Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

PRINTEN.

U leest om dit moment het verhaal PRINTEN gepost door Fien Buysse. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Fien Buysse
Gepost op: 2009-9-15

Verhaal:

PRINTEN
Er was eens een meisje die gek was op printen,ze hete Fiena.Als ze op de computer zat moest ze altijd wel iets afprinten,van een saaie startpagina tot een mooie foto.Natuuurlijk vonden haaar ouders dat niet zo leuk:
-'Je weet niet hoeveel zo'n inktpatroon kost!'riep haar vader.
-'als de inkt op is,word er nooit meer geprind!'zei haar moeder.Maaar zoals gewoonlijk luisterde ze er niet naar en printe gewoon verder.Maar de inkt raakte beetje bij beetje op en vroeg of laat zou Fiena wel ees zonder inkt kunnen zitten...

Fiena zat weer eens voor de computer,ze wou net een foto afdrukken van een gorilla.Ze drukte met de muis op het kleine printertje rechts bovenaan het scherm.
BIB BIB,de printer maakte een raar geluid.Fiena keek op het schermpje van de printer,wat ze daar op zag maakte haar heel bang.
INKT IS OP!
stond er op het schermpje.
ze bedacht zich geen moment ze moest en zal niewe inkt kopen!
Ze zocht dan ook in alle computerwinkels maar nergens vond ze goedkope inktpatronen.
Toen ze terug naar huis ging stonden haar ouders haar al op te wachten.
-'Nou,waar heb jij gezeten?'vroeg haar mama.Fiena had haar ouders niet eens opgemerkt.
-'wel,ik was bij Janneke.
-'oh,maar dat is toch die kant uit?'
De papa van Fiena wees naar links.Fiena's ouders dwongen haar de waarheid te vertellen.
-'okede inkt is op en ik wou nieuwe kopen maar ze waren veel te duur.'Zei ze verrlegen.-'Maar Fiena toch heb je nooit naar ons geluisterd?!'
-Gellukig hebben we nog reserve inktpatronen,maar vanaf nu word er niet meer zoveel geprint Ok?'
Er ging een golf van opluchting door haar heen,maar ze had haar lesje wel geleerd:Wees zuinig met alles.

-EINDE-

Aantal keer bekeken: 5805
Waardering: 4.51 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online