Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Oudtante wilde meer....

U leest om dit moment het verhaal Oudtante wilde meer... gepost door oudliefhebber. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: oudliefhebber
Gepost op: 2006-12-17

Verhaal:

Oudtante wilde meer...
OUDTANTE WILDE MEER.

De zus van mijn oma was een typische oma. Inmiddels 78 jaar oud, duifgrijs krullend kort haar, dik en wat me altijd al had aangetrokken een paar enorme borsten. Die in haar jonge jaren trots en fier vooruitstaken.

Helaas was mijn oudtante, Tinrie, de laatste jaren iets minder ter been. Maar ondanks alle tegenslagen sloeg ze zich als alleenstaande vrouw, er dapper doorheen.

Ik zag mijn oudtante hoogstens 2 keer per jaar. Ze was nu een middag op bezoek, om te zien of ik via internet een oude bekende van haar kon terugvinden.

Tijdens het opzoeken op mijn PC stond ze achter me. En ik moest me al vergissen maar drukte ze nou opzettelijk hard met haar enorme borsten in mijn rug? terwijl ze achter me stond mee te kijken op het scherm.

Om "per ongeluk" uit te sluiten bewoog ik ietsje naar achteren om te zien of ze terugweek. Maar niets was minder waar! Ze drukte nog steviger haar volle borsten tegen me aan.

Mijn relatie was inmiddels een half jaar geleden beeindigd dus het was best opwindend. En net als bijna iedere man, had ik wel eens over sex een fantasie met een vrouw die 40 jaar ouder is, gehad. Dus ondanks haar bejaarde leeftijd, deed dit me wel hitsig maken. Snel verzon ik een list, ik drukte op crtl/alt/del en deed voorkomen alsof mijn pc vastliep.

Uiteraard nam ze dit voor waar aan! Wat nu? zei ze. Nu heb ik nog geen adres! Tja even denken zei ik.

Kunt u mee naar boven? "Ja hoor zei ze", dat kunnen mijn benen nog wel. Daar heb ik nog een PC, was mijn antwoord. Boven gekomen begon het ritueel opnieuw. Maar tijdens het terugleunen tegen haar borsten werd mijn oudtante brutaler! En voelde plots in mijn bolstaande kruis.

"Dat dacht ik al", waren haar woorden. Met een vette knipoog erbij. Sorry, zei ik maar gauw. "Kom op, ik ben ook niet van steen en zeker niet dom", zei ze toen.

Help me maar even dan mogen mijn borsten bloot! Ik hielp haar met uitkleden van haar trui en BH. Haar borsten waren werkelijk enorm en nog behoorlijk stevig voor haar leeftijd ook. Ik kende zulke borsten alleen maar van foto's! Haar roomwit vlees maakte me nu werkelijk ontzettend geil. Mag ik ook iets zien? vroeg ze.

"Ja hoor" zei ik, en haalde m'n zeer harde pik tevoorschijn. Langzaam trok ik er ietsje aan. Mijn oudtante glunderde en genoot zichtbaar. Ik was nu zeker van mijn zaak!

"Blijft dit onder ons vroeg ze", als we verder gaan? "Ja, waarom niet" zei ik.

Langzaam liep ze naar mijn bed en kleedde zich traag verder uit. Uiteindelijk zat ze naakt op mijn bed. Oudtante had een enorme poes zo te zien die sterk behaard was, met een eveneens grijs "pak" vol haar.

Voorzichtig legde ik haar ietsje achterover, en deed haar benen wijder. Ik spuugde op haar rijpe poes en begon haar te vingeren. Gezien haar rode blosjes zag ik dat ze genoot. Af en toe kreunde ze en sprak woordjes van genot. En genieten deed ze! Met gemak pasten mijn beide handen in haar overrijpe poes. Die mooi groot en roze van kleur was. En enorme schaamlippen had!

Na een poosje hield ik het niet meer. Kleedde me eveneens helemaal uit en stak mijn pik in haar overrijpe poes. Hoewel oudtante ruim was, kneep ze mijn pik goed af. En speelde ze met mijn overvolle ballen tussen haar ene hand, terwijl haar andere hand haar clit ruw masseerde. Tante had zichtbaar ervaring met vingeren. Niet vreemd want ze stond bij mijn weten inmiddels 20 jaar droog en was niet het type voor vluchtige contacten. Dit had ik dan ook nog nooit van haar bemerkt. Wel kende ik verhalen uit haar jonge jaren van toen haar man weken van huis was.

Ik speelde intussen met haar enorme borsten. En dacht, ik waag het erop!

Ik nam mijn pik uit haar rijpe kut en stak die tussen haar borsten. Verwachtend dat mijn oude tante dit niet zou kennen of toelaten, maar integendeel! Ze nam haar handen en maakte een heuse neukgleuf van haar volle borsten. Onderwijl likte ze mijn topje die af en toe bovenuit haar grote borsten uitstak. Haar enorme tepels waren keihard en hadden zeer grote roze vlakken. Oudtante was echt geil, en werd zelfs nog nat op 78-jarige leeftijd! Ik was best trots dit te kunnen bewerkstelligen!

Ik durfde nu verder te gaan en vroeg haar, om op mijn uitstekende spijlen met sierknoppen te gaan zitten van het bed. Dit met haar ruime poes erom gestoken. Dit wilde ze maar al te graag! en ik stak mijn nu wel heel harde pik erbij. Oudtante genoot zichtbaar met 2 harde dingen in haar poes en 1 hand van mij die haar borsten masseerde en een andere hand waarvan een vinger in haar poepgat verdween.

Helaas hield ik het niet meer en trok mijn pik uit haar rijpe poes. Draaide haar met moeite om. Haar enorme kont stak nu naar me uit. Dit maakte me helemaal wild. Ik bewoog haar billen uiteen, en spoot mijn volle lading die enorm was, over haar poepgat en poes. Mijn komen was zo heftig dat het leek alsof ik een plas deed en dit duurde zeker enkele volle seconden.

Sinds die dag kreeg ik van mijn lieve oudtante de belofte haar te mogen verwennen zo lang ik geen nieuwe relatie had. Dit is inmiddels 8 maanden een feit!

Inmiddels mocht ik tante haar ruime volle grote poes kaal scheren. En bleek tante ook niet vies van een anale beurt. En kent ze meer sexplezier dan ik ooit had gedacht!

Aantal keer bekeken: 24759
Waardering: 7.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online