Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Poolen.

U leest om dit moment het verhaal Poolen gepost door Dani. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Dani
Gepost op: 2008-7-11

Verhaal:

Poolen
Het is een benauwende zomeravond. Ik heb een witte driekwartbroek aan en een zwart t-shirt. Ik parkeer mijn auto op jouw oprit. We gaan vanavond, zoals iedere maandag, poolen. Ik bel aan en wacht....en wacht, ik bel nog eens aan en wacht weer. Als na 5 minuten nog steeds de deur niet open gaat besluit ik mijn mobiel uit mijn broekzak te halen en je te bellen. Nadat deze vijf keer over is gegaan neem je, zo lijkt het, gehaast op en zegt: ik sta nog onder de douche, kom via de achterdeur die staat open. Ik loop achterom en voel dat kleine zweetdruppeltjes langs mijn gezicht lopen. Ik doe de achterdeur open en loop de keuken in, boven hoor ik de douche. Na een korte twijfeling besluit ik naar boven te gaan, bij de deur van de badkamer aangekomen ruik ik de verfrissende geur van shampoo en denk bij mijzelf dat ik een douche met dit warme weer ook wel lekker zou vinden. Vluchtig laat ik een blik naar binnen glijden en zie de vorm van jouw naakte lichaam door het beslagen glas. Ik hem nog nooit een ander man gezoend of seksueel aangeraakt, maar ik krijg zo`n raar verlangend gevoel en besluit dit gevoel van me af te zetten. Onderbewust brengt het mij echter een beetje in verwarring.

Ik laat je weten dat ik binnen ben, en als je je hoofd uit de douche steekt zeg je dat het je spijt dat je nog niet klaar bent. Geen probleem zeg ik, waarop je antwoord dat ik het beste naar de slaapkamer kan gaan want daar staat de airco lekker te suizen. Ik loop de gang door en draai rechtsom de slaapkamer in, ik zie een groot tweepersoonsbed met een dun wit laken en een kussen of vier. Aan de andere kant staat een breedbeeld tv op een designkast. Ik ga op het bed zitten en met de afstandbediening zet ik de tv aan. Hmm, hier is het lekker koel en ik voel mijn tepels langzaam harder worden. Op de tv is niet echt iets interessants te zien, en ik ga op zoek of je een leuke dvd hebt. Als ik het kastje open doe zie ik veel dvd`s, maar om een of andere reden valt mijn oog op een aantal zwarte dvd hoezen in de rechter benedenhoek. Ik pak ze eruit en zie dat er een grote x op staat. Als ik de dvd in de speler doe en op play druk zie ik twee zeer aantrekkelijke mannen, naakt met beide een flinke erectie. Zou hij dan toch homoseksueel zijn denk ik bij mezelf. Als de een van de mannen de andere intens begint te pijpen voel ik mijn penis harder worden. Vlug kijk ik om, maar tot mijn geruststelling hoor ik nog steeds het water dat vanuit de douchekop omlaag valt en waarschijnlijk op jouw naakte lichaam uit een spat. Ik ga ietwat gemakkelijker zitten en terwijl ik de mannen bezig zie, begin ik zonder het in de gaten te hebben over mijn broek te wrijven op de plaats waar mijn paal probeert hoger te kruipen. Ik verbaas mij een beetje over het feit dat ik zo opgewonden raak van naakte mannen, maar ik vindt het niet erg en besluit mijn ritssluiting los te maken. Mijn rechterhand glijdt onder mijn boxer naar mijn half harde penis en met langzame bewegingen begin ik mezelf te masturberen.

Mijn ademhaling wordt steeds onregelmatiger en ik laat mezelf achterover op het bed vallen en terwijl ik mij steeds intenser masturbeer sluit ik mijn ogen en hoor ik mezelf harder hijgen. Opeens merk ik dat ik het geluid van de douche niet meer hoor en snel draai ik mijn hoof en open mijn ogen. Ik zie je in de deuropening staan met een kleine glimlach op je gezicht. Ik voel het schaamrood mijn wangen vullen en mijn ogen dwalen af naar je naakte lichaam. Je borst, tepels, mooie buik en je donkerblauwe boxer. Ik zie ook in jouw boxer de contouren van een inmiddels redelijke erectie. Je loopt naar me toe en komt naast me liggen. En als ik mijn penis in mijn broek doe en de ritssluiting dicht wil doen leg je jouw hand op die van mij. We kijken elkaar aan en ik weet dat ik nu de kans heb om eindelijk eens een seksuele ervaring met een man te hebben. Langzaam trek ik mijn hand terug waardoor jouw hand op mijn boxer komt te liggen. Je voelt mijn harde penis en begint langzaam met je handpalm druk uit te oefenen. Ik laat mijn rechterhand over je bovenlichaam glijden en als ik in je nek terecht kom trek ik voorzichtig jouw hoofd naar het mijne. Nog even kijken we elkaar aan en zeggen niets. Ik zie het geile verlangen in je ogen. Ik til mijn hoofd een beetje op en raak voorzichtig met mijn lippen de jouwe aan, na een paar seconden durven we allebei aan ons verlangen toe te geven en kussen we. Je lippen voelen zacht en lekker aan en ik schrik even als jouw tong bij mij naar binnen komt, ik besluit direct te antwoorden en laat mijn tong de jouwe omhelsen. Ik voel mij penis steeds harder worden en mijn hart begint ook steeds sneller te kloppen. Ik kan het bijna niet geloven maar ik voel me heerlijk, en ontzettend opgewonden. Na een paar minuten tongen, kussen en zachtjes bijten, begin ik te kreunen omdat je hand in mijn boxer is gegleden waarna je mij langzaam en lekker aan het aftrekken bent. Ik wil je pijpen zeg ik zacht. Terwijl jij je hand uit mijn boxer haalt ga je van het bed af en ga je aan de voorkant ervoor staan. Op de tv zie ik hoe beide mannen zijn klaargekomen en ik denk ja, dat wil ik straks ook. Trek je kleren uit zeg je, en met een glimlach doe ik wat je zegt.

Ik ben nu helemaal naakt en jij staat in je boxer voor het bed en ik voel je blik over mijn hele naakte lichaam glijden. Ik schuif naar voren en ga op de rand van het bed zitten waardoor mijn ogen ter hoogte komen van je middel. Met mijn handen streel ik je knieën, je dijbenen en vervolgens laat ik ze over je boxer glijden. Met een erotische sensatie trek ik je boxer naar beneden en zie je pas geschoren en gewassen, harde penis. Het is de eerste keer dat ik dit doe en ben eigenlijk een beetje zenuwachtig, maar mijn verlangen en behoefte overwinnen de zenuwen en voorzichtig raak ik met mijn lippen jouw eikel. Daarna neem ik je penis vast bij de onderkant van die harde schacht en laat je eikel in mijn mond verdwijnen. Ooh…dit is echt het aller lekkerste wat ik ooit in mijn mond gehad heb en laat steeds meer mijn mond in glijden. Ik voel de kloppingen van je penis in mijn mond en ik begin je nu heerlijk te pijpen. Dieper zeg je zacht, en ik neem nu je penis zo diep als ik kan in me en kom bijna met mijn lippen tot aan je ballen. Je hebt een mooie roze penis die niet te groot en niet te dik is en je smaakt heerlijk. Ooh oh kreun je en ik voer nu het tempo op, terwijl ik je steeds sneller pijp laat ik allebei mijn handen naar je kont glijden en knijp hard in je billen. Ik proef dat er al een beetje zaad uit de opening van je eikel glipt en ondanks dat dit de eerste keer is dat ik andermans zaad proef, denk ik: jammer dat ik dit nog nooit eerder gedaan heb.

Nadat ik je steeds met tempo wissellingen gepijpt heb laat ik nu je penis uit mijn mond glijden en lik ik mijn weg omhoog naar je navel. Vervolgens ga ook ik recht staan en draai me om. Langzaam trek ik mijn t-shirt uit en even voel ik je handen over mijn rug heen glijden. Nadat ik ook mijn broek, boxer, schoenen en sokken heb uit gedaan sta ik naakt voor je. Ondanks dat we goede vrienden zijn voelt deze situatie alles behalve vreemd aan. Ik draai me langzaam om je voor het eerst zie je mijn naakte lichaam en ik zeg dat ik hier allang van gedroomt heb. Waarom jij zonder enige schaamte zegt dat jij al vaker met een man het bed gedeeld hebt en dat ik steeds jouw droom geweest ben.

Ik loop naakt naar je toe en geef je een kus in je nek, met mijn handen draai ik je nu om. Ik duw je vooruit en terwijl ik even opzij kijk zie ik dat de pornofilm inmiddels is afgelopen, ik nog lang niet denk ik bij mezelf. Rustig en beheerst duw ik je naar de muur en breng je handen omhoog zodat je tegen de muur geleund staat. Ik kus je schouwders en daal langzaam af, mijn handen verkennen je hele lichaam en ik merk dat je het heerlijk vindt. Ik ga op mijn knieen zitten masseer en kus je billen. Mijn handen glijden nu van je voeten via de binnenkant van je benen omhoog, waar ik je ballen vastpak en er even voorzichtig in knijp. Daarna trek ik je billen uit elkaar en zie je mooie roze anus, voorzichtig lik ik eerst de binnenkant van je billen en daarna je roze sterretje. Ik hoor dat je begint te kreunen en ik voel zelf dat ik ook nog meer opgewonden raak dan ik al was. Heb je glijmiddel vraag ik en even kijk je om en loopt vlug naar de kast, teruggekomen met het flesje glijmiddel geef je mij eerst een snelle kus en daarna het glijdmiddel. Zonder dat ik je het hoef te vragen ga je weer in je oude positie staan met je anus voor mijn mond en je gezicht voor de muur, je armen in de lucht tegen de muur. Ik smeer wat glijmiddel op je sterretje en op mijn vingers, langzaam en zeer voorzichtig laat ik een vinger bij je naar binnen glijden. Dit gaat veel soepeler dan ik had verwacht dus laat ik meteen een tweede vinger erbij en nu begin je harder te kreunen. Nadat ik met mijn vingers helemaal in je darmkanaal zit laat ik deze steeds sneller op en neer gaan. Je kont begint nu mee te bewegen en je neukt nu mijn vingers. Jou nog steeds heftig vingerend sta ik recht en begin je met mijn andere hand af te trekken, even later omarm je met een hand van jouw de mijne en geef je het tempo van masturberen aan dit gaat wel heel snel. na een minuut of tien kreun je hard en intens en zeg je dat je in mijn mond wilt klaar komen, ik laat mijn vingers uit je anus glijden en neem op mijn knieen plaats, jij draait je om en ik zie je voor me masturberen, je hoofd loopt rood aan en als ik mijn lippen om je penis heen laat glijden en nog een minuut zeer snel en intensief pijp voel ik je warme sperma mijn keelgat inspuiten, een moment twijfel ik of ik het moet uitspugen of doorslikken. Ik besluit het laatste en eerlijk gezegd smaakt het heel goed. Nadat je klaar bent gekomen neem ik je half slappe pik in mijn handen en lik je helemaal schoon, terwijl ik dat doe kijk ik recht omhoog in je ogen en zie je bevredigde wellust.

Nadat ik klaar ben met je schoon te likken neem ik jou en het glijmiddel hand in hand mee naar de bad kamer en zeg dat je met je hand op de badrand moet leunen zodat je gebukt voor me staat. Nu wrijf ik mijn keiharde penis in met glijmiddel en laat hem tegen je natte sterretje aandrukken. Langzaam laat ik mijn pik in je glijden en ik ben inmiddels zo hard en opgewonden dat ik niet veel meer kan hebben. Ik begin langzaam te stoten en samen beginnen we harder te kreunen, nu stoot ik steeds harder en harder en voel mijn ballen tegen jouw geile kontje slaan. Na vijf minuten houdt ik het niet meer en kom ik heerlijk in je kontje klaar. Ik leun voorover en laat me een paar minuten om je rug uithijgen. Als ik uit je ga zie ik de vloeistoffen langs je benen omlaag druipen. Samen nemen we een douche en besluiten om naakt tegen elkaar in bed tv te kijken, van poolen zal vanavond niet meer terecht komen.

Aantal keer bekeken: 6180
Waardering: 3.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online