Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Politie agente.

U leest om dit moment het verhaal Politie agente gepost door Naamloos..... Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Naamloos....
Gepost op: 2007-4-8

Verhaal:

Politie agente
Hoofdstuk 1.MOORD

Macey keek over haar schouder naar achteren, achter haar staat een man.
Ze schatte hem op een jaar of dertig.Hij kijkt haar lang aan, met een soort angst
in zijn ogen.Waarschijnlijk moest hij zijn kleren ook kwijt in een van de zovele wasmachines.
Mijn nekhaartjes gingen overeind staan , die blik, die angst in zijn ogen.
Ik sloot mijn ogen en telde tot vijf "Eén, twee, drie,vi-"Mijn adem stokte.
Ik voelde een sterke hand in om mijn keel."Je weet te veel vuile teef" En ik voelde een
steek in mijn rug , drie keer, vier keer. Daarna werd het zwart voor mijn ogen.
"Triiiiinngg" Ik opende mijn ogen, het was een nachtmerrie.Nat van het zweet stapte ik uit bed en drukte de
wekker uit.Ik liep naar de badkamer een douche was altijd een soort troost van mijn nacht.
De hete stralen kwamen neer op mijn lichaam, mijn huid was rood geworden van de hitte.
Ik probeerde de nachtmerrie te vergeten.

Hoofdstuk 2.MANDY SILVANIO

"Macey, onze serie moordenaar is weer bezig"Agente Jackson kwam op me af lopen met een krantenbericht.
Ik pakte het van haar aan en liep naar mijn kantoor.

Londen-14 Februari.
Weer heeft de serie moordenaar van onder andere Caitlin Moorres en Jaquelene McNife toegeslagen.
Dit keer gaat het over de 31 jarige Mandy Silvanio.
De politie heeft nog geen bewijzen.

Er werd geklopt op mijn deur, en daarna ging de deur open."Ah Macey ik wist al wel
dat je hier zou zijn.Je snapt vast al wel dat jij deze zaak moet oplossen he?"
Mijn baas Jason Ceeping keek me doordringend aan.Ik deed net of ik verbaasd was dat ik deze zaak moest oplossen .
Terwijl ik het al had geraden, voor alle moeilijke affaires werd ik ingezet.Ik besloot snel te zijn zodat ik vandaag voor de
avond spits thuis zou zijn."Hebben we een data en een motief?"Vroeg ik om meer informatie te krijgen.
"O ja.Mandy Silvanio is vermoord aan de Bluestreet 823, om zes uur s'ochtends.En de motief, tja hmm die moet jij nog zoeken."Zei hij hard.
"Maar meneer als deze moord geen motief heeft kan het geen moord zijn door de serie moordenaar."Merkte
ik laconiek op."Nou ja zoiets ga gauw aan de slag want het proces is over drie weken afgelopen."En toen verdween hij.
Even moest ik lachen.Ik had net zo goed zijn baas kunnen zijn! Ik ben veel slimmer en heb informatie sneller door.
"Collins mag ik de wagen lenen.Ik moet naar Bluestreet 823.Voor die ene moord"Agent Collins scheen het te snappen
en gooide de sleuteltjes van wagen vijf.Snel reed ik naar de plek, waar ik helaas niet de enige was.
Het lijk van Mandy lag in de waserette waar elke moord werd gepleegd.En direct had ik het motief gevonden.

Caitlin Moorres: Gaat om 7uur naar de waserette met 2 rode truien en 1 witte rok.Plaats: Redstreet 890
Jaquelene McNife: Gaat om 6 uur naar de waserette met 2 witte truien en een rode broek.Plaats: Greenstreet 876
Mandy Silvanio:Gaat om 6 uur naar de waserette met 1 witte blouse en 1 rode blouse.Plaats:Bluestreet 823.

Hoofdstuk 3. DE HINT

Ik keek naar de kleren op mijn stoel, mijn witte truien moesten nodig naar de waserette.
Snel deed ik mijn pumps aan en rende de straat over, met in mijn witte truien en nog een rode broek.
Gelukkig was het niet zo druk want wie ging er nou om 6 uur s'ochtends naar de waserette?
Ik dus. Omdat ik het erg druk heb met mijn baan.In de waserette zaten de zelfde mensen als altijd.Meneer en mevrouw
Louis en natuurlijk Marcel die wachte mij altijd op.Toen alles in de was machine was kocht ik een drankje en nam plaats op een van de stoelen die er stonden.
Er kwam een vreemde man binnen, aan zijn postuur te zien scheen hij een jaartje of 30 te zijn.Vriendelijk begroette hij iedereen.
Na een aantal minuten verdween het echtpaar Louis en ook scheen Marcel het druk te hebben.
Nu zat ik hier opgescheept met die vreemde man.De wasmachine stopte en ik liep er naar toe.
Net wanneer ik de kleren eruit wou halen riep de man die achter me was gaan staan.
"Rood van bloed, die over joun lichaam gaat stromen."Hij lachte vuil en het werd zwart.
Net op dat moment ging de wekker.Een nachtmerrie. De nachtmerrie.

Hoofdstuk 4. MISLUKTE MOORD OP GREENSTREET 876.

Met alle nodige informatie en namen liep ik naar rechercheur Ceeping.Mijn nachtmerrie was geen gewone nachtmerrie meer
het werd een visioen.Maar Jason leek niet echt te luisteren, er was weer een nieuwe poging tot moord geweest.
Weer in de waserette waar Jaquelene McNife vermoord werd.Ik had de opdracht om mensen te zoeken die het misschien hadden gezien en
natuurlijk de slachtoffer zelf.
De waserette was zoals gewoonlijk open ondanks dat er een poging tot moord was gepleegd.
Maar er was niemand, wel stonden er veel mensen met elkaar de praten.
Ik zag een oud echtpaar en ik liep erheen.
"Hallo ik ben agente Macey Prince, weet u misschien wat over de poging tot moord op Gabriella Walters?"
De vrouw keek eerst schichtig om haar heen en boog toen naar me toe.
"Ik ben Lorina Louis, ik kende Jaquelene. Het heeft me echt geraakt.En ik heb de dader gezien."
Ik vroeg haar of ze mee wou komen naar het hoofdkwatier, maar dat weigerde ze.
Ze stelde voor om even naar haar huis te gaan en daar stemde ik mee in.
"Die man heeft blond haar tot ongeveer op zijn schouders en groene ogen."
Nadat ze me dat informatie had gegeven snuffelde ze wat in haar lades en liet een foto zien.
"Deze foto heeft mijn man stiekem gemaakt."
Op de foto was de man duidelijk zichtbaar met een mes in zijn handen achter Jaquelene.


Hoofdstuk 5.Zijn ID.

"Oke jongens wat we weten is dat de dader van deze moorden Dion Baradéz is en dat hij 32 is.Maar hoe we
hem te pakken krijgen."Ik stond voor de lange vergader tafel.Alle ogen waren op mij gericht.
"Ik heb een plannetje bedacht.We hebben het over een seriemoordenaar.Morgen ga ik naar die waserette met
rode en witte kleding.Wanneer de moordeneer me wil vermoorden dan grijpen jullie toe."Zei ik.
Iedereen stemde toe.Ik had vervroegd vrij gekregen om uit te rusten en de kleren bij elkaar te zoeken.
In plaats van gezond te eten bestelde ik een pizza ik trok een flesje wijn open en kruipte op de bank.
Ik nam een ontspannende bad en viel later lekker in slaap.
En deze keer had ik geen nachtmerrie.

Hoofdstuk 6. IN DE BOEIEN.

Nog half slapend liep ik naar de waserette.Ik begroette mevrouw Louis met een knipoog.
Ze snapte het al, en snel vetrok ze.Snel lichtte ik de anderen ook in en ze vetrokken snel.
De andere agenten verstopten zich achter de toonbank en achter wasmachines.
Ik zag in mijn ooghoek de dader binnenlopen.Snel deed ik mijn kleren zichtbaar in de wasmachine. De man kwam op me af lopen.
Expres neuriedde ik een liedje.De man hief zijn mes en wou het op me richten.
"Dion Baradéz, uw staat onder arrest voor moorden en poging tot.U hebt recht om te zwijgen want alles kan worden gebruikt tegen je."
Rechercheur Ceeping sloeg hem in de boeien en nam hem mee.
Er is een rechtzaak begonnen tegen hem en hij kan nu genieten ik zijn cel van levenslang.



Dit verhaal is zelf verzonnen , doordat ik regelmatig politie serie's volg.
Bedankt voor het lezen.

Aantal keer bekeken: 6949
Waardering: 6.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online