Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Oppassen..

U leest om dit moment het verhaal Oppassen. gepost door Ben. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Ben
Gepost op: 2010-5-22

Verhaal:

Oppassen.
Oppassen, geschreven door Ben.

Hallo, mijn naam is Ben en in dit verhaal is waar gebeurt.

Ik was toen achttien had al een paar keer verkering gehad, maar die gingen weer over.
Je kan daar moeilijk over doen, maar heeft geen zin, het klikt of het klikt niet. Daar ik dus geen vriendin had was ik meer thuis in het weekeind. Uitgaan had ik een beetje gehad en zat regelmatig thuis een boek te lezen, of luisterde naar muziek. Mijn moeder had een vriendin, Marike. Marike was drieëntwintig jaar en geschieden, ze had een dochtertje van drie jaar, Wendy. Marike was een vrolijke vrouw die hard werkte ook wel in het weekeinde. Mijn moeder had me om de kop gezeurd totdat ik toestemde om Marike te helpen met oppassen. Stiekem was ik al een tijd verliefd op Marike. Maar ik durfde het haar niet te laten merken. Ik vermoede dat ze niks in me zag en ik dan teleur gesteld zou zijn. Ik had al besloten het bij vriendschap te houden.
Marike was een mooie vrouw, en prettig om mee samen te zijn. En ik mocht de kleine Wendy graag, ik wilde geen risico nemen en alles verspelen.

Het was voorjaar en deze vrijdag avond ging ik weer oppassen op de kleine Wendy van Marike. Als ik daar kwam, lag ze meestal al in bed, en had ik niet veel te doen. Ik keek dan televisie of las een boek dat ik had meegenomen. Als Wendy wakker werd dan speelden we een beetje, en bracht ik haar weer naar bed. Wendy sliep meestal in een keer door tot de volgende morgen. Ik bond een tas met de dingen die ik nodig had voor de nacht. Daarna ging ik op weg, naar de andere kant van de stad. Een klein half uur fietsen en ik genoot er meestal van. Het weer was niet slecht al hingen er aan de horizon dikke grijze wolken. Ik trapte flink door tegen de westen wind in. Halve wegen brak de hemel open en stortte het water over me heen. Ik keek snel naar een schuilplaats, maar was al te laat. Helemaal doorweekt fietste ik dan maar door. Zelfs mijn onderbroek was door nat, inwendig vloekend stond ik op de trappers. Eindelijk belde ik aan bij Marike. Ze deed de deur open en zei, “Oh Ben je bent helemaal doorweekt.” Alsof ik dat nog niet wist. Snel liet ze me naar binnen de gang in. Hier bleef ik staan en druppelde op de stenen vloer. Marike zei, “Trek alles maar uit ik pak handdoeken.’ En ze vertrok snel naar boven.

Even later stond ik in mijn onderbroek te rillen van de kou. Marike droogde me af met handdoeken en zei, “Het spijt me Ben ik ben je vergeten te bellen. Heb geen werk vandaag en Wendy is bij haar opa en oma.” Droog zei ik, “Dat geeft niet, ik had toch niets beters te doen.”
Zelf droogde ik mijn benen en Marike deed mijn rug even later zei ze, “Doe die onderbroek ook uit die is ook helemaal nat. “ Ze hield een handdoek om me heen en onhandig stroopte ik mijn natte onderbroek uit. Ze gaf me de handdoek en greep snel een badjas. Die trok ik aan en ze nam me mee naar de woonkamer. Marike wees naar de bank, “Ga maar zitten ik haal even een deken.” En ze was weer weg, de televisie had ze aanstaan en ik keek even. Marike kwam met een deken snel terug lopen, en nu zag ik pas dat ze zelf ook in een badjas liep. Als een volleerd moeder stopte ze me onder de deken en vroeg, “Wil je warme chocomelk ?” Ik knikte en zat nog te klapper tanden van de kou. Marike zette een pan met melk op het gas en haalde mijn tas uit de gang, keek er in, “Gat alles hierin is ook nat, sorry Ben.” Ze keek even naar me en zei, “Nou blijf maar slapen dan kunnen je kleren drogen. Ze zou toch al slapen niet dan ?” Ik zei, “Dat is prima. Ik weet de weg inmiddels.” Marike zette een warme mok chocolade melk voor me neer en verdween weer om mijn kleren op te hangen.






Na een kwartier kwam ze terug en ging met een mok chocomelk naast me zitten.
Nog steeds had ik het koud en zat te rillen, ze voelde aan mijn been, “Je bent nog steeds koud, wacht ik warm je wel op.” Ze kroop bij me onder de deken en ging met haar rug tegen mijn zij aan zitten. “Zo nu zul je het wel snel warm krijgen.” Samen keken we naar de televisie, er was niets op en ze zette hem op MTV met het geluid zacht. Ze draaide haarzelf een kwartslag om en leunde tegen me aan. Haar hoofd op mijn schouder en zacht zei ze, “Dit is best romantisch zo Ben.” Ik begon het nu inderdaad warm te krijgen, die mooie Marike lag hier tegen me aan en vond het romantisch. Mijn penis was het hier helemaal mee eens en begon overeind te komen.
Ik wilde alleen onze vriendschap niet op het spel zetten door misbruikt te maken van de situatie.
Even later zei Marike, “Draai eens een kwartslag en ga met je rug tegen de armleuning zitten.”
Ze gaf me de ruimte en even later ging ze tussen mijn benen zitten en ging met haar rug tegen mijn borst zetten. Nu was mijn penis al stijf en stond plotseling tegen haar bilnaad. Ik kreeg het nu heel warm. Marike zei een poosje niets, en we keken weer naar de televisie.

Toen zette ze hem uit en zei zacht, “Volgens mij ben je nu weer heel warm. En wat daar tegen mijn kont staat is loei heet.” Maar ze bleef stil zitten en legde haar hoofd op tegen schouder. En keek naar me. Nu vermoede ik dat ze wat wilde en ik werd moediger. Mijn armen gingen om haar heen en ik keek haar aan. Langzaam verdween mijn hand onder haar badjas en ik voelde haar naakte huid. Ze glimlachte naar me en sloot haar ogen. Langzaam gleed mijn hand over haar buik naar beneden. Over haar venusheuvel verder naar beneden. Marike deed haar benen iets van elkaar, toen wist ik dat ik door mocht gaan. Mijn hand bereikte haar vagina, langzaam speelde ik met mijn vingers met haar schaamlippen. Teder streelde ik tussen haar lippen, mijn vingers gleden op en neer. Marike verluisterde in mijn oor, “Dat voelt lekker Ben, ga door.” Met heen hand pakte ze mijn hoofd en zoende mijn hals. Mijn vingers vonden haar clitoris, mijn aanraking daar deed haar even schokken. Langzaam draaide mijn wijsvinger rond en over haar clitoris. Marike hield op met zoenen en lag vlak naast mijn oor zwaarder te ademen. Ze spoorde me aan, “Ga door Ben iets sneller nu.” Ik deed wat ze vroeg en ze kromde haar rug. Even liet ik mijn vinger over de hele lengte van haar vagina glijden, diep tussen haar schaamlippen. Ze was nu helemaal nat, snel ging ik terug naar haar clitoris en bleef die bewerken. Minuten duurde het en Marike bewoog steeds meer, toen zoende ze me wild mijn hals. Ik hoorde haar adem door haar neus gaan, zwaar nu ademde ze nu. Toen plotseling verkrampte ze een paar keer. Zoog zich vast aan mijn hals en kreunde een keer lang. Gelijk daarna had ze een orgasme en zakte op me neer.
Ik bleef rustig zitten en ze lag uitgeteld op me. Zachte verluisterde ze, “Ben dat was zalig, dank je lieverd.” Ik zoende haar op haar mond en zei, “Hier heb ik al een poosje op gewacht.” Toen bekende ze me, “Dat hoopte ik al, daarom ben ik thuis gebleven en is Wendy bij haar opa en oma. De regen bracht ons bij elkaar.” Lang lag ik zo met haar op me, we zoenden en vrijden.
Toen ging ze zitten en keek me aan, “Kom Ben we gaan mijn bed eens opzoeken. Ik wil nog meer genieten samen met jouw.” We stonden op sloten alles af en gingen naar haar slaapkamer.
Toen ik de slaapkamer binnen stapte ving ze me op. Ze kwam tegen me aan staan en hield haar armen om mijn middel. Ze keek me aan en zei, “Ben word niet kwaad of boos. Maar ik ben al maanden verliefd op je.”
Overdonderd stond ik haar aan te staren, mijn gedachten flitsten terug naar al die mooie herinneringen aan haar en Wendy. Mijn hart ging sneller kloppen en ik voelde me gelukkig.
Marike werd onzeker van mijn stilte en wilde me los laten. Ik merkte dit en zei zacht, “Niet loslaten, ik ben ook al een tijd verliefd op je.” Ze kwam gelijk weer tot rust en nam me mee naar haar bed. Hier liet ze haar badjas van haar schouders glijden en mijn adem stokte. Ze was beeldschoon, haar lichaam was perfect, nog beter dan ik haar in mijn dromen had voorgesteld.
Ze was een meter vijfenzestig, had lang zwart licht golvend haar. Brede schouders die naar beneden toe in een smalle taille overliepen. Daarna liep het met een mooie ronde boog over haar brede heupen naar haar boven benen. Haar benen stonden iets meer van elkaar, dan bij de meeste vrouwen, hierdoor werd mijn aandacht extra getrokken naar haar vagina. Haar billen waren mooi rond en strak. Niet hing er zomaar wat aan haar. Ze was een plaatje, de natuur had zich van haar beste kant laten zien bij haar. Even liet ze mij haar bewonderen en toen vroeg ze, “Ben ik mooi genoeg Ben ?” Ik verluisterde, “Adembenemend mooi ben je. Ik kan uren zo naar je kijken.”
Ze lachte, “Dat is lief, maar ik wil ook wat actie.” Ze trok mijn badjas uit en bekeek me eens goed. Ze maakte een grapje, ze boog iets achterover en hief een hand op, schudde die, daarbij vloot ze zoals een bouwvakker dat zou doen bij het zien van een mooie meid. Daarna vroeg ze me te gaan liggen en ze kwam op haar knieën naast me zitten. Pakte net een hand mijn stijve penis vast en sloot haar lippen erom heen. Een paar minuten zoog ze heerlijk aan mijn penis.
Toen kroop ze over me heen en bracht mijn penis in haar vagina. Ze begon me heerlijk te neuken. Na een paar minuten kwam ik heerlijk klaar in haar. Ze bleef door gaan en keek me strak aan. Ik bracht mijn hand tussen haar benen en zocht haar clitoris. Terwijl ze door neukte vingerde ik haar, ze begon al snel te hijgen en had haar tweede orgasme. Ze viel naast me neer en zei, “Ben dit was lekker, wil je bij me blijven tot zondag ?” Ik trok de dekens over ons heen en kroop dicht tegen haar aan, zoende haar teder en zei, “Wat stel jij rare vragen, natuurlijk wil ik blijven. En als het aan mij licht, voor altijd.” Marike ging op me liggen en keek me aan, “Zolang je maar wilt mag je blijven. Ik hou van je Ben. Maar laten we niets overhaast doen. Die fout maakte ik al een keer.” Ik begreep wat ze bedoelde en zei, “En die fout maak je maar een keer. Ik zal je niet teleur stellen. Rustig aan en we zien dan wel.” Ze ging op me liggen en ik voelde een traan op mijn schouder vallen. Ik zoende teder haar wang en zei niets meer. Zo vielen we in slaap, en ik had nooit gedacht dat dit kon.

Dat weekeind bleef ik bij Marike, en die zondag zag ik Wendy even. Vanaf toen sliep ik ieder weekeind bij Marike en Wendy. Na een jaar kocht ik stiekem trouw ringen, en overdonderde haar. Maar Marike had heel snel ja gezegd. En dit keer maakte ze geen fout. Nu twintig jaar later zijn we nog getrouwd. Hebben samen twee kinderen gekregen, een meisje en een jongen. Wendy ziet me nu als haar echte vader ook al weet ze dat ik het niet echt ben.


Aantal keer bekeken: 25766
Waardering: 7.79 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online