Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Pakket Service.

U leest om dit moment het verhaal Pakket Service gepost door FantasiaMariposa. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: FantasiaMariposa
Gepost op: 2010-8-15

Verhaal:

Pakket Service
Het weekend is bijna voorbij en ik denk aan morgen. Ik werk iedere maandag in een kledingzaak hier in het dorp. En iedere maandag wordt er vracht bezorgt door een goeduitziende man van een jaar of 25. Iedere maandag komt hij binnen en dan kletsen we wat, over het weer, over hoeveel hij nog moet afleveren, enzovoorts. En iedere keer dan slaat mijn fantasie op hol. Hij is ook zooo fantastisch lekker. Een lange, gespierde man, met een prachtige huidskleur, een lach uit duizenden en bovenal is hij ook ontzettend aardig. Morgen ga ik mijn fantasie waar proberen te maken.

Het is zover, ik sta op en ga meteen onder de douche. Nog even kijk ik achterom naar mijn vriend, die nog heerlijk ligt te slapen. Als hij zou weten wat ik van plan ben...

Eenmaal onder de douche pak ik een scheermes en begin mijn benen te scheren, daarna mijn kutje. Helemaal glad. Ik word al geil bij de gedachte dat straks zijn pik in dit gladde kutje stampt. Ik droog me af, smeer een lekker ruikende lotion over mijn hele lichaam en maak me extra mooi op.

Daar is hij dan. Hij komt binnen en heeft 4 dozen bij zich. Hij is even vriendelijk als altijd. Uiteindelijk vraagt hij mij op z'n apparaatje mijn achternaam te schrijven, we lachen altijd omdat die dingen zo lastig schrijven en er dus altijd iets anders staat als mijn echte naam. Deze keer heb ik een plan, ik pak de "pen" van hem aan en begin te schrijven. Als ik het apparaat terug geef, kijk ik hem ontdeugend aan. Hij leest wat er staat; Single? Hij lacht en zegt: "Jij durft! Ik vraag hem of hij misschien even mee naar achter wil voor een kop koffie. Hij stemt in.

Als we achter zijn wil ik naar de Senseo lopen maar hij houdt me tegen.
Hij trekt me naar zich toe en begint me te zoenen. Die lippen, zo zacht... Zo geil. Ik voel meteen mijn kutje kloppen. Hij vraagt wat er gebeurt als er klanten zijn. Maandag is een rustige dag en als er iemand binnen komt gaat de winkel bel. Wild trekt hij mijn shirtje omhoog en begint mijn borsten te kneden. Hij onthaakt mijn BH en neemt mijn tepels in zijn mond, ooo wat is dit geil. Ik graai naar zijn broek en trek hem snel open. Als ik zijn pik in mijn hand voel ben ik onder de indruk, wat is ie groot en hard. Vooral hard. Ik begin hem te trekken terwijl hij aan mijn tepels zuigt en ondertussen mijn kutje zoekt met zijn grote handen.

Hij begint met te vingeren. "Ooh.. wat ben je nat!" Ik stop hem en zeg hem dat ik zo graag zijn harde pik in mijn kutje wil voelen. Hij handelt meteen en zet me op de tafel waaraan ik en mijn collega's normaal gesproken koffie drinken. Hij doet mijn benen uit elkaar en dringt naar binnen. Hij begint langzaam, teder te stoten. Steeds harder, en ik begin steeds harder te kreunen. Hmm.. wat voelt dit lekker zeg. Zo fout, en toch zo goed! Ik vraag hem sneller te gaan. "Harder, harder, harder..." Hij draait me om en ik buig voorover op de tafel. Snel drukt hij zijn pik weer in mijn kletsnatte kutje. Hij begint keihard te stoten terwijl hij met een hand aan mijn haar trekt, en met de andere hand een van mijn billen kneed. Ik voel dat ik zo ga klaarkomen, ook voel ik zijn lul steeds meer zwellen in mijn kut.
Ik vraag hem heel ontdeugend of ie alsjeblieft mijn kutje wil volspuiten. Hij begint te rammen en allerlei stoute dingen te vragen. "Zeg dat je het lekker vind, smeek me om door te gaan, hoe voelt mijn pik?" ik beantwoord zijn vragen met;"ik vind het zoooo lekker en ik wil niet dat je stopt, je pikt voelt zo lekker en groot.." Dan krijg ik het ineens heel warm, ik voel al het bloed naar mijn kutje stromen en wordt overladen door een fantastisch orgasme, hij spuit tegelijkertijd mijn kutje vol en kreunt "ooo wat heb jij een lekkere strakke kut!"

We zoenen nog even wat om het laatste beetje geil af te schudden en daarna zet ik toch echt een kop koffie voor hem. Daarna gaat hij weg, en vlak voor hij de deur uitloopt zegt hij; "Tot volgende week pop... "

Aantal keer bekeken: 31930
Waardering: 7.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online