00u kwam ik aan per taxi aan zijn villa die hij daar gebouwd heeft. 'Wat zouden we vandaag nog gaan doen?' vroeg hij. 'Maakt niet uit! kiest u maar!' hij dacht even na 'Wel we kunnen in het bubbelbad gaan. goed?' 'Ja Waarom niet!' Zei ik. Ik deed mijn bikini aan en hij zijn veel te kleine zwembroek. En daar zaten we dan in het bubbelbad. ‘Wil je iets drinken? Ik heb nog kriek koud staan!’ vroeg mijn opa. ‘Is goed.’ Zei ik. Hij stapte het bubbelbad uit en nam de fles kriek in een frigo te voorschijn. Dan goot hij de rode drank in 2 glazen. Over te “toog” van de coktailbar zag hij dat het water van het bubbelbad terug trok. ‘Het gaat 5 minuutjes duren voordat het terugkomt. Dat is omdat het water niet warm genoeg is zoals het ingesteld is.’ Dan kwam hij in het waterloos bad zitten en gaf mij een glas. Maar daarbij goot hij het goedje over mijn bikini en er kwamen een paar spetters op zijn zwembroek. ‘Oh nee!’ zei hij ‘Doe dat maar snel uit! Ik zal het wassen anders krijg ik je mama op mijn kop!’ Hij zag dat ik mij daarbij wat ongemakkelijk voelde en zei daarop: ‘Ik heb je vroeger toch al zoveel gezien in je blootje. Bij je oma had ik dat vroeger ook gezien hoor!’ Daarbij keek hij naar mijn borsten die al volgroeit waren. Een E – cup! Hij deed zijn broekje uit en ik mijn bikini. Een enorme lul kwam tevoorschijn. Daarna spoot hij er iets op en liet hij dat erintrekken. Daarna kwam het water er weer in. Ik kreunde even van genot! Daarna kwam hij terug bij me zitten. ‘Er is een nieuwe functie ingezet. Mijn buur heeft daar nu zijn beroep van gemaakt. Het is achter jou, dus blijf zitten. Voor ik er erg in had zat zijn lul in mijn maagdelijke kutje. Even verontwaardigd keek ik hem aan. Daar had ik niet zo veel tijd voor want hij drukte een tongzoon op mijn mondje. Dan begon hij op en neer te gaan. Ik begon te kreunen. ‘Ik wist wel dat je dat graag zou hebben. Laat iets weten als je klaar komt hé zoetje.’ Zei hij en begon me weer te kussen. Daarna pakte hij mij op en legde me op een stoel. Die hele tijd zat ik nog in hem. Zo gingen we een vol uur te keer op zijn ligstoel. Daarna nam hij me weer op en zaten we na te schokken in zijn bubbelbad. ‘Heerlijk!’ zei hij. ‘Nu heb ik nog 1 vraag: wil je dit de rest van de vakantie dat je hier bent nog doen?’ Vol overtuiging knikte ik. Spontaan begon ik hem te zoenen terwijl hij met 2 vingen m’n kutje in en uit ging. ‘Laten we ons maar best afdrogen’ besloot hij. Dat was inderdaad een goed idee en dat deden we. Samen, 1 handdoek. ‘Het was zeker voor herhaling vatbaar!’ zei ik hem toen ik hem begon af te trekken. ‘Je kan het je echt niet laten hé’ zei hij toen hij klaarkwam. Ik nam zijn stijve vast en trok hem mee naar de logeerkamer waar we over een groot bed beschikten. Daar lagen we even neer, even uit te puffen. Daarna gingen we naar het winkelcentrum verderop. ‘Elke keer dat je me zo zalig onder handen hebt genomen mag je iets uitkiezen van kleren of wat je ook wilt hebben!’ Ik ging meteen de lingerieshop binnen. Daar stonden we dan van alles uitkiezen. Ik koos een string en opa een ‘borat – onderbroek’. ‘Sexy,’ zei ik toen hij het aanhad. ‘Ik neem hem. Dan kunnen we hem straks uittesten!’ hij lachte en ik keek hem stout aan. ‘Ik had veel liever die nu al uit getest. Maar liever hetgene wat die onderbroek bedekt!’ Hij lachte en deed m’n broek uit. daarna stopte hij zijn lul in mijn kutje en zei: ‘1 keer zal ik hem in en uit doen en dan mag je wachten tot straks!’ Ik keek hem kwaad aan. Toen drukte hij nog een tong zoen op mijn mond, ging op z’n knieën zitten en likte mijn kutje. Daarna kneep hij in m’n borsten en veranderde van blije blik naar boze. ‘Ik moet mezelf onder controle houden, als ze dit zien worden we het winkelcentrum uitgezet! En geloof me, dat wil je niet!’ Ik lachte en kleedde me snel aan!
De maand ging voorbij als een trein. Het was de beste uit mijn leven! We zijn wel 1 miljoen keer klaar gekomen en zelf de miljoenste keer was nog zo zalig als de eerste! We wisselden elkaars gsm nummer en stuurden lekkere geile smsjes naar elkaar! Hij stuurde me daarna ook veel geld op en elk jaar ging ik terug om hem eens lekker te laten genieten! Nu ben ik als 36 en ik ga nog elk jaar! Ondertussen heb ik cupmaat E na een borstvergroting die m’n opa vergoedde! Je kan mij terugvinden op facebook onder de naam *** waar je me altijd kan contacteren om eens mee te gaan!


Aantal keer bekeken: 37180
Waardering: 6.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online