Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Oudjaarsavond.

U leest om dit moment het verhaal Oudjaarsavond gepost door Manouk Eendorn. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Manouk Eendorn
Gepost op: 2009-1-27

Verhaal:

Oudjaarsavond
Het was inmiddels al 5 minuten na 12. We toosten allemaal op het nieuwe jaar. Ik keek naar Steve, die me geil aan stond te kijken. Hij was degene die ik altijd al wilde, maar nooit kon krijgen, omdat ik verhuisd was op de middelbare school. Maar nu ben ik terug, en laat ik deze kans niet verpesten.

Hij kwam naar me toe en vroeg me om te komen zitten. Na 5 minuten waren we al aan het zoenen. Hij ging met zijn hand naar mijn slipje toe, en ging al flink beginnen daar beneden. 'Niet hier' fluister ik. 'Ik weet wel een plek.'

We gingen naar boven en ik deed de deur op slot. Hij begon me hevig te zoenen. Hij maseerde mijn borsten. Ik liet me goed verwennen. Hij ging van boven naar onder. Hij stak twee vingers in mijn gaatje en ging flink heen en weer. Dit, waar ik al die jaren van gefantaseerd had, kwam uit. 'Lik me! Lik me!' kreunde ik. Hij likte mijn hele kutsap weg, zo lekker was het. Na een tijdje had ik wel zin om hem te verwennen. We gingen hevig door en ik rukte hem af. Net als hem begon ik bij zijn mond en ging ik tot zijn penis. Ik zoog aan zijn balzakken. Ik kon merken dat hij liep te genieten. 'Aaaah, doorgaan, Cheryl.'

Toen kwam die op me zitten, en stak zijn penis in mijn vagina. Daar ging die, en duwen dat hij kan. 'I.. Ik.. Ko..m.. klaaaar!' gilde ik.
We gingen maar door. Alle standjes uitgeprobeerd. Van achter, van voren.

Dit was de lekkerste sekservaring die ik ooit gehad heb. Waargebeurd.

Aantal keer bekeken: 6859
Waardering: 3.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online