Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

RIP Mister Schroevendraaier.

U leest om dit moment het verhaal RIP Mister Schroevendraaier gepost door Malgosia. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Malgosia
Gepost op: 2010-6-28

Verhaal:

RIP Mister Schroevendraaier
Heb ik weer, de gootsteen verstopt. In gedachten hoor ik mezelf vervloeken, en afvragen of ik ooit iemand wel eens over dat probleem heb horen praten. En met pijn in mijn hart concludeer ik mezelf vervloekend; Nee natuurlijk niet.. komt het omdat ik dat soort dingen deel en zij niet? Of hebben zij zo’n perfect leven dat zij dat niet meemaken? Stiekem hoop ik op het eerste, wat tegelijkertijd ook weer gênant is.. Maar goed, 25 jaar verder weet ik ondertussen dat ik zulke dingen graag met mensen deel, en dit was niet het probleem waar ik mee bezig was, dus zuchtend zoek ik mijn huis door op zoek naar iets wat mij kan redden, een schroevendraaier. En ja, verdomd ik vind hem direct.. gebruikt bij een ander ongemakkelijk klusje. Volgens mij heb ik dat ding nooit gebruikt voor hetgeen het officieel door ‘mister schroevedraaier’ is ontworpen. De arme man, vast een award ontvangen voor zijn ontdekking en stiekem al jaren onder de zoden. Laat hem maar niet horen dat ik zijn uitvinding nu gebruik voor het ontstoppen van mijn afvoer. En hoewel ik mijn ‘oplossing’ redelijk briljant vond, werkt het totaal niet. Geen procent verbetering, en dat terwijl ik toch een verandering in de situatie probeer na te bootsen. Ach scheikunde, natuurkunde.. niet voor mij weggelegd. Logisch nadenken brengt mij op dat moment bij een theoretische variant, oftwel; het internet. Dan realiseer ik mij even, dat niet ik, maar 1000 andere ‘ normale ‘ mensen ook hetzelfde probleem ‘ ervaren ‘ . Zoals erover ‘ het probleem’ wordt geschreven, lijkt het alsof het om een epidemische ziekte gaat. En al snel valt het me op dat het geadviseerde medicijn steeds uitkomt op hetzelfde; iets wat ik niet in huis heb om 22:00 savonds, en dus niet meer voor mij binnen handbereik is.. Een kansloos ontstoppingsmiddel, of een loodgieter. Ik kies voor het laatste, staak mijn pogingen na liters kokend water en afwasmiddel (een tip van Anneke uit Geldrop) door mijn arme gootsteen te hebben gegoten. In mijn fantasie staat morgen mijn droomman met een big smile en een lekker lijf voor mijn deur.. Maar het idee dat mijn droomman mijn afvoer moet gaan ontstoppen brengt het fantaseren direct op hold en opeens lijkt het mij toch een beter plan dat getrouwde Ab van Abriool dit voor mij gaat doen, met zijn 30 jaar ervaring en met minder haar op zijn hoofd dan momenteel in mijn afvoer.

Aantal keer bekeken: 3306
Waardering: 2.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online