Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

PoP!!!.

U leest om dit moment het verhaal PoP!!! gepost door yo.... Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: yo...
Gepost op: 2011-1-3

Verhaal:

PoP!!!
Opgepast met poppen..Lees zeker!!
Op een dag was er een moeder en haar kind aan het wandelen.Het kind zag ineens eens een pop in de etalage , ze vond dat het iets bijzonders had..Ze wou het kopen maar het mocht niet van haar moeder.Ze bleef de hele tijd smeken en ze weende zelfs tot ze het uiteindelijk kreeg (:
Ze speelde er de hele dag mee .
Toen moest ze gaan slapen ze nam de pop en legde het op de kast.
Toen ze bijna in slaap was gevallen hoorde ze 'ik ben in je kamer x2'.Ze keek om maar zag niets..De volgende nacht hoorden ze weer 'ik ben boven je x2'. Ze had nog steeds niet verteld naar haar ouders , ze dacht dat ze gewoon droomden. De 3de nacht hoorde ze 'ik lig naast je '. Ze keek om en de pop lag naast haar en hij steekte het meisje neer..
Na veel maanden later was er een andere meisje aan het wandelde en ze wou het ook kopen.
Maar deze keer had de pop geen 2vingers maar 3 vingers .. :o

OPPASSEN VOOR POPPEN!!!!!

Aantal keer bekeken: 2191
Waardering: 5.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online