Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Overgeven in restaurant.

U leest om dit moment het verhaal Overgeven in restaurant gepost door Lolly Kizz. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Lolly Kizz
Gepost op: 2011-3-10

Verhaal:

Overgeven in restaurant
Ik was eens een keertje in Turkije.
Het was daar best wel leuk.
Alleen heb ik toen wat heeeeeeeel doms gedaan. We zaten in het restaurant van de "camping". Ik zat dus al aan een tafeltje en ik voelde me niet zo goed.
Opeens moest ik heel erg (veel) overgeven. Alleen het grote probleem was dat het restaurant op 2 hoog lag en de wc op 1 hoog. Dus de hele weg naar de wc moest ik overgeven eenmaal bij de wc aangekomen was alles al eruit.

Aantal keer bekeken: 3378
Waardering: 7.55 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online