Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Patty, das op het puntje.

U leest om dit moment het verhaal Patty, das op het puntje gepost door La Linea. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: La Linea
Gepost op: 2010-9-4

Verhaal:

Patty, das op het puntje
Ze heeft mijn lul vast in een stevige grip. Waar de meeste vrouwen geneigd zijn om bij het afrukken van een man zijn eikel te mijden, voert zij juist de hoge slag en jaagt ze met haar hand vol over de kop. “Rustig aan, Patty”, vraag ik, want ik wil toch echt nog niet klaarkomen. Mijn eikel is besneden en dus onbeschermd en ik moet mijn uiterste best doen om een orgasme tegen te houden. Zelf is ze echter nauwelijks nog aanspreekbaar. Haar kittelaar dartelt met plezier onder het puntje van mijn tong en met wijd opgetrokken dijen kronkelt haar kut over mijn mond. Als een vrouw er eenmaal voor gaat, dan laat ze zich door niets en niemand nog tegenhouden.

Weer komt ze klaar, voor de zoveelste keer. De tel ben ik inmiddels kwijtgeraakt, want Patty stopt niet na één orgasme. Ik voel hoe haar kutspieren zich eerst ontspannen, waardoor haar onderkant open gaat staan als de voorbode van een hoogtepunt. Dan kreunt ze zachtjes en voel ik de samentrekkende bewegingen van haar kut en haar anus in dat prachtige, lome ritme van een vrouwenorgasme. Haar kittelaar trekt zich even terug, maar geen moment haalt ze haar kut onder mijn mond vandaan. Integendeel, ze mavoeuvreert al heel snel dat bolletje weer terug onder mijn tong. Ik zuig eraan en het komt vrijwel direct weer overeind, klaar voor de volgende ronde.

Ondertussen begint mijn eikel nu toch serieus pijn te doen. Haar hand voelt ruw aan en ze rukt als een bootwerker met een schavende beweging. In eerste instantie is de pijn een goede afleiding tegen een orgasme, maar zelf komt zij misschien nog wel tien keer klaar. En al die tijd ondergaat mijn lul dat meedogenloze sjorren aan zijn kop die nu echt in de fik gaat staan. Nooit eerder is mij iets dergelijks overkomen en ik besef dat ik in Patty een wel heel bijzondere vrouw heb gevonden. Ze doet het niet eens bewust, maar wordt gedreven door haar eigen geilheid en het lijkt wel of ze probeert om die eikel van mijn lul af te schroeven.

Eindelijk mag ik haar gaan neuken, maar samen bekijken we eerst even mijn gehavende trots. Dan schiet ze in de lach als ze het resultaat ziet van haar hartstocht; mijn eikel is vuurrood en letterlijk ontveld. De hele kop is één rauwe biefstuk geworden en nu snap ik ook waarom het voelt alsof mijn lul is geëxplodeerd. Maar hij staat nog steeds stijf, want door het langdurig sabbelen op haar kut ben ik ook zelf zo geil geworden als boter. Patty is overigens niet al te lang onder de indruk van de schade aan mijn kroonjuweel en wil toch nog graag geneukt worden.

Dan spreidt ze haar schaamlippen met de ene hand en met de andere sleept ze resoluut mijn lul naar binnen. Ik moet wel meekomen, maar een natte kut proeft altijd wat zoutig en een ontvelde eikel kan je daar alles over vertellen. Het voelt als een electrocutie; 20.000 Volt op het puntje van je lul en daar ga je als man echt helemaal strak van staan. Met gestrekte armen hang ik dus boven haar met een pijn die me tegenhoudt, maar ook met een geilheid die me dwingt om door te stoten. Bovendien wil ik mij niet laten kennen en zal ik toch nog iets moeten doen aan die erectie. Het alternatief is dat ik haar vraag om mij af te trekken, maar of mijn lul daarmee accoord zou gaan, waag ik te betwijfelen.

Dus neuk ik haar, zoals ik talloze malen een vrouw heb mogen neuken, maar deze keer voelt het wel heel anders. Zij geniet met gesloten ogen en ik kijk naar haar, me afvragend waar ik mijn lul nu weer in heb gehangen. Hij is hard en de opwinding verzacht gelukkig de pijn. Maar ik ben ook bang om klaar te komen, omdat ik weet dat daarna de pijn in alle hevigheid weer terug zal komen. Dan opent zij haar ogen en er verschijnt een lachje om haar mond. Mij recht in de ogen kijkend begint ze nu krachtig en ritmisch met haar kutspieren te knijpen en mijn lul geeft zich tenslotte toch gewonnen. In een alles vernietigend orgasme klap ik dubbel over haar heen en ervaar ik ook nog eens hoe mijn eigen sperma samen met haar kutvocht de genadeklap uitdeelt aan mijn eikel.

De volgende dag is een drama. Een lul blijft echt niet stilletjes in een hoekje zitten, maar is in het dagelijks leven veel beweeglijker dan je je ooit had gerealiseerd. En dat ontdek je pas als je eikel één grote schaafwond is, die voortdurend blijft plakken aan je onderbuik en aan je kleding. Het liefste zou je hem de hele dag uit je broek hangen, zolang hij maar eventjes niet meer werd aangeraakt. Typisch zo’n contactgestoorde penis.

’s Avonds ontmoet ik Patty weer en ze is buitengewoon begaan en meelevend met mijn jongeheer. Totdat de vlam weer in de pan slaat tussen haar benen en ik opnieuw ben overgeleverd aan haar liefde. Want Patty is een vrouw, die je lul eerst keurig netjes overeind helpt, om hem vervolgens alle kanten op te jagen met jou als de trotse eigenaar d’r achter aan. Het is immers háár speelgoed en bestemd voor háár plezier. En als een echte man gun je het haar ook van harte.

Overigens is mijn lul nadien wel zo slim geweest om een laagje eelt over zijn kop te trekken en mag hij zich nu officieel ook Patty-bestendig noemen. Die vrouw is een beest, met de charme van een godin en de hartstocht van een gehaktmolen. Zo'n zeldzaam exemplaar waar je zuinig op moet zijn.

La Linea


Aantal keer bekeken: 14423
Waardering: 6.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online