Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Opwinding en begeerte in het museum.

U leest om dit moment het verhaal Opwinding en begeerte in het museum gepost door Pieta Derksen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Pieta Derksen
Gepost op: 2008-11-4

Verhaal:

Opwinding en begeerte in het museum
Het was zaterdagochtend en het was anders dan anders. Waarom wist ik niet, maar ik voelde vlinders in mijn buik, terwijl ik heel saai naar een museum rondleiding ging in Amsterdam. Ik had er naar uit gekeken, een hele bijzondere expositie en had me goed verdiept in de schilder en voorbereid. Ik besteedde geen aandacht meer aan die vlinders en maakte me mooi op, deed een roserood rokje aan dat luchtig om me heen paste en daarboven een witte bloes. Ik moest me haasten voor de trein en net op tijd stapte ik in. Geen passagiers en ik was de enige. Bij het volgende station stapte een stel van achter in de twintig in en ging een paar stoelen verderop zitten. Ik kon ze niet zien, maar ze hadden lol en daagde elkaar uit. Toen het stil werd keek ik op en hoorde ze elkaar kusjes geven. Het wond me heerlijk op en kreeg weer het gevoel van vlinders. Het was lang geleden dat ik dit gevoel had en was het eigenlijk vergeten. Wat jammer dat ik ze niet kon zien totdat ik in de spiegeling van de deur iets van hen zag. Zag ik het goed? Ik dacht blote billen te zien met een mannenhand erop. Ik voelde het bloed bij mezelf sneller gaan stromen en keek beschaamd vlug weer in m’n krant. Ik kon het niet laten om te luisteren en m’n oren wijd open te zetten en keek opnieuw in de spiegeling van de deur. Ik boog stilletjes voorover en keek net even om de hoek. Ja, prachtige blote billen en een mannenhand erop. Zag ik het goed? Zijn middelvinger tussen haar benen bewoog ritmisch heen en weer en ik werd verschrikkelijk geil. Foei, Sylvia dat mag toch niet, hou je in, maar iets was los gekomen in me. De trein remde af en ze stond op. Bij het opstaan boog ze voorover en ik zag haar blote billen en haar heerlijke schat. Het wond me zo op en dat verwarde me en gaf dat gevoel wat ik al een lange tijd kwijt was. De reis ging verder en ik wist waar mijn vlinder gevoel die ochtend vandaan kwam.

Ik liep over straat richting museum. Het leek wel of iedere man naar me keek of lag het aan mezelf. Uitdagend wiegde ik af en toe met m’n billen, maar stopte snel, want dat was toch niets voor mij, zo was ik niet. Ik was een nette vrouw, goed gekleed en heel gewetensvol. In het museum begon de rondleiding, een behoorlijk gezelschap van ongeveer 20 mannen en vrouwen. Ik keek een van de mannen per ongeluk in de ogen en even later glimlachte een andere man me lief toe. Dat gebeurde ook nog met 2 andere mannen, wat was er aan de hand? Het deed me lichtjes gloeien met als gevolg dat ik geen man meer aan durfde te kijken. Er was iets gebeurd met mij in de trein, waardoor ik een andere uitstraling had dan gebruikelijk. Bij het eerste schilderij fluisterde een mannenstem in mijn oren, niet achterom kijken en drukte een briefje in mijn handen. Daarop stond: dit wordt een onvergetelijke dag. Eerst was ik verontwaardigd, hoe durft een vreemde mij zoiets te zeggen, wat een onbeschaamd iemand, maar wie was het? Al bij het 2e schilderij begonnen weer de vlinders op te spelen. Ik vond het spannend, wie was het die dat deed? Bij de volgende passen merkte ik dat ik meer bewoog met mijn billen dan anders en het voelde heerlijk. Maar verfoeide het tegelijkertijd. Bij een schilderij met naakte dames weer die stem, niet achterom kijken zei hij en ik voelde een mannenlichaam dicht tegen me aan. Het wond me verschrikkelijk op, niet kijken, nee, ook ik wil niet kijken. Ik wil niet weten wie het is.

Het volgende schilderij en weer een briefje, ga naar de zaal hiernaast, ga met je rug voor de stoel staan en niet kijken naar mij. Ondertussen was ik behoorlijk nat geworden en miste ik alle teksten van de rondleiding, waar ik uiteindelijk voor was gekomen. Ik zweefde heerlijk op mijn dromen. Durfde ik het, wat is hij van plan? Ja, ik besloot het erop te wagen en ging naar de zaal ernaast, er stond een stoel in het midden en ging er voor staan. Er kwam iemand binnen en ging op de stoel zitten. Hij zei niets. Toen viel mijn oog op het schilderij aan de wand en daar recht tegenover mij………en ….met een schok drong het tot me door……. Precies de setting zoals we daar zelf waren. Een schilderij met een stoel in een zaal, daarop een man met de handen over de leuning en daarvoor stond een vrouw. Maar ……….de man masseerde haar billen met zijn handen onder haar rokje. Een schok ging door mijn lichaam en werd zo verschrikkelijk warm en geil en voelde me heel gewillig worden. Tegelijkertijd bedacht ik me dat dit toch niet kon en mijn geest vond het maar niets, zal ik weglopen? Wat een vuile viezerik zeg, ja, ik moet echt weggaan dacht ik. Maar ik deed niets en bleef gewoon stil staan. Voordat ik in beweging kwam voelde ik zijn heerlijke warme handen onder mijn rokje en vond het heerlijk, ik genoot. Ja, ga door heerlijke stoute viespeuk, nee, ga weg, nee, ik ga weg, maar bleef gewoon staan en genoot. Heerlijk zoals hij me masseerde, mijn geest verzette zich nog zwakjes maar het genot overheerste. Ik genoot zo verschrikkelijk, hij probeerde met zijn hand tussen mijn benen te gaan over mijn slipje, ik spreidde mijn benen gewillig en hij zocht mijn roosje op. Hij moest toch voelen dat ik drijfnat was. Veel te snel vertrok hij en zal ik even kijken, nee niet doen, ik wil het spannend houden.

Even later sloot ik ook weer aan bij de groep. Wie zou het zijn geweest? Ik was helemaal los van de rondleiding en nog volledig in de zevende hemel met mijn hoofd en lichaam. ZO heerlijk die handjes. Weer een schilderij met naakte dames in een wat gedimde ruimte, dicht achter me een heerlijk ruikend mannenlichaam. Hij fluisterde, zie het tafereeltje rechts op het doek. Ik zocht met mijn ogen en zag rechts op het doek een vrouw met vlak daarachter een man, die iets fluisterde in haar oor en zichtbaar genoot. Ook zij keek heel voldaan. Ik nam het goed in me op en toen zag ik wat hij bedoelde. De vrouw had haar handen achter haar lichaam. Mijn geest verzette zich weer, hier in deze ruimte? Maar mijn handen gingen al naar achteren op mijn billen met de handpalmen open naar achteren. De man kwam dichter tegen me aan staan en ja, zijn heerlijke stijve penis voelde ik in mijn handen komen. Hij liet zijn jas zakken zodat niemand het kon zien. Wat is deze man intelligent en geil. Tussen mijn benen was het heel dik geworden en drijfnat. Het liefste wilde ik dat hij me hier ter plekke ontzettend ging neuken, maar dat ging niet. Ik trok zijn velletje steeds ver naar achteren en masseerde zijn penis en ballen. Ik wreef over zijn harde ronde eikel en voelde het voorvocht stromen. Ik zorgde dat het goed op mijn handen kwam. Ik was bloedgeil en de lust gierde door mijn lichaam Ik moest weer veel te snel ophouden en weer doorlopen met de groep. Ik hield het niet meer. Wie was het?

Briefje: volgende ruimte hiernaast, bukken en je rokje omhoog. Ik kon niet wachten en zorgde dat ik zo snel mogelijk daar was. Ik was allang een ontoelaatbare grens overschreden en hoorde hem zeggen; Ik ben er. Ik bukte, deed mijn rokje omhoog en hoopte dat hij snel bij me was. Zijn handen gingen weer over mijn billen, mijn slipje in op zoek naar mijn schat. Oooh wat heerlijk en zachtjes kreunde ik. Hij vingerde me heerlijk en het liefste bleef ik hier de rest van de middag met hem. Mijn lichaam schreeuwde om meer, maar hij liep weer weg en liet me vol van begeerte achter. Ik wilde stout worden en trok mijn slipje helmaal uit voordat ik weer aansloot bij de groep. Een man keek mij aan en glimlachte vriendelijk, zou hij het zijn?

Tijdens het volgende verhaal stond ik zogenaamd heel geïnteresseerd te luisteren met mijn hand voor mijn mond en neus, maar in werkelijkheid rook ik heerlijk de geuren van zijn mannelijke lichaamsdeel, heerlijk en snoof het diep naar binnen. Een mannenstem in mijn oor. Geef mij je slipje. Hoe kan dat nou, hoe kan hij dit weten? Maar, gedwee deed ik mijn hand met slipje naar achteren en hij pakte hem. Ik hoorde hem doen alsof hij zijn neus snoot, maar hoorde hem ook ruiken aan mijn slipje en werd alsmaar wilder en geiler. Hier links aan het eind van de gang de kamer links bij de tafel, zei hij. De groep liep verder en ik volgde zijn aanwijzingen. Even later kwam hij weer achter mij staan. Het doek links in de hoek. Opnieuw sidderde mijn lichaam van genot. Een vrouw met haar benen wijd en een man onder haar benen doorgeschoven met zijn penis uit zijn broek. De vrouw had haar rechterschoen uit en masseerde zijn penis met haar voet. Wat een vreselijk geil moment. Zal ik …….. Ik deed mijn rechter schoen langzaam uit en ook mijn sokje. Hij kroop tussen mijn benen door met zijn benen naar voren en ja, daar kwam zijn naakte penis uit zijn broek onder me door en hij begon mij heerlijk onder m’n rok te verwennen. Wat een heerlijk tongetje, wat een mysterieuze man, hoe geil en lekker. Ga door schat, ooo wat ben jij lekker geil en ik draaide met mijn kontje om zijn tongetje diep van binnen zo goed mogelijk te voelen. Ondertussen masseerde ik zijn penis met mijn rechtervoet. Waaaaauw, wat een dag, wat een genot.
Hij trok zich terug en ging weer naar de groep, even later sloot ik weer zo onopvallend mogelijk aan.

We kwamen een donkere kamer in en ging express wat achterin staan, ik had toch al niets gehoord over welk schilderij dan ook en hoopte dat ook hier weer iets spannends zou gebeuren. Het duurde gelukkig niet lang. Ik voelde dat mijn rokje opgetild werd en een harde stijve penis drukte tegen mijn kontje. Oooh schat neuk me dan, dacht ik, het kan me niet meer schelen of iemand het merkt, pak me alsjeblieft, hier en ongenadig. Ik boog wat en inderdaad hij stak hem erin. Hier midden tussen de groep, het was gelukkig donker, maar ik was zo geil, zo de weg kwijt. Zo overdonderend gewillig. Pak me, neuk me, oooh wat een genot en hoe spannend hier in het museum. De groep ging verder, maar ik hield hem vast. De deur sloot en vroeg hem me nu ongenadig plat te neuken, ik ben zo geil van jou, zo gewillig, pak alles vast wat je kan pakken en neuk me. Hier m’n kutje, m’n borsten, m’n billen en doe alles wat je wil. We genoten, kreunden en kraaiden van genot en plezier. Ik weet niet meer hoe lang het duurde. Maar zonder het te beseffen stond ik even later bij de uitgang afscheid te nemen van iedereen. Ik wist nog steeds niet wie het was.
Terwijl ik wegliep hoorde ik achter me: Niet kijken en kreeg een briefje in mijn hand gedrukt.
Nee, ik wilde ook niet kijken, ik wilde het mysterieus houden, mijn heerlijke vriend moest een raadsel blijven. Later, in de trein las ik het. Volgend jaar hangt ons schilderij er ook, kom je weer?


Aantal keer bekeken: 12229
Waardering: 7.26 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online