Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Opa of papa...?.

U leest om dit moment het verhaal Opa of papa...? gepost door Mademoiselle.. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Mademoiselle.
Gepost op: 2011-6-24

Verhaal:

Opa of papa...?
Vorige week was ik mijn oppaskindje Nathan aan het ophalen van school.
Toen ik stond te wachten bij de ingang stond er een heel schattig jochie met een klein fietsje, zeg ik zo "Aah wat leuk ben je gezellig met opa aan het fietsen?"Zegt dat jochie : "Nee dat is papa."
Dan wil je het liefst ook even door de grond zakken.

Aantal keer bekeken: 4208
Waardering: 5.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online