Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Problemen met je vriendje..

U leest om dit moment het verhaal Problemen met je vriendje. gepost door Eline Maes. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Eline Maes
Gepost op: 2009-3-20

Verhaal:

Problemen met je vriendje.
Lorraina ligt op bed en leest een boek. Ineens wordt er op haar deur geklopt. Sander, haar vriendje, stapt naar binnen en gaat naast haar op bed zitten.
'Sander!' zegt Lorraina blij. Ze legt haar boek weg en omhelst hem. 'Ik moet je iets vertellen.'
'Wat?' vraagt Sander.
Lorraina laat hem los. 'We hebben nu één week verkering. Dus... misschien kunnen we iets leuks doen.'
Sander glimlacht. 'Is goed! Zullen we nu naar de bioscoop gaan?'
'Helemaal geweldig,' zegt Lorraina, terwijl ze opstaat en Sander meetrekt.

'Waarom moesten we nou naar zo'n enge film gaan?' vraagt Lorraina angstig.
'Sorry, schatje,' zegt Sander en hij slaat een arm om haar heen. 'Ik dacht dat je hier wel van hield.'
Lorraina schudt haar hoofd. 'Absoluut niet.'
'Zullen we dan maar gaan?' zucht Sander.
'Als je dat goed vindt. We kunnen bij een friettent wat gaan eten.'
'Goed idee.'
Sander en Lorraina staan op en lopen de zaal uit. Hand in hand sloffen ze naar de friettent.
'Hé, Sander!' roept een jongen als ze binnenkomen. 'Hoe is ie? Lekker chick bij je, zeg!'
'Je blijft er van af!' lacht Sander. Hij trekt Lorraina mee naar een tafeltje en gaat zitten.
Lorraina tegenover hem.
'Wat wil je eten?' vraagt Sander.
'Doe mij maar een frietje met en een frikadel speciaal.'
Sander knikt en loopt naar de bar.
Ineens komt er er een blonde jongen tegenover Lorraina zitten. 'Je moet Sander niet vertrouwen. Hij is een player,' zegt hij zacht.
'Hoe bedoel je?' Vragend kijkt Lorraina de jongen aan.
'Hij heeft al zoveel meisjes bedrogen. Trap er niet in!' En weg is de jongen.
Sander komt weer tegenover haar zitten en zegt: 'Het eten komt er zo aan.'
Lorraina knikt, maar is nog steeds met haar gedachten bij de jongen. Wat bedoelde hij? Is Sander echt niet te vertrouwen? En heeft hij écht heel veel meisjes bedrogen?
'Sander, ik moet gaa'n,' zegt Lorraina snel, terwijl ze opstaat.
Sander pakt haar bij haar arm. 'Waarom?'
'Ik voel me niet zo lekker.' Lorraina trekt haar jas aan en loopt de friettent snel uit.

'Lorraina?'
'Ja?'
'Waarom huil je?'
'Ik huil niet.'
'Jawel.'
'Hoe weet je dat?'
'Dat hoor ik.'
Het is even stil.
'Wat is er nou?'
'Niks.' Lorraina drukt de telefoon uit en laat zich languit op haar bed vallen. Ze veegt haar tranen met haar mouw weg en snuift. Ze voelt de tranen weer in haar ogen prikken. Een brok komt weer tevoorschijn in haar keel. Waarom? Waarom kan Sander zo zijn? Is het allemaal gelogen? Is Sander wel écht verliefd op haar?
Ineens wordt er op de deur geklopt. Het is haar moeder. 'Lorraina? Waarom kom je niet even -' Lorraina's moeder kijkt haar met grote ogen aan. 'Wat zie je eruit!'
Lorraina staat op en loopt naar de badkamer. In de spiegel ziet ze een bleek, somber meisje. Mascara hangt tot haar kin.
'Lieverd, is er iets ergs gebeurd?' vraagt haar moeder bezorgd, terwijl ze een arm om Lorraina heenslaat.
Ze haalt haar schouders op. 'Sander...'
'Wat is er met hem?'
'Hij bedriegt me.'
'Hoe bedoel je?'
'Er kwam een jongen naar me toe in de friettent en hij zei dat Sander een player was en dat hij al heel veel meisjes heeft bedrogen.'
'Maar wie zegt dat hij dat ook bij jou doet? Misschien ben je wel de ware voor hem?'
'Geloof je het zelf?'
Lorraina's moeder zucht. 'Misschien wil die jongen - ken je hem wel?- Sander en jou uit elkaar drijven. Je moet niet iedereen geloven.'
Lorraina zucht ook en loopt hoofdschuddend haar kamer in. Daar laat ze zich op haar bed vallen.

'Lorraina! Ik weet wat er is!' Sander komt naar Lorraina toegerend op het schoolplein.
'Hoe bedoel je?' vraagt Lorraina met grote ogen.
'Je moeder heeft me gisteravond gebeld. Ze heeft me het verteld over die ene jongen. Maar, lieverd, dat is helemaal niet waar. Je moet niet iedereen geloven.'
'Dat zei mijn moeder ook al.'
'En ze heeft gelijk. Je bent geweldig. Misschien heb ik met veel meisjes gehad, maar ik heb er geen één bedrogen.'
'Echt niet?'
'Nee, natuurlijk niet,' zegt Sander en zijn gezicht komt dichter bij die van Lorraina. Dan zoenen ze elkaar. De zon schijnt en iedereen kijkt hun aan. Vanaf nu zijn ze het mooiste stel van de hele school. Misschien wel van de hele wereld.



Aantal keer bekeken: 2575
Waardering: 7.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 37 bezoekers online