Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Oude vriendschap.

U leest om dit moment het verhaal Oude vriendschap gepost door Johan. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Johan
Gepost op: 2010-6-9

Verhaal:

Oude vriendschap
In mijn late tienerjaren maakte ik deel uit van een hechte vrienden groep. We deden veel samen, zoals uitgaan, op vakantie gaan etc. Dit ging door tot dat we allemaal een vaste relatie kregen en viel het vriendengroepje uit elkaar en zagen we elkaar af en toe. In deze vrienden groep zaten 2 zusjes. De oudste van de 2, Linda zag er altijd erg lekker uit. Ze droeg altijd uitdagende kleding en liep vaak topless op het strand en ook tijdens de vele feestjes die we meemaakten daagde ze mij regelmatig uit. Maar van sex is het toen niet gekomen. We hebben elkaar wel een paar keer ´per ongeluk´naakt gezien en dat wond mij maar ook haar enorm op maar we hielden ons altijd in om de vriendschap tussen de groep niet in gevaar te brengen.
Linda kreeg een vriendje waar ze mee ging samen wonen en uiteindelijk ook een kindje mee kreeg. En ook ik trouwde en kreeg kinderen. Ondanks alles bleven we contact houden.
2 jaar geleden strandde de relatie van Linda en ze zocht direct contact met mij, haar oude vriend. Mijn vrouw was gelukkig niet jaloers want ze kwam heel vaak bij ons slapen. Vooral als mijn vrouw en ik oppas nodig hadden kwam ze langs. Op een zomerse zondagmorgen om 06:30 werd ik wakker van een telefoonringtone die ik niet kende en dacht metteen aan de telefoon van Linda die ik in de huiskamer had zien liggen voor dat mijn vrouw en ik na een stap avondje naar bed gingen. Ik stapte uit bed, naakt, en liep snel naar de huiskamer om de telefoon uit te zetten voordat mijn kinderen er wakker van werden. Toen ik weer terug liep naar de gang stond Linda op de trap, ze was wakker geworden van haar telefoon die ze vergeten was in de huiskamer en verontschuldigde zich ervoor. Daar stond ik dan, in m´n naakie tegenover een mooie slanke Linda van 35 jaar, gekleed in een geil stringetje en een strak doorschijnend t-shirtje. We keken elkaar verlekkerd aan, ik liet mijn blik op haar borsten, lekkere buik en haar geschoren lipjes die door het stof van lekkere strakke slipje heen priemden vallen terwijl zij mijn langszaam stijver wordende erectie bewonderde. Ik opende de deur van het toilet en stapte naar binnen. Ze bleef glimlachend op de trap staan en ik wenkte haar, maar ze durfde niet vanwege mijn vrouw die lag te slapen. Ik sloot begripvol de wc deur en maakte mijn wc bezoek af en zorgde dat mijn erectie verdween en stapte enigzins opgelucht naast mijn vrouw het bed in.
2 weken later belde ze mij op, ik was onderweg naar de sportvereniging en merkte dat ze erg verdrietig was. Ze had een man leren kennen en was daar erg verliefd op geworden maar hij niet op haar en heeft haar gedumpt na de eerste neukbeurt... Ik vroeg of ze behoefte had aan mijn gezelschap maar ze vertelde er niet al te best uit te zien door het huilen en vroeg of ik dat niet erg vond. Ik vertelde dat het best mee zou vallen en ik kwam om haar te troosten, 10 minuten later stond ik bij haar voor de deur. Ze had me niet zo snel verwacht dus trok ze nog even een badjas aan voor dat ze de deur open deed en viel me metteen in de armen. Ik sloot de deur achter mij terwijl ik haar vast hield en kuste haar ogen droog. Ik tilde haar op en liep naar de huiskamer en plofte op de bank met haar op mijn schoot. Ik streelde haar en merkte dat ze dit aangenaam vond. Ze huilde niet meer en genoot zichtbaar van mijn strelende vingers. Haar badjas schoof een beetje open omdat de riem eromheen ontbrak en ik zag dat ze naakt was. Ik voelde een geweldig warm en geil gevoel over mij heen komen en ik merkte dat ook zij opgewonden raakte. Ik streelde haar borsten zonder haar stijf geworden tepels aan te raken, de badjas ging steeds een beetje verder open maar ik liet bewust haar kutje bedekt om de opwinding te vergroten. Na een kwartier zo te hebben gezeten bood ze mij wat te drinken aan en liep zonder haar badjas dicht te doen naar de keuken en weer terug met 2 blikjes koude cola light. Mijn inmiddels keiharde erectie knalde door mijn jogging broek heen. Na een paar flinke slokken genomen te hebben vroeg ze of ik haar nek en schouders wilde masseren omdat ze door de spanning spierpijn had gekregen ik stemde in en ze haalde massageolie uit de badkamer en liep nog met een ruimer geopende badjas weer terug naar mijn schoot. Ze deed de badjas helemaal uit en ging naakt op mijn schoot zitten. Trillend van opwinding masseerde ik haar schouder en nek. Ik kan dit erg goed omdat ik dit vaak bij mijn vrouw doe die hier ook opgewonden van raakt, zo ook Linda. Ze liet haar hoofd achterover op mijn rechter schouder vallen en ik liet mijn geoliede handen over haar voorgevel glijden. Ik kneede haar borsten en liet mijn rechter hand langzaam naar beneden glijden. Ze opende haar benen en liet mijn rechter wijsvinger en middelvinger over haar schaambeen gaan. Ze spreide nu haar benen wijd open en zaakte onderuit met haar hoofd nog steeds in mijn rechter schouder. Ze likte aan mijn oorlel en beet er zachtjes in. Dit maakte mij zo enorm geil en ik liet mijn hand over haar kletsnatte kutje glijden, ze zakte nog iets verder en mijn vingers konden niet anders dan in haar kutje glijden van een luid kreunende Linda die van opwinding spontaan klaar kwam en mij een kletsnatte jogging broek bezorgde. Ze liet haar handen mijn jogging broek in gaan en ze schoof het in een ruk van mijn lijf af. Mijn keiharde lul stond nu pal voor haar mond. Ze likte eraan en nam ´m in een keer in haar mond. Ze bleef onafgebroken zuigen terwijl ze met haar linker hand mijn lul aftrok en met haar rechterhand met ballen streelde. Ik kon het niet meer in houden. Luidkeels kwam ik klaar in haar mond. Ze bleef zuigen en zoog alles uit mijn lul. Toen ze klaar was slikte ze alles door en bedankte mij met een heerlijke tongzoen. Ik vroeg of ik haar douche mocht gebruiken en douchte mij, stopte mijn jogging in de tas en trok mijn spijkerbroek aan. Na een kopje koffie vroeg ik haar of het nu wat beter ging en Linda antwoordde met een hele zachte stem dat ze het heel fijn vond dat ze zo´n goede vriend als mij had. Deze waargebeurde actie is nu anderhalf jaar geleden en Linda heeft inmiddels een heel aardig nieuw vriendje waarmee zo een huis gekocht heeft, maar we spreken elkaar iedere week en als we oppas nodig hebben komt ze nog steeds slapen...

Aantal keer bekeken: 15235
Waardering: 7.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online